![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Lijkt wel wat de vervanger van de Renault Clio V6.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
lijkt me dan toch een mooi weekendje te worden vooral die Renault Mégane (wat ik persoonlijk een lelijke wagen vind) lijkt my een goede vervanger van de clio's te worden en zoals hij er op de tekening uit ziet is hij ook al niet zo lelijk meer.
|
|
|||
|
|||
Alweer een silhouette....
Het lijkt erop dat iedereen begint over te stappen op silhouettes... C U |
|
|||
|
|||
Wij dus ook. Licht, ZEER BETROUWBAAR, en pijlsnel.
Momenteel staan er zo een 10 tal te koop. De Megane zou een optie kunnen zijn, op voorwaarde dat: - ze op tijd kunnen leveren - ze niet exclusief voor het kampioenschap bestemd zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
In ieder geval niet toegelaten in de Belcar op dit moment. Zeker niet in de configuratie van de Cup.
|
|
||||
|
||||
wordt dan wel een serieuze concurrent van de BRL. Ik begrijp Renault niet goed dat ze zo'n exacte dezelfde klasse gaan opzetten. Nu gaan ze elkaar beconcurreren en dat terwijl de BRL juist zo goed is begonnen met een mooi deelnemersveld en een schitterende kalender.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
BRl zal volgens mij meer regionaal zijn. terwijl deze cup een echte europese cup gaat worden.
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je dit een concurrent van BRL mag noemen (zou wel een compliment zijn voor Maassen). Zoals Raceboy al zegt is BRL meer regionaal en is deze Megane silhoutte is gewoon de opvolger van de Europese Cio V6 serie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Die krijgen in 2005 geen geluidsdagen erbij, volgend jaar is er ook gesteggel over reclame m.b.t. rookwaren. Renault laat nu al blijken dat ze naar Zandvoort gaan...........dat is bijna zoiets als 1 + 1 = 2 ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-07-2004 at 19:23. |
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook gelezen op de pitstop site deze middag. Dus ja, ik neem aan dat deze niet meer zal samenvallen met de Belcar, aangezien de Formule Renault in Spa zal doorgaan. Want Zolder zal ook de Belcar niet willen afstaan neem ik aan...
Ik vind het wel jammer dat de Formule Nissan verdwijnt in België... ![]() |
|
|||
|
|||
De Formule Nissan wordt Formule Renault. Het zijn toch bijna dezelfde auto's. En ik hoop dat we het verschil kunnen zien in ZOLDER en niet in SPA
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|