![]() |
|
|
||||
|
||||
1ste testen voor 2004 !
![]() ![]() Mclaren pakt precies weer uit met iets revolutionair...
|
||||
|
||||
Mooier worden die F1-bolides er toch niet op.
In de jaren '70 en eerste helft van de jaren '80 reden er vaak ook heel rare en aartslelijke auto's rond, maar precies dat had nog iets vond ik (je zag ook zo dat die auto's/concepts toch niet konden werken). Met de recentere wagens heb ik dat niet meer ; voor mij zijn ze gewoon lelijk, punt. Maar soit, zolang het werkt en doeltreffend genoeg is om Ferrari om de oren te rijden, kan ik er mee leven ![]() Misschien moet er eens iemand een draadje openen over de lelijke/vreemde eendjes die door de jaren al in F1-land zijn gepasseerd.
![]() Last edited by Mario; 25-11-2003 at 15:53. |
|
||||
|
||||
De March 711 hoort daar al zeker bij, evenals een of andere BRM bestuurd door Larry Perkins. Maar inderdaad, hierover kunnen we beter een aparte thread openen.
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Punaise! Wat hebben ze daar geflikt aan de achterkant
![]() De motor blijkt alsmaar compacter te worden en de uitlaten lijken ook wel zeer kort en vlak tegen het blok te zitten. Als dat maar geen "hitte-kweddelen" gaat geven. Ben blij dat ze de neus van de 18 overgenomen hebben. 't zal natuurlijk nog af te wachten zijn of het pakket goed zit, maar zoals in de vliegtuigsektor altijd gezegd wordt. "If it looks right, it flies right". |
|
||||
|
||||
Quote:
Jochen |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is de manier waarop de constructeurs die reglementen concreet invullen en uitwerken. Ben ervan overtuigd dat je met gegroefde banden en de verplichte hoogte (laagte ?) en grootte van de huidige vleugels enz. ook een heel mooie auto kunt maken. Of die dan nog vooruit te branden is, da's een andere zaak.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik vind het ook alles behalve lelijk ....
Ok ... het wijkt stevig af van de voorbije jaren .... maar daarom is ie voor mij nog niet lelijk
|
||||
|
||||
Opvallend vind ik, dat men de laatste jaren, terug grijpt naar de volledig aflopende neus, begin jaren 90 had men ook een aflopende neus, half jaren 90 evolueren naar een spitste neus, en nu terug naar een aflopende neus.
Heeft iemand daar misschien een verklaring voor ? ![]() ![]() 1995 ![]() 2004
Last edited by JPMontoya; 26-11-2003 at 19:27. |
|
||||
|
||||
die lage neus is er in feite al weer van '98, hoor. Toen begon de neus van de McLaren ook weer serieus te dalen:
![]()
|
||||
|
||||
Christian Klien doet het goed! Vandaag was hij slechts 2/10de langzamer dan Webber. Als hij zo verder doet zal er volgend jaar in het groot Red Bull op de Jaguar staan.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|