![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
Is er live stream?
(of trekt Mark daar eigenhandig de stekker uit) ![]() |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het was een prachtige belevenis, mijn stem heeft door de duinen geklonken............toch niet gek voor zo'n Limbo als ik ![]() Zal een van deze dagen een "relaas" schrijven. De Zandvoort 500 was een prachtige race om te volgen in real life, vooral het eerste uur. Ben trouwens per direkt een fan geworden van het "code 60 systeem". Prachtig en doeltreffend.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#18
|
||||
|
||||
Kun je me dat uitleggen Mark wat dat is het 'code 60 systeem'' want daar heb ik nog nooit van gehoord.
Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#19
|
|||
|
|||
Ik kan het u ook zeggen als het mag. Code 60 is gewoon hetzelfde als gele vlag of SC. De deelnemers mogen dan niet sneller rijden dan 60km. Daarom code "60"
Mvg |
#20
|
||||
|
||||
Bedankt Thomas voor de uitleg.
![]() Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#21
|
||||
|
||||
Quote:
Het systeem werkt vlugger als een safety-car en is vooral veel eerlijker t.o.v. de deelnemers en verminderd het gevaar na een herstart. Als er in de TC of Belcar een safetycar is dan verliest de leider zijn voorsprong op de nummer twee. Met de code 60 zal deze zijn voorsprong, zo goed als ongewijzigd, behouden. Het werkte gisteren perfect tijdens de werkzaamheden om een oliespoor te bestrijden op het rechte stuk. De mannen kunnen gerust aan het werk, iemand op 100 meter ervoor met een pijl die links of rechts aangeeft. Zeer veilig allemaal............
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#22
|
||||
|
||||
Bedankt voor de nog uitgebreidere uitleg Mark. Zou mooi zijn als ze dat systeem ook in de Belcar zouden invoeren, dan zou de Corvette nog eens gewonnen hebben.
Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#23
|
||||
|
||||
Het bewijs dat ik op Zandvoort ben geweest
![]() De zure bom achter de man in het brandweer-pak dat ben ik, let op de het Belgische VDHB-logo ![]() Zure bom
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zie zelfs dat een belgische site aandacht besteedt aan deze race...........op een fout meer of minder wordt niet gekeken ![]() Daar spreken ze vrolijk over een Alfa 75 Imsa terwijl ik toch echt een Alfa 155 STW voorbij zag komen. De rest van het verslag laat ook te wensen over (of is het een aangeleverde press-release ? Dat is me nooit duidelijk op die site) De afloop van die wedstrijd staat op die site toch wel heel raar beschreven, klopt van geen kanten!!!!! Puur gelul. Dus aan de "verslaggever" van racingworld.be en/of de pr-verantwoordelijke van Jos Menten, schrijf a.u.b. een realistisch verslag of schrijf helemaal niks.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#26
|
||||
|
||||
Nou Mark ik moet zeggen dat ik het erg leuk vindt hoe positief je over de C60 procedure praat, wij werken er op Zandvoort al heel lang mee maar eigenlijk is het iets dat binnen de ZAC/ZAM bijna altijd wordt gebruikt zoals je zei is het veeeel beter dan de SC en ook veel betrouwbaarder en vooral het meest belangrijkste de veiligheid je kan ongestoord werkzaam heden aan de baan verrichten terwijl je collega Marshal een paar meter voor je met een bord en pijl staat.
Helaas heb ik Mark niet kunnen horen want ik stond in de buurt van de Toyota bocht en daar kan je nét niet de speakers horen....shame! maar goed de half Duitser heeft in ieder geval even een rondje Zandvoort gedaan en hij heeft nu een beetje een indruk hoe men aan het werk gaat bij CPZ... ![]() Last edited by JV1; 01-11-2004 at 00:33. |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de opmerking. Als speaker van dienst zal jij natuurlijk wel degelijk over de juiste gegevens beschikken. ![]() Racingworld.be was idd niet ter plaatse, aangezien we dit weekend een coverage van de BTCS wedstrijden deden. We hebben dus geen verslag uitgebracht over deze wedstrijd, doch enkel een aangeleverde press release geplaatst. Deze werd ons idd aangeleverd door de pr-verantwoordelijke van Jos Menten. Blijkbaar slopen daar enkele foutjes in. De press release werd eventjes verwijderd, doch na het inwinnen van neutrale inlichtingen terug online geplaatst. Jouw raad aan de pr-verantwoordelijke van Jos Menten hebben we hem laten weten. Mvg, Racingworld.be Last edited by Racingworld.be; 01-11-2004 at 11:49. |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#29
|
|||
|
|||
die Code 60, hoe word dit duidelijk gemaakt aan de coureurs?
|
#30
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|