De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-02-2005, 12:27
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mark
Burger King heeft meer smaak Wat betreft de kleurtjes, het contrast tussen zwart-rood-geel had wat harder gemogen en iets minder wit en oranje. Mijn persoonlijke smaak Qua looks blijf ik de Megane een voltreffer vinden ondanks dat het een Silhouette is.
Idd, oranje, geel en rood tja de kleuren van de sponsor é. Op de site staan meer ontwerpen - die het niet gehaald hebben.
Reply With Quote
Old 05-02-2005, 15:48
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Knappe bak & livery! Zwart ipv wit had in mijn ogen de kers op de taart geweest. Maar deze is ook al erg knap !
Old 05-02-2005, 17:51
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Circuit Bilbao

dit is de eerste brug op dat circuit daar in Bilbao

dit is de brug die schuin afbuigt. (gaat precies een tunnel effect geven)

Last edited by JPMontoya; 05-02-2005 at 18:00.
Reply With Quote
Old 05-02-2005, 18:41
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Reply With Quote
Old 05-02-2005, 20:11
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Scapa
Inderdaad een beetje crazy, maar het is eens wat anders dan zo een Tilke-gedrocht.
Reply With Quote
Old 08-02-2005, 18:07
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Net als met de World Series wagen, heeft ook Renault Sport gisteren met de Mégane Trophy getest op Paul Richard.

Stèphane Ortelli was de tester van dienst, er werden nog enkele aerodinamische delen getest en positief beoordeeld. Verder hebben ze nog aandacht besteed aan koeling systemen, want de temperaturen zouden daar nog hoog in oplopen.

Gisteren waren er een 40 tal piloten en teambazen aanwezig, om Stèphane Ortelli aan het werk te zien in z'n Mégane. Verder vermeld men nog dat er al 30! wagens verkocht zijn!!!
De teams zouden komen uit: Spain, Holland, Belgium, Italy, Andorre, Portugal, France, Germany, Austria and Czech Republic.

Iemand enig idee welk het Nederlands team is dat gaat deelnemen in de Mégane trophy? Bleekemolen? Stoppen zij niet in de Posche cup?
Old 08-02-2005, 18:14
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Iemand enig idee welk het Nederlands team is dat gaat deelnemen in de Mégane trophy? Bleekemolen? Stoppen zij niet in de Posche cup?
Ben inderdaad benieuwd wel Nederlands team (of coureur) de centen bij elkaar weet te krijgen om in deze Cup te gaan rijden.
Kan me niet voorstellen dat Bleekemolen in deze Cup gaat rijden nu in Nederland ook en Porsche Cup gestart wordt (overigens rijdt men in Nederland met "oude" model).
Reply With Quote
Old 08-02-2005, 18:18
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Vinden jullie ook niet dat die Mégane zééér laag bij de grond hangt? Volgens mij krijg je daar geen vinger meer tussen.
Hiermee over de curbs en de stukken vliegen er af!
Ik zie het al voor mij in Zolder, op het hobbelige gedeelte aan het kanaal of door de "put" in de Villeneuve.
Reply With Quote
Old 08-02-2005, 18:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by serge

Ik zie het al voor mij in Zolder, op het hobbelige gedeelte aan het kanaal of door de "put" in de Villeneuve.
Uitkomen eerste chicane Daar zit zo'n verhoogd puntje achter de borduur..........altijd prijs in de rechterkant van de muur richting de brug

Wat betreft Nederlandse teams? Eens kijken.........Verschuur als trouwe Renault klant kan een van de kandidaten zijn. Wellicht een van de grote voormalige Alfa 147 teams? Het team van Kessler/Simons (HSF logistics) heeft in het verleden bewezen grote aankopen te kunnen doen. Denk aan de investering voor één jaar V8Star en het jaar daarop Porsche Supercup

Beetje speculaas allemaal.......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-02-2005, 18:28
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by serge
Vinden jullie ook niet dat die Mégane zééér laag bij de grond hangt? Volgens mij krijg je daar geen vinger meer tussen.
Hiermee over de curbs en de stukken vliegen er af!
Er staan ons idd knots gekke momenten te wachten in het weekend van 1mei in zolder. Ze gaan tijdens en na het weekend serieus wat carroserie werk hebben denk ik bij de Mégane teams.

Het zelfde crash-boom-bang verwacht ik ook in de eerste ronden van de Eurocup FR2000 in Zolder. Hoe dat veld met tieners de eerste ronde door de chicane en de Villeneuve gaat geraken... zet de safety car en de depaneur al maar klaar...
Old 08-02-2005, 19:26
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by FIRE
Ben inderdaad benieuwd wel Nederlands team (of coureur) de centen bij elkaar weet te krijgen om in deze Cup te gaan rijden.
Kan me niet voorstellen dat Bleekemolen in deze Cup gaat rijden nu in Nederland ook en Porsche Cup gestart wordt (overigens rijdt men in Nederland met "oude" model).
Misschien equipe verschuur al vind ik niets terug van op hun site
Reply With Quote
Old 11-02-2005, 23:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Er bestaat een kans dat we Jan Heylen terug gaan zien in de Megane Throphy 2005. Tevens zijn er onderhandelingen met een F3 motoren fabrikant voor de rol als testpiloot.

2005 is een overgangsjaar, het doel? DTM in 2006..........met de Ster als het even kan. Er schijnen nog wat contacten te zijn

Overigens zijn ze heel wat van plan bij Racing For Belgium, behalve Jacobs en Coekelbergs bestaat de mogelijkheid tot een 3de en 4de wagen. Kandidaten? De eerder genoemde Heylen, Heydens en nog een onbekende buitenlander.............

Toch leuk nieuws op www.turbomagazine.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-02-2005, 15:44
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Misschien equipe verschuur al vind ik niets terug van op hun site
Denk het niet. Verschuur gaat 4 of 5 Porsches runnen in de Nederlandse Porsche Cup: http://www.autosport.nl/actueel/news...=5&bericht=124
Reply With Quote
Old 12-02-2005, 16:05
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by FIRE
IK weet niet of er al een (voorlopige) deelnemers lijst is van die Nederlandse Porsche cup, maar in de autosport van een week of 5 geleden stonden 2 Porsche's van Bleekmolen te koop... Dus zo zeker is het ook weer niet... ... of wilde ze gewoon weten hoe gegeerd hun materiaal nog is en afhankelijk van de reactie's hun raceplannen voor 2005 smeden... ?

Hebben de meer frequente autosport lezers de 2 Porsche's onlangs nog tekoop zien staan?
Old 12-02-2005, 16:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
IK weet niet of er al een (voorlopige) deelnemers lijst is van die Nederlandse Porsche cup, maar in de autosport van een week of 5 geleden stonden 2 Porsche's van Bleekmolen te koop... Dus zo zeker is het ook weer niet... ...
Wat dacht je van: De "oude" wagentjes verkopen en twee verse exemplaren aanschaffen voor 2005 Nieuwe wagens zijn al in het bezit van de Bleekjes.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules