![]() |
|
|
||||
|
||||
Konica Minolta Dimage Z2
Iemand ervaring met dit toestel?
4 Megapixel, 10 x optische zoom. Prijs ong. 375 euro. Graag jullie mening... |
|
||||
|
||||
Ja, ik heb dat toestel.
Kwaliteit van de foto's is best goed en het leuke is natuurlijk de 10x zoom, echt wel makkelijk. De afwerking is wel wat minder, niet echt heel stevig, je moet er niet te bruut mee omspringen. Voor de rest is het zoals voor zowat elk ander toestel denk ik: zoeken en proberen. ![]() |
|
||||
|
||||
En, al mee gefilmd?
Schijnt zèèr goed te zijn? |
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad, zeer goede kwaliteit, zeker in vergelijking met sommige andere toestellen.
Aan welke andere toestellen had je nog gedacht? |
|
||||
|
||||
Wel, ik twijfel nog een beetje tussen de Konica Minolta z2 en Olympus c765 ultra zoom.
Beiden hebben ongeveer dezelfde kwaliteiten, Olympus heeft wel een groter lcd-scherm maar Konica M. kan een reeks foto's na elkaar trekken (onthoud enkel de laatste zes foto's), ik weet niet juist hoe dat zit bij de Olympus. Plus de Konica M. brengt de filmpjes die je opgenomen hebt full screen, zou de enige in zijn soort zijn die dit kan? Konica staat momenteel een 14300 bef., olympus een 15000 bef. Kan er mij nog iemand een idee geven hoeveel min. je kan filmen met een 128 of 256 mb kaart? Ook nog een optie maar direkt wat duurder is de Z3 van Konica Minolta, prijs ong. 18500 bef. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|