![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hallo allemaal,
Ik ben erbijjjjjjjjjjjjjj, proficiat aan iedereen dat meegereden heeft. Het niveau lag hoog en de tijden dicht tegen elkaar, de zenuwen waren na enige tijd wel aanwezig bij mij vanwege de kans op rechtstreekse kwalificatie. @ flitser: awel je zou het dus niet zeggen maar dit boeleke weegt dus 77kg. Gisterenavond na de karting direct op de weegschaal gaan staan en toen was het tussen de 75 en 76 kg. Ik lijk het misschien niet maar het is er dus wel aanwezig hé ![]() Ik zal ook het weekend van de 30ste de kartgrid t-shirt dragen hé. Zal wel niet de enigste zijn waarschijnlijk ![]() Ik wil echt elke aanwezige piloot nog eens proficiat wensen met zijn deelname en zijn prestaties( ik had zelf nooit verwacht dat ik snelste piloot van de + klasse zou zijn geweest). Het was echt een toffe sfeer en heb me uitstekend geamuseerd. greetz een overgelukkige Ive
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar ik dacht ook wel dat er geen enkele van de +klasse meer dan 90 woog zoals Dave dus weet ie dat ie ook schitterend gereden heeft hé ![]() Geniet er in elk geval van dat weekend! ![]() Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Spees is gegaan...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het was enorm spannend, want na de 1ste kwalif stond ik ergens vrij ver vanachter (had het volledig verknald), maar dan in de 2de sessie, ondanks een mindere kart, alles eruitgehaald en toch nog de 2de tijd van mijn gewichtscategorie gehaald. En wat opvallend is, de snelste van mijn categorie weegt exact evenveel als mij. Volgende week ben ik dus op Zolder aant rijden!!! |
|
||||
|
||||
Schitterend! Proficiat!
![]()
|
||||
|
||||
Proficiat paddockers
zo zie je maar de aanhouder wint! Tot binnen een week op het zolderse asfalt Speesman! En kartboyke, jou zie ik in Francorchamps! Als je wat raad nodig moest hebben, kom gerust eens langs hé !! Nogmaals proficiat !!
|
||||
|
||||
Dank je wel, Maarten, zijt er maar zeker van dat ik u zie in francorchamps.
Raad kan zijn, dat valt te zien hoe goed het ons is uitgelegd, maar aangezien dit wel profesionele personen zijn twijfel ik hier niet aan. 's Avonds zult gij mij oowk wel zien ronddolen op het fun cup feest ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal wel eens langskomen als ik niet moet rijden.
|
|
||||
|
||||
Proficiat mannen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Giovanni Roovers |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En of dat er zenuwen waren, bij de eerste qualy ging alles perfekt, eerste in + cat. De 2 de qualy sloeg het noodlot toe, kart viel zonder benzine, ongeloofelijk, ik dacht dit was het dan, kreeg wel een reservekart die eerst al niet wou starten en die totaal geen grip gaf, waarschijnlijk doordat hij nog volledig koud stond. Het mag dus een echt wonder zijn dat de tijd van de eerste qualy nog net voldoende was voor de 2 de plaats en de selektie voor Francorchamps Moet ook nog zeggen dat er een ongeloofelijke sfeer was, veel beter dan ik vroeger ervaren had toen er nog zeer veel gebotst werd dat natuurlijk uit den boze is. See you at Francorchamps !!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal op zondag eens langskomen, al een beetje voorbereiden op het weekeind Francorchamps. Succes alvast !! |
|
||||
|
||||
Quote:
(als de startlijst op hibn.tv correct is heb je startnummer 22 ![]() |
|
||||
|
||||
Ben er ook bij dit w-e op Zolder ... !
Blijkbaar op de n° 49, de zwarte Uniroyal kever dus ... met het "rode parapluutje", net nu het zo schoon weer gaat zijn ![]() Txs voor de link van de entry list ! Greetz en succes allemaal
|
||||
|
||||
Als ik denk wie ge zijt (maar ben eigenlijk wel vrij zeker), dan hebt ge heel goed gereden.
Ik vond het een schitterende ervaring om zo een race van de funcup mee te rijden. Ook al behoorde ik tot de traagste op het circuit, toch heb ik me schitterend geamuseerd. Ben misschien een beetje te voorzichtig geweest bij momenten, maar heb de auto heel gehouden en dat is toch het belangrijkste (zo heeft iedereen van ons team kunnen rijden) ![]() Het was echt bangelijk!!!!!!!!! Deze dag ga ik niet snel vergeten ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|