![]() |
|
|
||||
|
||||
Larry Cols gaat meedoen met de BMA-Subaru van Bernard Munster. (Zie Pitstoptv)
|
||||
|
||||
Quote:
Lijstje aangepast. Gaat wat worden: Tsjoen, Casier en Münster met WRC gerief en Cols in een dikke Gr.A. Nice. ![]() |
|
|||
|
|||
Colsoul was gisteren gaan testen met zijn wagens en ze konden maar één ding zeggen en dat was dat je er gewoon niet kon rijden omdat het gewoon één ijs was.
Hup met de spijkerbanden! Maar waar ga je deze halen in België? Mvg |
|
||||
|
||||
Als de weersomstandigheden zo blijven, kom ik misschien toch nog af, had alleen graag Snijers nog zien starten
![]() Nog eens proberen pa te overtuigen, want de startlijst is toch nog in orde hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Is er iemand afgelopen weekend gaan kijken naar de testen?
Mvg |
|
|||
|
|||
De officiele verkenningen waren een ramp ..
Vanwege de sneeuw en vanwege de toeristen die aan het langlaufen waren ! Zelfs op de nieuwe kp in Theux was een wandeltocht ingericht in omgekeerde richting van wat wij moesten verkennen ... |
|
|||
|
|||
Met welke wagen reden jullie?
Mvg |
|
|||
|
|||
Een jeep 4x4
De meeste die er geen hadden zijn huiswaarts moeten keren en de Roosen broers gingen al de gracht in ... |
|
||||
|
||||
Intussen zijn we kort aan het naderen op de Ardenne Bleue, en het ziet er schitterend uit qua sneeuw!!!
![]() ![]() Op deze site kan je een webcam zien foto's die frequent worden geupdate van Wirtzfeld, een dorp in de streek van Spa. Ik zie daar ook een foto van een kleine weg waar een pak sneeuw opligt, niks geruimt... (een laag van mss wel 20cm plat gereden sneeuw... ![]() Zie je daar al Munster met z'n Subaru WRC over rijden...? zaaaaaaaaalig word het komend weekend... ![]() Ik denk dat de N wegen wel mooi proper zijn (op veraderlijke ijsplekken na) maar ik veronderstel dat de meeste KP kilometers zullen zijn over deftig besneeuwde wegen?? Of is het merendeel sneeuw vrij gemaakt? Met wat gaat Snijers nu rijden komend weekend? |
|
|||
|
|||
forfait Deferm ...
|
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn we de rally kort aan het naderen, de sneeuw ligt er nog steeds, zelfs geen beetje...
![]() De toppers hebben deze week hun wapens al eens gaan testen: Munster en Cols Tsjoen en Casier ![]() Heerlijk die WRC power in de sneeuw! ![]() Zijn de forfait(s) van hierboven gevolg vd sneeuw?? Of het ontbreken van sneeuw/ nagel banden?? Zoude nagelbanden nodig zijn? Ik denk dat dit niet haalbaar zal zijn met KP's zonder of met amper sneeuw... Last edited by Mr.Dallara; 24-02-2005 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Snijers heeft geen wagen, remember (Skoda project) en aan de banden zal het wel niet liggen. 't is zeker niet de eerste keer dat er sneeuw ligt tijdens de Boucle, ahum Ardenne Bleue, alhoewel het eerder uitzondering is. Herinner me nog de overwinning van ene Probst in een Sierra 4x4 Gr.A, denk dat het '86 was - ook met sneeuw.
Het zou wel eens een verassende uitslag/slagveld kunnen worden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|