De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-10-2004, 22:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Is er live stream?

(of trekt Mark daar eigenhandig de stekker uit)
Reply With Quote
Old 31-10-2004, 20:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by FIRE

(of trekt Mark daar eigenhandig de stekker uit)
Uiteraard (Was er een live stream?)

Het was een prachtige belevenis, mijn stem heeft door de duinen geklonken............toch niet gek voor zo'n Limbo als ik

Zal een van deze dagen een "relaas" schrijven. De Zandvoort 500 was een prachtige race om te volgen in real life, vooral het eerste uur. Ben trouwens per direkt een fan geworden van het "code 60 systeem". Prachtig en doeltreffend.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 31-10-2004, 21:35
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Kun je me dat uitleggen Mark wat dat is het 'code 60 systeem'' want daar heb ik nog nooit van gehoord.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 31-10-2004, 21:37
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ik kan het u ook zeggen als het mag. Code 60 is gewoon hetzelfde als gele vlag of SC. De deelnemers mogen dan niet sneller rijden dan 60km. Daarom code "60"

Mvg
Reply With Quote
Old 31-10-2004, 21:40
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Bedankt Thomas voor de uitleg.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 31-10-2004, 21:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Thomaske_GLPK
Ik kan het u ook zeggen als het mag. Code 60 is gewoon hetzelfde als gele vlag of SC. De deelnemers mogen dan niet sneller rijden dan 60km. Daarom code "60"

Mvg
Nou niet helemaal. Als de wedstrijdleiding vindt dat om bepaalde redenen de snelheid uit de koers moet dan geeft men een "Code 60" Dat wil zeggen dat alle wagens met een snelheid van 60 KM/U over het circuit moeten..........heel makkelijk te controleren aan de rondetijden. Waarom een code 60? Om een oliespoor te bestrijden, een wagen van het circuit de halen door middel van een plateau wagen..................of iest anders waarvoor men normaal gesproken een safety-car zou inzetten.

Het systeem werkt vlugger als een safety-car en is vooral veel eerlijker t.o.v. de deelnemers en verminderd het gevaar na een herstart.

Als er in de TC of Belcar een safetycar is dan verliest de leider zijn voorsprong op de nummer twee. Met de code 60 zal deze zijn voorsprong, zo goed als ongewijzigd, behouden.

Het werkte gisteren perfect tijdens de werkzaamheden om een oliespoor te bestrijden op het rechte stuk. De mannen kunnen gerust aan het werk, iemand op 100 meter ervoor met een pijl die links of rechts aangeeft. Zeer veilig allemaal............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 31-10-2004, 21:58
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Bedankt voor de nog uitgebreidere uitleg Mark. Zou mooi zijn als ze dat systeem ook in de Belcar zouden invoeren, dan zou de Corvette nog eens gewonnen hebben.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 31-10-2004, 22:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Het bewijs dat ik op Zandvoort ben geweest

De zure bom achter de man in het brandweer-pak dat ben ik, let op de het Belgische VDHB-logo

Zure bom
Reply With Quote
Old 31-10-2004, 22:57
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by Mark
Het bewijs dat ik op Zandvoort ben geweest

De zure bom achter de man in het brandweer-pak dat ben ik, let op de het Belgische VDHB-logo
Old 31-10-2004, 23:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Ottooke
In het hol van de leeuw

Zie zelfs dat een belgische site aandacht besteedt aan deze race...........op een fout meer of minder wordt niet gekeken

Daar spreken ze vrolijk over een Alfa 75 Imsa terwijl ik toch echt een Alfa 155 STW voorbij zag komen. De rest van het verslag laat ook te wensen over (of is het een aangeleverde press-release ? Dat is me nooit duidelijk op die site) De afloop van die wedstrijd staat op die site toch wel heel raar beschreven, klopt van geen kanten!!!!! Puur gelul.

Dus aan de "verslaggever" van racingworld.be en/of de pr-verantwoordelijke van Jos Menten, schrijf a.u.b. een realistisch verslag of schrijf helemaal niks.
Reply With Quote
Old 01-11-2004, 00:30
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Nou Mark ik moet zeggen dat ik het erg leuk vindt hoe positief je over de C60 procedure praat, wij werken er op Zandvoort al heel lang mee maar eigenlijk is het iets dat binnen de ZAC/ZAM bijna altijd wordt gebruikt zoals je zei is het veeeel beter dan de SC en ook veel betrouwbaarder en vooral het meest belangrijkste de veiligheid je kan ongestoord werkzaam heden aan de baan verrichten terwijl je collega Marshal een paar meter voor je met een bord en pijl staat.

Helaas heb ik Mark niet kunnen horen want ik stond in de buurt van de Toyota bocht en daar kan je nét niet de speakers horen....shame! maar goed de half Duitser heeft in ieder geval even een rondje Zandvoort gedaan en hij heeft nu een beetje een indruk hoe men aan het werk gaat bij CPZ...

http://www.auto-sport.nu

Last edited by JV1; 01-11-2004 at 00:33.
Reply With Quote
Old 01-11-2004, 08:56
Racingworld.be Racingworld.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mark
In het hol van de leeuw

Zie zelfs dat een belgische site aandacht besteedt aan deze race...........op een fout meer of minder wordt niet gekeken

Daar spreken ze vrolijk over een Alfa 75 Imsa terwijl ik toch echt een Alfa 155 STW voorbij zag komen. De rest van het verslag laat ook te wensen over (of is het een aangeleverde press-release ? Dat is me nooit duidelijk op die site) De afloop van die wedstrijd staat op die site toch wel heel raar beschreven, klopt van geen kanten!!!!! Puur gelul.

Dus aan de "verslaggever" van racingworld.be en/of de pr-verantwoordelijke van Jos Menten, schrijf a.u.b. een realistisch verslag of schrijf helemaal niks.
@ Mark:

Bedankt voor de opmerking.
Als speaker van dienst zal jij natuurlijk wel degelijk over de juiste gegevens beschikken.
Racingworld.be was idd niet ter plaatse, aangezien we dit weekend een coverage van de BTCS wedstrijden deden. We hebben dus geen verslag uitgebracht over deze wedstrijd, doch enkel een aangeleverde press release geplaatst. Deze werd ons idd aangeleverd door de pr-verantwoordelijke van Jos Menten. Blijkbaar slopen daar enkele foutjes in.
De press release werd eventjes verwijderd, doch na het inwinnen van neutrale inlichtingen terug online geplaatst.
Jouw raad aan de pr-verantwoordelijke van Jos Menten hebben we hem laten weten.

Mvg,
Racingworld.be

Last edited by Racingworld.be; 01-11-2004 at 11:49.
Reply With Quote
Old 01-11-2004, 13:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Racingworld.be

De press release werd eventjes verwijderd, doch na het inwinnen van neutrale inlichtingen terug online geplaatst.
Zal wel zo zijn, ik lees nog steeds een hoop feiten-foutjes en onvolkomenheden. Die fouten zijn overigens makkelijk te controleren via andere sites.............daar hoef je niet voor in Zandvoort te zijn geweest om dat op te merken. Blijft een waardeloze press-release overigens..............
Reply With Quote
Old 01-11-2004, 20:05
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

die Code 60, hoe word dit duidelijk gemaakt aan de coureurs?
Reply With Quote
Old 01-11-2004, 20:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by alarma
die Code 60, hoe word dit duidelijk gemaakt aan de coureurs?
Door middel van een aparte paarse vlag die ze op iedere post laten zien. Voorbeeld
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules