De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 07-07-2004, 22:36
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Lijkt wel wat de vervanger van de Renault Clio V6.
Reply With Quote
Old 07-07-2004, 22:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Marshal
Wat betreft de andere Renault supported eenzitter klasse, de Formula 2GP (opvolger F3000), krijg steeds sterker de indruk dat die klasse in 2005 niet van start gaat. Je hoort en ziet er niks meer van.................nog een jaar triest F3000?
Ik was een paar dagen te vroeg met die opmerking
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-07-2004, 23:14
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

lijkt me dan toch een mooi weekendje te worden vooral die Renault Mégane (wat ik persoonlijk een lelijke wagen vind) lijkt my een goede vervanger van de clio's te worden en zoals hij er op de tekening uit ziet is hij ook al niet zo lelijk meer.
Reply With Quote
Old 07-07-2004, 23:30
Pascal Pascal is offline
A4993

Alweer een silhouette....

Het lijkt erop dat iedereen begint over te stappen op silhouettes...

C U
Reply With Quote
Old 07-07-2004, 23:46
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Wij dus ook. Licht, ZEER BETROUWBAAR, en pijlsnel.
Momenteel staan er zo een 10 tal te koop. De Megane zou een optie kunnen zijn, op voorwaarde dat:

- ze op tijd kunnen leveren
- ze niet exclusief voor het kampioenschap bestemd zijn
Reply With Quote
Old 08-07-2004, 15:59
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Integra
Lijkt wel wat de vervanger van de Renault Clio V6.
Bedoel je als vervanger van de Clio V6 straatversie?
Reply With Quote
Old 13-07-2004, 19:35
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

In ieder geval niet toegelaten in de Belcar op dit moment. Zeker niet in de configuratie van de Cup.
Reply With Quote
Old 14-07-2004, 13:37
joep #88's Avatar
joep #88 joep #88 is offline
De Paddock Rookie

wordt dan wel een serieuze concurrent van de BRL. Ik begrijp Renault niet goed dat ze zo'n exacte dezelfde klasse gaan opzetten. Nu gaan ze elkaar beconcurreren en dat terwijl de BRL juist zo goed is begonnen met een mooi deelnemersveld en een schitterende kalender.
Reply With Quote
Old 14-07-2004, 13:42
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by joep #88
wordt dan wel een serieuze concurrent van de BRL. Ik begrijp Renault niet goed dat ze zo'n exacte dezelfde klasse gaan opzetten. Nu gaan ze elkaar beconcurreren en dat terwijl de BRL juist zo goed is begonnen met een mooi deelnemersveld en een schitterende kalender.
Ik denk niet dat dit een concurent wordt voor de BRL. Het is meer een opvolger ven de Clio cup in de Formula renault V6 weekends. Zo kon je de Yaris cup ook een concurrent noemen voor de clio cup. Maar als je vorig jaar keek dan is er een groot verschil in het soort piloten dat aan beide cups deelneemt.

Reply With Quote
Old 14-07-2004, 13:55
joep #88's Avatar
joep #88 joep #88 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by raceboy
Ik denk niet dat dit een concurent wordt voor de BRL. Het is meer een opvolger ven de Clio cup in de Formula renault V6 weekends. Zo kon je de Yaris cup ook een concurrent noemen voor de clio cup. Maar als je vorig jaar keek dan is er een groot verschil in het soort piloten dat aan beide cups deelneemt.
hoe bedoel je je laatste zin? watvoor verschil? in kwaliteit, mentaliteit of beschikbaar budget?
Reply With Quote
Old 14-07-2004, 14:44
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by joep #88
hoe bedoel je je laatste zin? watvoor verschil? in kwaliteit, mentaliteit of beschikbaar budget?

BRl zal volgens mij meer regionaal zijn. terwijl deze cup een echte europese cup gaat worden.

Reply With Quote
Old 14-07-2004, 16:41
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik denk niet dat je dit een concurrent van BRL mag noemen (zou wel een compliment zijn voor Maassen). Zoals Raceboy al zegt is BRL meer regionaal en is deze Megane silhoutte is gewoon de opvolger van de Europese Cio V6 serie.
Reply With Quote
Old 20-07-2004, 19:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Marshal
Mijn voorspelling dat we in 2004 de laatste keer de World Series aan het werk zagen op Circuit Zolder kon dus weleens gaan uitkomen.
Ziet er naar uit dat het wel eens juist kon zijn:

Quote:
Zolder krijgt volgend jaar de World Series by Renault, opvolger van de Nissan World Series, niet meer over de vloer. De WSR verhuist in 2005 naar Spa. Dat blijkt uit de maandelijkse "newsletter" van Renault Sport. www.pitstoptv.be
Aan de hand van die newsletter durf ik de volgende voorspelling te doen: 2004, het laatste jaar Marlboro Masters of Formula 3 in Zandvoort.

Die krijgen in 2005 geen geluidsdagen erbij, volgend jaar is er ook gesteggel over reclame m.b.t. rookwaren. Renault laat nu al blijken dat ze naar Zandvoort gaan...........dat is bijna zoiets als 1 + 1 = 2
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 20-07-2004 at 19:23.
Reply With Quote
Old 20-07-2004, 22:04
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik heb dit ook gelezen op de pitstop site deze middag. Dus ja, ik neem aan dat deze niet meer zal samenvallen met de Belcar, aangezien de Formule Renault in Spa zal doorgaan. Want Zolder zal ook de Belcar niet willen afstaan neem ik aan...

Ik vind het wel jammer dat de Formule Nissan verdwijnt in België...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 20-07-2004, 22:17
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular

De Formule Nissan wordt Formule Renault. Het zijn toch bijna dezelfde auto's. En ik hoop dat we het verschil kunnen zien in ZOLDER en niet in SPA
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules