De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #106  
Old 22-06-2004, 22:43
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Straf.

Ik vraag me toch af hoeveel pk's die nu eigenlijk hebben. De getallen die zij de wereld insturen zijn volgens mij ver onder het exacte cijfer. Niet alleen de motor is een juweeltje. Luchtinlaat, uitlaat, radiatorbak,... alles top top. Een bezoekje aan de werkplaats van Schnitzer: zou dat mogelijk zijn?
Reply With Quote
  #107  
Old 22-06-2004, 22:49
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Alles is te regelen eh...
Ik heb hen gevraagd of ze de 1ste versie van de motoren niet te koop zouden zetten nu ze een evolutie hebben, en hun antwoord was "normaal niet, maar we kunnen mis zijn natuurlijk" waarop een collega van hem antwoordde "ja, want we moeten aan ons pensioen is denken"
__________________
Reply With Quote
  #108  
Old 22-06-2004, 22:56
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300


Te koop misschien wel maar je moet alles kopen natuurlijk: motor, airbox, computer en alle andere elektronica, uitlaatcollector, uitlaat,... Amper te betalen eh

Wat betreft dat bezoekje. Ik zal het is aan de mecano die ik ken die bij Schnitzer werkt vragen of dat mogelijk is (werkt alleen in den atelier, niet bij maar wel voor het race-team)
Reply With Quote
  #109  
Old 23-06-2004, 09:46
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by AlainH
Ze kropen er zelf niet onder
Enkel bandjes wisselen... zelfs de motorkap is niet opengeweest... en er stak de evolutie onder van de motor... snif...
Ik heb nu toch toevallig foto's zeker van de nieuwe met de motor eruit, terwijl ze de motor aan het inbouwen zijn en met de kap open als alles klaar is...

Begint uw ander foto's al maar te resizen en up te loaden
Reply With Quote
  #110  
Old 23-06-2004, 21:51
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Ik heb niet gezegd dat ik daarvan geen foto's heb, eh, vanop de Nurburgring... :P:P
__________________
Reply With Quote
  #111  
Old 23-06-2004, 22:00
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: St.-Niklaas
Posts: 352
Quote:
Originally posted by AlainH
Ik heb niet gezegd dat ik daarvan geen foto's heb
Tonen, tonen, tonen, ...
Het is een misdaad om dergelijke dingen voor jezelf te houden !!!
De strafmaat zal later door de beroepsrechters worden vastgesteld
Reply With Quote
  #112  
Old 24-06-2004, 07:59
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
de aanleiding voor een tweede proces in de rechtbank van Wheels te Zolder is weer een feit
__________________
Reply With Quote
  #113  
Old 24-06-2004, 10:51
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by Maarten
de aanleiding voor een tweede proces in de rechtbank van Wheels te Zolder is weer een feit
Aanklacht: Het moedwillig achterhouden van relevante informatie met het oogmerk te schaden of op z'n minst nadeel te berokkenen.

De rest van de formaliteiten laat ik over aan de griffier: Dhr. M. Reijnders
Reply With Quote
  #114  
Old 04-07-2004, 21:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Die M3 GTR lijkt wel een wagen voor die verwende F1 coureurs ABS, Traction Control..............kijk zo kan zelfs de grootste hork een Belcar wedstrijd winnen

De vraag is hoe lang duurt het sprookje van de GTR nog?

Quote:
de FIA op korte termijn een beslissing neemt omtrent de toelating van traction control en ABS op de M3 GTR.
Moet BMW Motorsport verplicht afzien van het gebruik van deze hulpmiddelen, dan slinken de kansen op een eindoverwinning aanzienlijk. www.autosport.nl
Behalve de Maserati MC12 heeft BMW nu ook de FIA achter zich aan, ze beginnen tandjes te krijgen in Parijs.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #115  
Old 05-07-2004, 17:53
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Dit weekend eindelijk de GTR is in het echt gezien. Het blijft een beestig machien. Die mannen van Schnitzer leveren puik werk af. De middelen die ze tot hun beschikking hebben zijn dan ook navenant. Ze moeten in het vervolg wel hun achtertentje wat steviger vastzetten

Ik heb bij een ex-medewerker van Schnitzer eens geïnformeerd of een bezoek aan het atelier mogelijk is. Hij dacht wel dat dit kon. Ik vermoed wel dat we geen fototoestellen mogen meenemen. Dat hebben ze niet zo graag
Reply With Quote
  #116  
Old 05-07-2004, 18:24
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: kortenberg
Posts: 275
Ik heb zojuist op de site van de "24h van Francorchamps" gelezen dat er 2 BMW's M3 GTR aanwezig zullen zijn op de testday morgen.Hier is het artikel. Zou dit kunnen kloppen zo kort na de Eiffelrennen?

Bron:http://www.proximus24hours.com/

Last edited by manu; 05-07-2004 at 18:27.
Reply With Quote
  #117  
Old 05-07-2004, 21:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Waarom niet? De testwagen als koerswagen afgelopen weekend.........en met de twee "echte verse" GTR's richting Spa.

Leuke tactiek van de Schnitzer bende.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #118  
Old 05-07-2004, 22:05
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zolder
Posts: 373
Toch straffe mannen dan. Even afkomen met hun testwagen en daarmee het belcar veld afdrogen. Chapeau voor die mannen
Reply With Quote
  #119  
Old 05-07-2004, 22:15
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Met die middelen dat ze hebben is het niet zo moeilijk denk ik
Reply With Quote
  #120  
Old 05-07-2004, 22:35
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
én op hun test-circuit. da zal ook een voordeel hebben, aangezien volgens mij veel Belcar-piloten nog nooit op de nurbugring gereden hebben (of toch niet veel). neem daar dan nog bij dat de corvette en Palttala de eerste bocht niet doorkomen, en GLPK blundert...
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.