De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-08-2004, 23:30
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Marshal
Tja dan die feestent, voor mij hoeft dat ook niet, schijnt zelfs een steekpartij te zijn geweest. Van de ene kant zijn dat weer een hoop verkochte tickets en krijgen horeca-exploitanten en standhouders meer klanten over de vloer. Het is wikken en wegen tussen de voor- en nadelen m.b.t. dergelijke bezoekers. Afgelopen jaren is het altijd goed gegaan.......tot nu toe voordeel van de twijfel
Als autosportliefhebber heb ik daar idd geen boodschap aan. Ik ben er uiteraard al wel eens langsgelopen maar heb er geen boodschap aan om er binnen te gaan. Bijgevolg heb ik er dan ook geen last van.

Of het nu thuishoort binnen of buiten het circuit; nuja het zal wel een commerciële zet zijn zeker. Elke bezoeker aan de tent moet een inkomticket betalen. Lekker meegenomen zal men in Zolder zeggen. Maar niet alleen in Zolder. Ook Spa heeft zijn feesttent...

C U
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 23:44
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Verschil met Spa is dat 90% daar op het racen afkomt, en in mindere mate naar het feest. Op Zolder kwamen savonds erg veel mensen op het feest af, de race negerend. Zorgt wel voor een andere sfeer.
Reply With Quote
Old 26-08-2004, 00:58
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Om ieder zijn plezier te gunnen en om de zaken toch een beetje te scheiden zou men misschien het " race gerelateerde meer naar voren kunnen brengen, hiermee bedoel ik de trailers van de race teams en hun bijhorende accomodatie op de parking zetten waar de feesttent stond, zo moeten de bezoekers verplicht voorbij de publiciteit van de teams en hun sponsors ( het zijn toch nog steeds de teams die het evenement mogelijk maken )
en het meer algemene vermaak elastiekspringen fuiftent en dergelijke naar de bianchi verhuizen. Je komt naar de race en je ziet wat erbij hoort, wil je wat "kermisattracties is de term die in deze thread gebruikt wordt denk ik " loop je gewoon door naar achteren.

Zo zouden de toeschouwers dingen te zien krijgen als de prachtige truck van jdk die nu voor menig bezoeker iets te goed verstopt was en zouden alle sponsors in het midden van de belangstelling staan zoals het hoort en interesse blijven behouden voor een volgend seizoen.
Reply With Quote
Old 26-08-2004, 09:30
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Bramzel
Verschil met Spa is dat 90% daar op het racen afkomt, en in mindere mate naar het feest. Op Zolder kwamen savonds erg veel mensen op het feest af, de race negerend. Zorgt wel voor een andere sfeer.
In Spa komt er toch minder dan 90 % voor de race hoor. De meesten komen rustig een joint roken.
Old 27-08-2004, 22:18
Dirtdevil's Avatar
Dirtdevil Dirtdevil is offline
De Paddock Rookie

Hier heb ik toch ook even een mening over! Een feesttent moet er sowieso zijn, maar misschien is het beter om het over een andere boeg te gooien en er niet de jaarlijkse lokale "houseparty" van te maken. Mikkend op een iets ouder publiek (lees geen 12 - 14 jarigen die dan feitelijk al lang in hun bed moeten liggen :-d) kan dit wel bijdragen tot de sfeer!
Tenslotte is een beetje afwisseling toch ook welkom he!

Wat betreft de paddock: laten zo die handel! Denk maar aan de DTM. Toen werden er 88 verschillende soorten kaarten uitgegeven en uiteindelijk wist niemand wie waar nog juist binnen mocht.

Tenslotte die hollanders ... :-D kzou zeggen: "laat ze hun supercarchallenge er maar is tussensteken!!" :-D Worden ze mss binnenkort allemaal gesponsord door "PAMPERS" ;-)
Reply With Quote
Old 30-08-2004, 03:12
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Integra
In Spa komt er toch minder dan 90 % voor de race hoor. De meesten komen rustig een joint roken.
Dan heb je toch niet helemaal meegekregen hoeveel mensen er in de feesttent zaten en hoeveel (meer) mensen er toen nog op de tribunes zaten.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules