![]() |
|
|
View Poll Results: Fernando Alonso... | |||
...wordt dit weekend wereldkampioen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 24.00% |
...wordt pas één van de volgende races kampioen. |
14 | 56.00% |
...zal toch nog verliezen van Räikkönen. |
3 | 12.00% |
...wordt nog samen met Kimi gedeklasseerd, zodat Schumacher het toch nog haalt ![]() |
2 | 8.00% |
Voters: 25. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Een Sc zal een race altijd beïnvloeden, in welke aard van wedstrijd dan ook. De kwestie is van hiermee zo slim mogelijk om te gaan. Tactiek en snelheid van beslissing kunnen veel opleveren of veel kosten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch op het moment dat er een "soort teamorders" komen is mijns inzien het reglement betreffende de Safety Car aan revisie toe ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Van het moment dat de procedure SC wordt gestart, is er op elke post een gele vlag EN het bord SC... Niet alleen aan start/finish... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ook bij BAR hebben ze blijkbaar hetzelfde trucje uitgevoerd.
Quote:
|
||||
|
||||
Dat had ik al eens vermeld tijdens één van mijn vorige post hier
![]() Was me opgevallen toen ik maandagavond de samenvatting op RTBF bekeek. En ik heb natuurlijk altijd speciaal oog voor den Jenson ![]() ![]() Maar het was wel niet zo extreem als ze het bij McLaren gedaan hebben hoor. Zeker geen 10 sec gewonnen daar. Omdat de GP van België voor mij toch altijd wat meer betekend, zeker ook omdat ik er zelf ook altijd ben, ben ik eens op andere fora gaan zien ook. Ergens (ik dacht f1world.be) hebben ze gemerkt dat Monteiro bij de start al wat meters gepikt had. Aangezien de Minardi's vanuit de pit gestart waren, is hij maar ineens een plaatske naar voor gaan staan ![]()
|
||||
|
||||
het mag dus nietmeer:
Quote:
|
||||
|
||||
Dát hebben we gisteren gezien ja...
|