![]() |
|
|
||||
|
||||
1 GRONHOLM M. / RAUTIAINEN T. PEUGEOT 307 WRC
2 LOEB S. / ELENA D. - CITROEN Xsara WRC 3 MARTIN M. / PARK M. - PEUGEOT 307 WRC Scratches: GRONHOLM M. / RAUTIAINEN T. PEUGEOT 307 WRC Eens zien waar ik ga eindigen in mijn eerste jaar wrc prono als totale rally leek ![]() deelnemingsnummer: 34 Last edited by Guido; 23-01-2005 at 23:00. |
|
||||
|
||||
De uitslag
1. Loeb Citroën
2. Gardemeister Ford + 2:58.3 3. Panizzi Mitsubishi + 3:40.1 4. Martin Peugeot + 5:27.7 5. Grönholm Peugeot + 7:33.8 6. Stohl Citroën + 8:08.9 7. Rovanpera Mitsubishi + 8:29.3 8. Kresta Ford + 9:18.1 9. Bengué Skoda + 10:32.0 10. Warmbold Ford + 15:09.1 14. Sarrazin Subaru + 24.37.2 Pitstop.tv Last edited by ICEMAN; 23-01-2005 at 22:09. |
|
||||
|
||||
ik ben de enigste denk ik met Panizzi juist .. voor de rest heb ik wel alles fout
![]() |
|
||||
|
||||
De uitslag stond ook hier al te lezen.
![]() Tja, wat valt er meer te zeggen, dan dat het nogal redelijk duidelijk was dat Loeb ging winnen en dat hij ook het meeste scratches zou neerzetten. Meer dan de helft van de prono spelers had dit dan ook juist. Dat Gardemeister met de 2de ging lopen wist niemand correct te voorspellen, maar Smiley had wel het potentieel van Panizzi juist ingeschat. Jammer dat hij niet ni Loeb geloofde want anders stond ie nu aan de leiding. 5 stijfkoppen (mezelf inbegrepen ![]() ![]() Ottooke zou in principe gediskwalificeerd worden (prono werd immers een half uur te laat ingediend), maar omdat dit de eerste keer is, zien we het nog door de vingers. De volgende keer is het wel prijs. ![]() Jullie volgnummer staat ook nog een keer vermeld achter jullie naam. Gelieve bij volgende speelbeurten dit nummer te vermelden. Dat maakt mij het iets makkelijker bij het invoeren. ![]() Dit is de voorlopige tussenstand. De volgorde is willekeurig. ![]() Tot over enkele weken in Zweden. Last edited by Guido; 23-01-2005 at 23:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar ik mis wel iets, van de 34 starters staan er maar 32 in de tussenstand. Ik ben bij de ontbrekende 2, wie ziet zijn naam daar ook niet staan? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tja, ik had met Loeb-Duval-Gronholm lang zicht op de maximale winst, maar zoals altijd krijgt minstens 1 deelnemer uit mijn prono een ongeval en/of pech. In dit geval zelfs 2...
Maar onze Sébastien beperkt de schade aanzienlijk, alhoewel ik niet verwacht had mee aan de leiding te staan. Ik dacht "met zoveel prono's waar Loeb als eerste ingevuld staat zal er allicht ene tussenstaan met ofwel de 2e ofwel de 3e juist". Niet dus... |
|
||||
|
||||
Vorig jaar na de Monte Carlo 1e, dit jaar laatste, 't is eens iets anders he
![]() 19 leiders, moet ook een record zijn ![]()
|
||||
|
||||
Woehoe !!!!
Ik sta aan de leiding ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
als we nu es met die 16 man altijd dezelfde top 3 geven en scratches.
Dan zijn we allemaal bijna zeker van zo'n schoon exemplaar voor op de kast te zetten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()