De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-08-2004, 19:04
Wingendplate Wingendplate is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Scapa
Blijkbaar niet... Gisteren liepen ze ook al in de pits rond om uw pitkaart te controleren. Nog nooit meegemaakt dat ze dat op woensdag al doen.
Gisteravond kon je makkelijk in de pits lopen. Ik ben vanmiddag ook even gaan kijken, na precies 15 seconden werden we er weer uitgezet. Voor het eerst in 9 jaar dat ik het mee maak dat ik uit de pits ben gezet.
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 20:17
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik snap eigenlijk niet waarom ze achter op zo'n ticket dan zetten dat je toegang hebt tot de pitlane vanaf 16 jaar, en tot het circuit vanaf 18 jaar
Old 19-08-2004, 21:59
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Wingendplate
Gisteravond kon je makkelijk in de pits lopen. Ik ben vanmiddag ook even gaan kijken, na precies 15 seconden werden we er weer uitgezet. Voor het eerst in 9 jaar dat ik het mee maak dat ik uit de pits ben gezet.
Gisteren heb ik zo nochthans ook zien controleren. Zelf geen last van gehad maar dat had ik nog nooit meegemaakt dat ze op woensdag al controleren. Was ook serieus wat volk vond ik, zeker gezien de weersomstandigheden.
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 23:29
Pascal Pascal is offline
A4993

Het is maar best dat ze in de pitlane controleren. Als je vroeg genoeg begint (dus op woensdag) is de trend onmiddellijk gezet en weet iedereen waar hij aan toe is. Hopelijk blijft deze maatregel gehandhaaft tijdens de hele wedstrijd. In het verleden hebben we al taferelen gezien die echt niet meer kunnen. Meer dan 100 man rond een wagen tijdens een pitstop, zeg nu zelf : dat kan niet.
Bovendien lopen er heel wat mensen rond die soms voor de eerste keer naar een wedstrijd komen kijken (lees VIP's) en niet helemaal weten hoe het er in de pitlane aan toegaat en daarom soms verkeerd reageren als er een auto aankomt.

Ik steek het niet onder stoelen of banken dat ik tijdens de 24 uur ook in de pitlane de sfeer eens wil opsnuiven. Ondanks het feit dat ik daar niet thuishoor kan ik steeds terecht bij teams die ik ken en de wedstrijd dan enige ogenblikken volgen vanuit de box. Dat is voor mij al voldoende.

PS. nog even opmerken dat ik gisteren zag dat de tunnel onder het circuit weer open was. Vandaag echter niet. Hopelijk is de tunnel in het weekend open en worden we gespaard van ellelange files op de brug over start/finish...

C U
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 23:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by marcel
ik snap eigenlijk niet waarom ze achter op zo'n ticket dan zetten dat je toegang hebt tot de pitlane vanaf 16 jaar, en tot het circuit vanaf 18 jaar
Simpel, hoe willen die kinderen in de FRenault 1600 anders van start gaan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-08-2004, 23:41
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Simpel, hoe willen die kinderen in de FRenault 1600 anders van start gaan

Hahah die is goed

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 20-08-2004, 00:54
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Pascal
PS. nog even opmerken dat ik gisteren zag dat de tunnel onder het circuit weer open was. Vandaag echter niet. Hopelijk is de tunnel in het weekend open en worden we gespaard van ellelange files op de brug over start/finish...

C U
Die gedachte was vandaag bij mij ook al opgekomen. Daarenboven staan er in de paddock allerlei promostands en -tenten opgesteld (en de manier waarop; er wordt dus weer een flessenhals gecreëerd tussen de toren en de chicane) .
Ik vrees dat we voor het publiek weer dezelfde toestanden gaan krijgen als bij de World Series.
Reply With Quote
Old 20-08-2004, 11:16
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb vernomen van iemand op het circuit dat de monstertruck Madusa over de 2 gloednieuwe kassen van auto's gaat rijden, die kassen zijn afgekeurd bij Ford Genk en zullen dus niemeer worden gebruikt. En die kassen zijn nu met een helikopter naar Zolder gevlogen.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 20-08-2004, 16:34
Marnik Marnik is offline
De Paddock Rookie

Deze is er ook te zien

1000 PK, 5200 NM koppel met restrictors
max 160 kmh
Old 20-08-2004, 16:36
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Gisteren heb ik zo nochthans ook zien controleren. Zelf geen last van gehad maar dat had ik nog nooit meegemaakt dat ze op woensdag al controleren. Was ook serieus wat volk vond ik, zeker gezien de weersomstandigheden.
Ik dacht dat het ook bezoekdag voor de buren was? Vandaar de vele mensen.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 20-08-2004, 17:14
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Re: Deze is er ook te zien

Quote:
Originally posted by Marnik

1000 PK, 5200 NM koppel met restrictors
max 160 kmh
Toch wel een mooie truck en ook een heel mooie foto Ook de rest van je foto's op www.24u.be zijn heel goed, Marnik
Reply With Quote
Old 20-08-2004, 17:31
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Beetje meer info nog:

Toegang aan de SHOWGRID van de "Euphony 24 Uren van Zolder" voor alle RACB Race Fan deze zaterdag 21 augustus !

Op vertoon van je lidkaart, mag je je op 21 augustus 2004 tussen 15u15 en 15u30 aanmelden voor de wandeling op de SHOWGRID van de Euphony 24 Uren van Zolder.
De gridwalk duurt van 15u30 tot 16u25'

WAAR aanmelden ?
Paddockzone 3, links van de MINI Lounge en triple tent, tegenover de VIP area van Maes en Het Belang van Limburg. Aan de GROENE poort!
Zal er zijn!
Old 20-08-2004, 20:12
alfa155's Avatar
alfa155 alfa155 is offline
De Paddock Rookie

gelukkig is dat niet voor marchals
Reply With Quote
Old 22-08-2004, 10:34
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by A.J.
Bij ons zullen de FOSTER'S BABES langskomen. Ze zullen ook in de paddock rondlopen om ons te promoten.
Waren de babes er gisteren en heeft iemand ze al gezien of misschien wel een fotooke?
Old 22-08-2004, 11:59
Marnik Marnik is offline
De Paddock Rookie

kijk eens op www.24u.be

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules