![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Het gros van de communique's door Vincent Franssen? Blijkbaar staat er een spam functie op alle teksten van de andere schrijvers, want wat betreft Belcar, BTCS, Fun Cup en diverse andere kampioenschappen hebben wij toch andere namen die ons persteksten sturen hoor. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik zeg dat ik GEEN communiqué's schrijf, dan schrijf ik er geen. Heb je dat goed begrepen? OK, dan is deze onnozelheid al van de baan. Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Joost Custers Hans Van Onsem Hugo Van Opstal Didier lemaire Dries De Smet Zijn dat geen mensen die betaald worden om te schrijven, voor een bovenvermeld medium en hiervoor vergoed worden? Bij mij zitten hun facturen alvast in de boekhouding, zonder kaarten en perskaarten ( wat je ook allemaal mag gehoord hebben) Deze mensen staan in colofons, schrijven teksten en worden betaald. Een kleine greep uit waar wij ons alle dagen met 365 Full Time personeelsleden ( U leest het goed, wij zijn een kleine firma) voor inzetten. - BMR boek - 1 x per jaar - 12.000 exemplaren - Transporama Newsletter - wekelijks - 35.000 adressen - Transporama magazine - maandelijks - 22.000 exemplaren - Trans Actueel - 10 daags - 15.000 exemplaren - Elders & Anders (Voyage-Voyage) - maandelijks - 34.000 exemplaren - Elite Reclaam - wekelijks - huis aan huis in gans Antwerpen - La Bella Vita - wekelijks - regio Hulst - Terneuzen - Talkies België - Talkies Nederland - 2-maandelijks - 35.000 exemplaren Eigen drukkerij (24/24), eigen opmaak, eigen afwerking, eigen journalisten, eigen fotografen - eigen vertaaldienst. Ben ik blij een Calimero te mogen zijn. Zou eens een opendeurdag moeten geven ![]() Last edited by Chauffeur; 09-02-2006 at 13:37. |
|
|||
|
|||
Dries, ik denk dat er een schitterende carrière voor jou is weggelegd in de politiek. In het "alles op een hoopje gooien" ben je een kraan.
![]() We hebben het over schrijven van communiqué's, niet over jouw boek of boeken. Communiqué's dus. En daarbij, het is niet aan mij om de rekening van een ander te maken. Jij doet het wel keer op keer, terwijl het hier ging over de waarde van de Gouden Helmen. Als jij niet wil inzien dat die Gouden Helmen enkel en alleen zijn opgezet om de kas van de organisatie te spijzen, dan ben je naïef. Het gaat erom dat autosport hier misbruikt wordt. Dat je de Gouden Helmen vergelijkt met initiatieven van Tom of Andy of anderen, vind ik Tom en Andy veel oneer aandoen. En telkens weer al je initiatieven naar voor halen voor het Goed van de Belgische autosport, onderstreept inderdaad je hoge Calimero-gehalte. In elke van jouw posts komt dat refrein weer terug van "maar kijk toch eens wat ik allemaal doe voor de sport, en kijk eens wat ik er maar voor terugkrijg". Bij wie ligt de fout dan? Bij de consument of bij jou die blijkbaar dingen verkeerd inschat. We kunnen het ook hebben over al je initiatieven die in de loop der jaren vooral via dit forum zijn aangekondigd en er uiteindelijk niet zijn gekomen. Zoek op "driesco". ![]() En tot slot zelf even Calimero spelen, hoewel. Of Pitstop.TV iets zal betekend hebben voor de Vlaamse of Belgische autosport, zal maar blijken als het programma er niet meer is. Ik ben daar zeeeeeeeeeeeeeeeer nuchter in geworden ... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||
|
|||||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
![]() ![]() Quote:
Het feit dat we er TE weinig voor terugkrijgen is spijtig ja, maar zo zou iedereen reageren. Ik verkoop er liever 2000 dan 500, das juist, kan je dat iemand kwalijk nemen? Als de mensen iets niet kopen dan is dat hun goed recht, dan is het niet goed. Spijtig is wel, dat zij die nooit iets doen, altijd diegenen zijn die de commentaar geven. Quote:
![]() ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Tja Dries, je blijft dingen door elkaar slaan. Wat heeft objectiviteit te maken met het in beeld brengen van een sponsor?
Wij doen niet mee aan "Tommeke, Tommeke, wat doet ge nu?", daarvoor moet je op de openbare omroep zijn, daar is de wielercommentator ahw. voorzitter van de supportersclub van Boonen. Is bvb. de VRT dan niet objectief, omdat alle interviews met sjotters na een match opgenomen worden voor schreeuwlelijke borden met daarop 150.000 sponsornamen? Om maar één voorbeeld te noemen. Binnenkort ga je trouwens zoooooooooooooo'n ogen trekken, als je gaat zien wat de openbare omroep gaat doen in de Belcar. Ik denk dat het dan interessant zal zijn om eens opnieuw over objectiviteit te praten ... ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Een wagen uit de ex klasse TB in de Belcar, achteraan in het peleton, met op de achtergrond een groot paneel van Sara Lee, wie zou daar problemen mee hebben. De piloot niet, Sara Lee nog minder, en je brengt wel iedereen in beeld. Quote:
![]() ![]() ![]() Last edited by Chauffeur; 09-02-2006 at 16:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
En dan beginnen over verslaggeving op F1 and so on. Binnen zeer afzienbare tijd zul je wel zien waarover het gaat en dat je repliek nergens op slaat. Quote:
Het tonen van een sponsor verhindert in geen geval een objectieve verslaggeving. Toen Pitstop.TV-sponsor Accent in 2005 een spin maakte, werd dat niet geknipt, maar in de uitzending getoond en werd er commentaar bij gegeven. Ik neem aan dat de Pitstop.TV-sponsor liever in andere omstandigheden in beeld komt. Toon ik de spin niet, dan zal de reactie zijn "ziedewel, den Baert, hij durft het nie tonen, hé, pfff, den broekschijter, tis allemaal verkocht!". Toon ik het wel, dan is het van "ziedewel, den Baert, diene is zot zeker, wa ne stoemerik, diene maakt zijne eigen sponsor belachelijk, daar moet ge toch vreed stom voor zijn!" In deze autosporttak is het spijtig genoeg zo dat er achter alles van alle soorten combines worden gezocht. Alles is verdacht. Alle uitzendingen van Pitstop.TV staan online. Ga alles na, analyseer alles en veroordeel me dan, als zou blijken dat ik tijdens pure verslaggeving van een race (ik benadruk: pure verslaggeving van een race) niet objectief ben geweest. Tweede herhaling: pure verslaggeving van een race, alleen daarop mag ik be- of veroordeeld worden. Presentaties staan los van de pure race-verslaggeving. ![]()
www.skynet.be/pitstoptv Last edited by Peter Baert; 09-02-2006 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Heren,
het gaat hier al lang niet meer over de Casques d'Or. Dat jullie beiden uitkomen voor jullie mening is een goede zaak, maar als jullie moeite hebben om bij het onderwerp van de discussie (zijnde de Casques d'Or) te blijven gaat deze thread op slot. Het staat jullie natuurlijk vrij om verder te discussiëren via PM of mail. Jullie hebben elkaars contactgegevens ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|