![]() |
|
|
|||
|
|||
Nicolas Kiesa wordt zo goed als zeker de 2de Minardi piloot. Hij is samen met Alberts in Misano, waar Minardi vandaag zou testen.
|
|
||||
|
||||
Tiago Monteiro & Narain Karthikeyan (kip curry, dit is z'n nickname in de World Series paddock geweest de voobije jaren) samen bij Jordan dit seizoen
![]() Kan er een betere reclame zijn voor de World Series? ![]() Uiteraard is Trevor Carlin hier wel van groot belang geweest om deze twee World Series toppers in z'n team te krijgen. Maar dan nog kies je uiteraard enkel voor talent (en de bijhorende centen) ... |
|
||||
|
||||
Kan die indieer zijn naam niet eens deftig uitspreken dus Kip Curry zal het worden
![]() Inderdaad leuk voor WS - zelfs onverhoopt als je ziet de tegenvallende aandacht voor de serie. (in de media gezien dan)
|
||||
|
||||
Ik vind het vooral jammer voor Doornbos, had hem graag zien racen.
|
|
|||
|
|||
Volgens autosport.com wordt Patrick Friesacher de 2de piloot bij Minardi omdat het budget van Nicolas Kiesa in elkaar gestort is.
|
|
|||
|
|||
Quote:
De teams zijn dus bijna volledig. Enkele Red Bull moet de knoop nog doorhakken (dat gebeurt zaterdag); ik gok dat het Liuzzi wordt. En natuurlijk de 3de piloten, maar dat is iets minder belangrijk. |
|
|||
|
|||
Grrr, eigenlijk moeten deze berichtjes in deze thread: Formule 1 seizoen 2005 - voorlopige line-up drivers
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Een summiere blik op de staat van dienst van Friesacher leert mij dat hij vooral botten heeft gebroken, en soms al eens een pot.
Vermoedelijk zit zijn grootste talent in iemands portefeuille verscholen ![]() jan |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wel enkel klin in Melbourne. De rest is nog niet zeker.
|
||||
|
||||
Hmmm, volgens mij zijn de Britten geen fans van Schumacher
![]() How do you stop Schuey?: http://www.guardian.co.uk/stopschuey ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Enkele dagen gelden stond op pitstop.tv een bericht over "F1 - Pizzonia moet bij Williams blijven"
Daarin staat dus dat Antonio liever weg is bij Williams in de F1 en naar Amerika wel trekken... Maar BMW wil het liever niet, vanwege hun veel gepland testwerk, zeker nu dat de wagen niet goed loopt... En ALS Pizonio doet wat hij wil doen, zal er dus een 4e zitje vrij komen ... ... voor een zekere Leinders, want die spreekt er al maanden van... Zou dit dé kans (van z'n leven) worden...?? Ten eerste is het dan de vraag of het we lukt voor Antonio om weg te geraken/mogen bij BMW. En dan is het nog aan Bas om het vierde stuur te kunnen versieren... Stel u voor Bas in een Williams BMW, het lijkt waanzin.... Maar Pastorelli dit seizoen in de F1 leek mij ook totaale waanzin.... wait and see ![]() Last edited by Mr.Dallara; 24-02-2005 at 19:49. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gene zit bij ferrari tegenwoordig
|