![]() |
|
|
||||
|
||||
Amaai, nu word het echt een te grappig. Deden ze dat maar voor de Belcar, F1, . . .
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Heb tevergeefs de site van Circuit Zolder platgesurfd op zoek naar een zelf af te printen parkeerticket
![]() ![]() ![]() jan ![]() |
|
|||
|
|||
Als er teams en sponsoren vrijkaarten krijgen, daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar als nu ook iedereen tickets kan afprinten vindt ik dat ze toch iets te ver gaan. Ik zal wel € 100 betalen voor mijn abonnement terwijl ze de tickets langs deuren en vensters buiten gooien.
Ik begrijp bijvoorbeeld dat wij, mensen met een abonnement, 10 extra tickets krijgen om vrienden mee te nemen en hen ook aan te sporen een abonnement te laten nemen voor het volgende seizoen. Dat noem ik marketing. Wat er nu gebeurd vind ik de mensen met een abonnement bedriegen. |
|
||||
|
||||
Voor de mensen met een abo is dit inderdaad jammer.
|
|
|||
|
|||
Extra Gratis Tickets Superfund World Series
Heb je nog geen toegangstickets voor de Superfund World Series die doorgaan op 27 april 2003 op Circuit Zolder ? Geen nood. De eerste 15 personen die zich per mail aanmelden bij carsport-modena@pandora.be krijgen elk 4 toegangskaarten cadeau van ANTHONY KUMPEN en zijn website www.anthonykumpen.com . In het onderwerp van jouw mail plaats je Superfund World Series – AK en wij zorgen GRATIS voor jouw tickets.
De gelukkigen worden via reply mail op de hoogte gebracht ! |
|
|||
|
|||
Van iemand die een race freak is vind ik dit een spijtige reactie. Want de voordelen die jij hebt heeft niemand er zijn 25 wedstrijden per jaar. Je hebt je gereserveerde parking ga je 25 weekends naar zolder betaal je al 25*5 euro = 125 euro aan parking alleen. Dus niet te snel roepen dat jij wordt benadeeld want ik kan nog wel enkele voordelen opnoemen. Dus een beetje respect voor de promotie van een evenement. Is het niet leuker voor zowel toeschouwer als piloot als het zwart ziet van het volk. En dat er sfeer is. Ik denk dat de promotie van de autosport en met name de BELCAR hier nog zal aan winnen.
Dus als je niet weet van hoe een organisatie beter en groter te maken dan denk ik best dat je zwijgt. Jaren lang doen verschillende mensen in zolder hun uiterste best om Zolder terug op de landkaart te plaatsen. En met dit evenment dat FIA ondersteund is moet men eens de meer bewijzen wat Zolder waard is. Dus op naar volgende week en naar een spannende race .
|
||||
|
||||
Quote:
De motivatie achter dit geheel snap ik wel, eerst vraag en behoefte ontwikkelen. Jaartje later incasseren........die truc heeft met de Marlboro Masters of F3 op Zandvoort ook goed gewerkt. In de volksmond noemen we dat (weliswaar erg plat): aaien, paaien, naaien en vervolgens zwaaien ![]() ![]() Trouwens de prijzen op Zolder zijn altijd zeer schappelijk te noemen. Voor een lullige regionale rallycross betaal je in Maasmechelen ook 10 euro.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...&category=1310
Good luck zou k zegge, maar ze kwijtraken... denk t niet ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb 150 vrijkaarten gekregen van Circuit Zolder en wat heb ik ermee gedaan? Weggeven aan onze leden. Die Pipo heeft er 2 en wil er dan nog geld van maken? En dat terwijl je de kaarten nu zelf kan uitprinten? No way José! |
|
||||
|
||||
Quote:
In 1998 ben ik naar de trucks weest gaan kijken 80.000 man, in de paddock geen doorkomen meer aan... Hoe gaan ze 51 Belcarwagens door al dat volk naar het circuit kunnen loodsen??? Zal een krachttoer worden...
|
||||
|
||||
Lieve mensen, het was helemaal mijn bedoeling niet om van dit item een hele hetze te maken, ik moet mij bijna gaan verontschuldigen.
Je moet weten dat mijn bericht sarcastisch bedoelt was, tuurlijk wist ik dat dit geen grap was, wel stelde ik mij even de vraag "vanwaar die vrijgevigheid?", hetgeen ik nu beter begrijp dankzij jullie reply's! We kunnen er alleen maar gelukkig om zijn dat Zolder dit doet. Ik heb een klein beetje begrip voor de mensen met abonnement maar zij weten toch ook dat dit eenmalig is en het gaat hier tenslotte toch niet over zo'n dure race. En om het met de woorden van Zolder te zeggen; See you in Zolder.... ....ge moogt gerust zijn! Ps; toch nog bedankt aan Sennake voor de gratis tickets! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij die het hardste schreeuwt zal er vlot doorgraken zekers... Eventueel iemand als stormram dienst laten doen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
We zullen eens een extra baar vooraan op onze trike moeten monteren denk
![]() |
|
||||
|
||||
Pasop , da heeft ook voordelen ze , meer volk om te helpen duwen
![]() |