Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
En ALS Pizonio doet wat hij wil doen, zal er dus een 4e zitje vrij komen ... ... voor een zekere Leinders, want die spreekt er al maanden van... Zou dit dé kans (van z'n leven) worden...??
Ten eerste is het dan de vraag of het we lukt voor Antonio om weg te geraken/mogen bij BMW.
En dan is het nog aan Bas om het vierde stuur te kunnen versieren...
Stel u voor Bas in een Williams BMW, het lijkt waanzin....
Maar Pastorelli dit seizoen in de F1 leek mij ook totaale waanzin....
wait and see , maar de eerste GP komt al wel heel dichtbij momenteel...
|
Quote:
De Belg Bas Leinders die vorig jaar derde rijder was van het Minardi team heeft voor dit jaar geen race- of teststoeltje weten te bemachtigen. Dat houdt niet in dat Bas thuis gaat zitten. Hij en zijn manager zijn druk bezig toch nog iets te proberen in de Formule 1 en misschien nog succesvol ook. "We wachten op een reactie van McLaren," verklaarde de Belg. Daarmee bevestigt hij dus de verhalen dat hij nog zeker belang heeft bij een teststoeltje in de Formule 1.
Leinders is ervan overtuigd dat hij een comeback zal gaan maken in de Formule 1, hij is er alleen nog niet helemaal over uit wanneer dat zal gaan worden. Ook vindt Leinders Amerika nog een optie. Hieruit kan worden geconcludeerd dat één van beide doorgaat en Leinders in ieder geval zal rijden in 2005.
"Alles hangt ook af van budgetten. Tot op vandaag heb ik financieel niets overgehouden aan mijn passie. Het heeft mij alleen maar geld gekost. Vorig jaar had ik een onkostenvergoeding, maar geen loon. Dit kan ik natuurlijk geen jaren volhouden," zei Leinders, en laat dus ook weten dat Minardi niet nog een keer door kan gaan, omdat hij gewoon wil verdienen.
|
bron:
www.f1today.nl
Leinders' manager zou dus contact hebben met McLaren. Bovendien toonde Ferrari ook interesse, maar kozen ze uiteindelijk toch voor Gené.
Blijkbaar kijkt men enkel nog naar talent als het om testcoureurs betreft. Maar het is nu Bas' kans om nog een testzitje bij een topteam te versieren. Nu of nooit !