![]() |
|
|
||||
|
||||
De kaarten lopen als een TREIN!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook bij zijn, dat wordt dan men eerste race die ik ga bezien dit jaar.
|
|
||||
|
||||
Er zijn al 120 kaarten de deur uit... Mijn voorraad begint zienerogen te slinken...
Werner, Fordje, WRR, Peter, ... begin jullie voorraad maar alvast te localiseren ![]() |
|
||||
|
||||
Dju hé, nu kan mijne kameraad nie gaan, hij heeft opendeurdag. Even vlug wat telefoontjes doen.
|
||||
|
||||
Quote:
En vooral alle andere autosportliefhebbers en vrijkaartenjagers, Als 24u.be ontvingen wij inderdaad ook een voorraad vrijkaartjes. Hartelijk dank nogmaals aan Circuit Zolder voor hun vrijgevigheid! Ik bericht wel even dat we deze kaarten in eerste instantie voorbehouden aan onze sponsors en potentiele sponsors. Binnen de werkgroep is reeds kort na de ontvangst van de kaarten afgesproken dat we de kaarten niet zomaar lukraak gingen verspreiden. Als 24u.be is het vooral dit jaar zeer belangrijk om de investeerders in ons initiatief te motiveren en return te geven voor hun geleverde inspanningen. (hoe klein die return ook mag zijn, het geeft een vorm van appreciatie) Mochten we tegen eind deze maand merken dat nog kaarten beschikbaar zijn (wat ik eigenlijk wel verwacht) zullen we het zeker niet nalaten deze (onder andere ) via DePaddock te verspreiden. 24u.be heeft nu reeds laten zien dat we (indien de kans zich voordoet) met alle plezier mensen inviteren op de BELCAR-races 2003. We trachten onze inspanningen alvast verder te zetten en jullie dit jaar nog enkele malen te laten genieten van enkele gratis wedstrijden. Aangezien we de kaarten zelf ook moeten aanschaffen is dit niet altijd even eenvoudig. We hopen op jullie begrip ! Het 24u.be team!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de kaarten Guy!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb er al 6 gevraagd, kan k er nog 14 krijgen? :-)
ik ben lief .... EN k wil der een uitstapje voor mijn JH van maken... :-)
|
||||
|
||||
Allee vooruit, 20 kaarten voor Laurent dan maar. Omdat je vandaag getrouwd bent eh!
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Nog eens bedankt Guyke!
![]() |
|
||||
|
||||
Nissan World Series
Hebt ge dat ooit al geweten, nu kan je zelfs je tickets voor de Nissan World Series afprinten op de website van Zolder!!!
Dit kan toch geen grap zijn? En vanwaar die vrijgevigheid? Merci Zolder! Steve. |
|
||||
|
||||
Al maar goed, want ik zit door mijn voorraad heen
![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind het allemaal maar raar jullie reactie op de vrijkaarten.
Zoals jullie misschien niet weten gaat het hier over een volledig nieuw evenement. Voor mensen warm te laten lopen voor een nieuw evenement is het belangrijk dat je aan reclame doet. En wat is een betere reclame dan het gratis weggeven van kaarten. De truck is al jaren oude de 24 uren van Zolder zijn hierdoor terug een massa spetakel geworden. En nu betaald iedereen mooi zijn kaarten want vrijkaarten zijn er niet meer of ze zijn betaald door een sponsor. greetz
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|