![]() |
|
|
||||
|
||||
Re: Panoramafoto's!
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Na een halve dag problemen met het uploaden van de foto's staan er nu eindelijk een 100 tal foto's online op www.belgiracing.be
Enkele teasers: De showgrid: ![]() Medusa De start: Problemen bij Zwaans: Coast Racing op 3 wielen |
|
||||
|
||||
De Nacht
Schreurs aan het werk ![]() De finish: De n°10 al duwend over de finish: Het Podium: |
|
||||
|
||||
Re: Panoramafoto's!
Quote:
|
|
||||
|
||||
idd Buruno ... zeer mooi gedaan al heb ik geen flauw benul van hoe dat in zijn werk gaat ... schitterend gewoon
|
||||
|
||||
Gebeurd via software, panatools genaamd.
PLakt 3 fotos aan elkaar en trekt ze bol. (in heel korte omschrijving ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Zowat de enige leuke fotos van mij van dit weekend. Of t moet zijn dat jullie niks hebben tegen kontjes ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb er op de showgrid ene een foto zien trekken die ik ook wel zou willen zien. Het was stiekem, ergens tussen en tegelijk ergens onder...
![]() |
|
||||
|
||||
Onze foto's staan online op het gekende adres : www.raceshots.be . Momenteel staan er foto's van de startgrid, wedstrijd en pits. Eén van de volgende dagen zullen er meer foto's online gezet worden van oa de Mini- en Cliocup en wordt een nieuwe gallerij toegevoegd : Pitbabes (het moeten ni altijd vierwielerkes zijn
![]() We houden jullie op de hoogte !!!! |
|
||||
|
||||
Mijn foto's staan online op www.ottooke.tk
Enkele teasers: ![]() Mijn zus en mama vonden deze jongen er wel goed uit zien... De dames mogen ook eens naar een "hunk" kijken ![]() ![]() En voor de heren een babe ![]() ![]() Tijdens de nacht waren er enkele serieuze crashes, het zwaarste toegetakeld lijkt me deze Z3 te zijn: ![]() Ziezo, meer van dit is te vinden op www.ottooke.tk |
|
||||
|
||||
Quote:
FF
|
||||
|
||||
En als hij zijne helm afzet, staat tnog ongeveer t zelfde!
Zal speciale helm zijn ;-)
|
||||
|
||||
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|