![]() |
|
|
|||
|
|||
Gilles
het gaat over de nr 54 steve vanbellingen die eruit werd geduwd door het nr 4 Pertti Kuismanen |
|
||||
|
||||
Nog verschillende www.mika2000.be
|
||||
|
||||
Mijn foto's staan hier
![]() Racen is niet alleen auto's, ook mensen... Niet alleen aan de binnenkant van de'n draad... ![]() ![]() Maar ook aan de buitenkant... ![]() Last edited by Guido; 08-06-2004 at 23:37. |
|
||||
|
||||
Huudo , alvast mooie preview foto's maar de link blijkt niet te werken??
|
|
||||
|
||||
autoracen is niet alleen snelheid...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
het is ook kunst...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De sfeer van het nachtelijk racen is toch iets speciaals...
![]() ![]() Ikzelf heb nog een trits foto's genomen op de goede oude manier, met de reflex dus. Die zijn nog niet ontwikkeld. Is dus nog even afwachten om te zien of ze gelukt zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De link is dan ook op die manier gezet, opdat iedereen hier eens heel even bij stil zou willen staan. ![]() |
|
||||
|
||||
knappe foto's Huudo, vooral die nachtfoto's zijn echt wel supper.
Alleen die uitlaat ken ik van ergens ![]() |
|
||||
|
||||
mooie foto's Huudo
heb je er geen waar je de remschijven kan zien oplichten?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Iemand van ons team stak ook z'n kopke buiten de pitmuur en direct daarna, 10m voor hem, rijdt de Viper tegen de "BMW" : die was rap terug achter de muur
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was ook rap weg met da bord ![]() Gelukkig is hij nog over de streep geraakt |
|
|||
|
|||
Heb het spijtige voorval ook zien gebeuren want hing ook met mijn pitbord klaar om te laten zien dat we eerste waren algemeen en dan gebeurde het. Spijtig genoeg had ik niet direct mijn toestel in mn handen en was het te ver weg voor mijn zoom maarja
|
|
|||
|
|||
Of vanin de pits.
![]() Had het genoegen om Arvid Steinberg te ontmoeten. T'was kort maar ik heb me super vermaakt. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|