![]() |
|
|
||||
|
||||
Kheb de foto's net gezien:
eerste indruk: eindelijk eens iets anders tweede indruk: ik zal bij elke GP aan de konijnetanden van Verhofstadt moeten denken |
|
||||
|
||||
Mja, tis misschien niet allemaal mooi en dergelijk, maar ik ben blij dat er nog eens een team met iets dergelijks revolutionairs "durft" uitpakken.
Als het nu nog werkt ook, dan zeg ik "Chapeau voor die mannen van Williams"!
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
jawadde, gedurfde verandering. Ben benieuwd wat het zal opbrengen !
|
||||
|
||||
manman ..... deze wagen is voor te bleiten ..... :cry:
geef me dan maar de arrows van in monaco enkele jaren geleden ![]()
|
||||
|
||||
Wat een gedrocht is me dat :s
|
||||
|
||||
WOEF ! wat een log ding
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Weet er iemand of ze er mee door de crash test zijn geraakt?
|
|
||||
|
||||
Hmmm, volgens mij hebben ze bij Williams "Euraka" geroepen toen men dit bedacht had.
Tis foeilelijk, maar ik denk dat ik de functie wel snap. Zal mijn idee hierover eens ventileren ![]() Zoals bekend zit een groot gedeelte van de downforce aan de onderzijde van een Formule 1 wagen. Wel bekend zijn de Venturibuizen en de bodemplaten die in diffusers eindigen. Enige jaren terug is daar paal en perk aangesteld, vlakke plaat en een losse diffuser. Als ik die neus goed bekijk, loopt die aan de onderzijde schuin toe naar achteren toe. Oftewel de lucht moet door een smaller wordend deel, anders gezegd..........tis weer een venturibuis geworden geworden. Door de ophangpunten in het verlengde van de twee zijkanten te maken heb je ook geen verstoring van de luchtstroom, minder "drag". Die wagen moet dus plakken aan de weg, aan de voorzijde. Geen onderstuur enzo. Het zijn zo mijn gedachten op dit concept, benieuwd wat jullie idee qua werking is van deze "unieke vondst". Of het zal werken? Dat zien we vanzelf ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
achja, dat wordt ook wel weer wennen, hé !
Die nieuwe McLaren heeft ook een raar neusje, 't is precies uit de neus dat je het meeste voordeel haalt ofzo ![]() Maar je moet maar zo'n gok durven doen, hé ! Net op de moment dat je eigenlijk bijna verwacht wordt om mee in de running te zijn voor WK2004. Als dit verkeerd uitkomt, dan gaan ze hard vloeken. Als dit snel lijkt, dan zullen de wagens in 2005 ook zo'n neusje hebben ![]()
|
||||
|
||||
Doet me een beetje denken aan die brede neus van de Jordan vorig jaar...
![]()
|
||||
|
||||
Ik vraag me af wat andere teams van dit ontwerp vinden ... verder moeten ze bij Williams gedacht hebben: als ze bij McLaren zo'n lelijke neus moeten ontwerpen moeten wij het ZEKER beter kunnen ... et voila ... tis bewezen
![]() |
|
||||
|
||||
nu hebben we al 2 tegenovergestelden: williams gaat breed, McLaren doet het dan weer smal
![]() ben is curieus
|
||||
|
||||
Toch wel de lelijkste Williams uit de geschiedenis!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|