![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Zopas is de eerste trainingssessie van de 24 Uren van Zolder begonnen. Enkele minuten geleden meldde 24u.be dat Walter Grootaers om medische redenen forfait geeft. GLPK wil niet kwijt of er nog een vervanger komt.
|
|
||||
|
||||
Kan er nog eens iemand bij RIS op het knopke gaan duwen aub
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Edit (16:43): ze zijn wakker! 24u.be meldt ondertussen een code rood nadat de Zwaan's Viper "de deceleratiepiste (pitlane?) blokkeerde". Last edited by Nicki_Mks; 18-08-2004 at 16:42. |
|
|||
|
|||
ik wil vanavond ook gaan kijken met een paar vrienden. Is de entree gratis?
|
|
||||
|
||||
Naar verluidt is Frank Döring gewond geraakt na een crash met zijn Speedlover Porsche en naar het reanimatiecentrum overgebracht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Top tien van de Free Practice:
1 3 GOOSSENS M LAMOT F HART D Corvette C5R GTA 1:34.745 2 4 KUISMANEN P ZONCA S HASENBICHLER K Chrysler Viper GTA 1:35.051 3 1 KUMPEN A LONGIN B HEZEMANS M Chrysler Viper GTA 1:35.340 4 9 PALTTALA M VAN SANDE L DUEZ M Porsche 996 Bi GTA 1:36.089 5 20 COOK P PELLE F HILLEBRAND V Chryster Viper GTA 1:37.234 6 51 RADERMECKER V MUYTJENS O de SORDI L Ford Mondeo TA 1:38.203 7 8 VOSSE V MOLLEKENS K BOUVY F Porsche 996 Bi GTA 1:39.269 8 7 MENTEN Jos VERBERGT Tim VAN DE POELE E Porsche 996 Bi GTA 1:39.891 9 17 MAES Ruben TANGHE O VERBIST F Porsche 996 Bi GTA 1:40.480 10 5 COUWBERGHS B PENDERS R DUJARDYN K Porsche 996 Bi GTA 1:40.690 |
|
||||
|
||||
De Brother racing BMW Compact is in bocht 13 hard van de baan gegaan. De voorkant van de wagen is volledig verdwenen.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Heeft iemand al de foto's gezien van de verongelukte Speedlover? Vreselijk toegetakeld. Als dit maar geen twijfels doet rijzen over de veiligheid...
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Speedlover Porsche gezien. De voorkant is er heel zwaar aan toe. Het is afwachten of hij aan de start zal kunnen verschijnen. Op 24u.be staat er bij het artikel van speedlover een foto van de zwaar gehavende wagen.
Greetzz.. Corvetteboy
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Brecht; 18-08-2004 at 19:13. |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe het weer nu op
Zolder is? Hier in Eindhoven is het echt noodweer. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Greetzz.. Corvetteboy |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik was eerst van plan deze avond te gaan zien. Mijn vader is de namiddag geweest voor de vrije training, maar belde me dat ik maar beter morgen zou gaan omdat het er naaruit zag dat de avondkwalif niet zo droog zou gereden worden.
Dus ik zal waarschijnlijk morgen gaan kijken.
|
|