![]() |
|
|
||||
|
||||
beter iets dan niets, ze zeiden trouwens dat het kleuren schema spectaculair zou zijn.... nie echt gelukt vinnik
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het ontwerp is gemaakt door iemand van Simbin zelf, semi-professioneel dus.
|
|||
|
|||
Hendrik Roos is president van Simbin (http://www.simbin.com).
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Met al die Ferrari's in het startveld (die waarschijnlijk veel rood in hun kleurenschema hebben) had ik voor een andere, meer opvallende kleur gekozen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
ACO/FIA houdt deze week een speciale vergadering in Parijs over toekomstige GTS klasse. Het zal voornamelijk over de Maserati gaan.
Quote:
bron: www.lmsr.net |
|
|||
|
|||
Zoals Marshall al vertelde in een ander topic rijdt Gianni Morbidelli voor GPC ipv Hezemans, zie: http://www.planetlemans.com/images/s...Fs/FIAGTR6.pdf
Patrick (niet teambaas Laurence) Pearce heeft Lister verlaten en gaat de Rollcentre Dallara testen. Waarschijnlijk gaat hij de Dallara besturen tijdens de LMES race op de Nurburgring. (bron: Ten-tenths.com) |
|
|||
|
|||
Fotos van Aston Martin DBR9, GTS versie van DB9 (door Prodrive ontwikkeld), zullen binnen 2 weken publiek gemaakt worden. Benieuwd of de wagen dit jaar nog zijn debut zal maken.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb begrepen dat de auto gepresenteerd wordt tijdens de Le Mans Classics die van 23 tot 25 in Le Mans gehouden wordt.
|
||||
|
||||
Ben benieuwd... qua esthetica geen slecht uitgangspunt in ieder geval
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
tja, ik denk dat het wel iets beter had gekunt. kweet natuurlijk nie wat de wensen waren van het team. rood is alleen zo'n voorspelbare kleur... nu met die gele strepen van DHL Deutsche Post mwah... maakt het er allemaal nie beter op, errug druk en rommelig.
|
||||
|
||||
Tsja, wie betaald die bepaald
![]() Feit is dat je niet zomaar wat kunt kliederen in dit soort gevallen (wat ik wel altijd gewend was). Rekening houden met partij A, partij B, sponsor C en baas D. Allemaal hebben ze weer wat, en dat moet allemaal gecombineerd worden. |
|
||||
|
||||
'k vind de Vipers toch wel geslaagd.
![]()
|
|