De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-03-2005, 11:37
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

De Gordon Porsche heeft zopas z'n voorstelling gehad. Programma wordt LMES+ 24u Spa+ 24u Zolder. Benieuwd of Ugeux nog derde piloot is dit jaar.
Reply With Quote
Old 24-03-2005, 19:23
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

De lijst met 50 geinviteerden:

http://www.lemans.org/univers_sport/..._jtest_gb.html
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 09:59
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Gelukkig moeten we dit jaar niet gespannen afwachten hoeveel WR's er uiteindelijk mogen deelnemen, tenzij ze zelf forfait geven natuurlijk

Gérard en Rachel, one happy couple

jan
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 14:10
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

maar 1 spyker en maar 1 racing for holland wagen . hopelijk krijgen ze nog toestemming voor een 2de wagen's hoophet vooral voor racing for holland
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 14:32
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by fish88
maar 1 spyker en maar 1 racing for holland wagen . hopelijk krijgen ze nog toestemming voor een 2de wagen's hoophet vooral voor racing for holland
Ze mogen al van geluk spreken dat ze allebei 1 entry hebben. RfH verdient het bvb allesbehalve!
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 14:48
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by fish88
Ik vind dat Spyker en Racing for Holland het niet verdienen om 1 entry te hebben en daarenboven nog eens op de reserve lijst te staan; Lammers neemt aan geen enkele wedstrijd deel buiten Le Mans en de Spyker lijkt gedoemd om de finish niet te halen (tenzij ze een berg testwerk kunnen doen tussen Sebring en Le Mans).

Ik (en vele anderen) vind dat LNT het echt wel verdient om met 2 TVRs deel te nemen. Zij staan nog niet eens op de reserve lijst Om maar te zwijgen van het feit dat de fabrieks Zytek niet geselecteerd is.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 15:03
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

racing for holland heeft niet meer genoeg geld zoals in 2003 toen ze nog lmes kampioen werden. en spyker die komt er wel na een tijdje. gaat barron conner eigenlijk niets meer dit jaar doen. want is wel raar dat ze die 575 maar 1 jaar gebruiken

Last edited by fish88; 25-03-2005 at 15:08.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 15:04
Buzzbomb's Avatar
Buzzbomb Buzzbomb is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by gwyllion
Ik vind dat Spyker en Racing for Holland het niet verdienen om 1 entry te hebben en daarenboven nog eens op de reserve lijst te staan;
Sterke woorden daar

Ik ben het wel met je eens dat een tweede entry voor RFH iets te veel van het goede is. Maar die ene verdienen ze zeker wel, ze komen altijd met een mooi verzorgde en rappe outfit daar de afgelopen jaren.

En wat betreft die Spyker, wat varieteit in het GT2 veld is altijd welkom.

Last edited by Buzzbomb; 25-03-2005 at 18:49.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 15:23
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Buzzbomb
Sterke woorden daar triest.

Ik ben het wel met je eens dat een tweede entry voor RFH iets te veel van het goede is. Maar die ene verdienen ze zeker wel, ze komen altijd met een mooi verzorgde en rappe outfit daar de afgelopen jaren.

Als ik moet kiezen tussen RfH en het FABRIEKS Zytek team weet ik het toch wel. De Nederlanders hebben dit jaar serieus geluk gehad. Er zijn teams die het 10x zo hard verdienen!
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 15:40
Buzzbomb's Avatar
De Paddock Rookie

Dan snap ik eerder niet waarom die Jota Zytek erop staat ipv. de Fabrieks Zytek, heeft die Jota zoveel pace laten zien afgelopen jaar?

Maar goed, die fabrieks Zytek verdient zeker een plaats op de grid. Ik zie nu dat ie nog geeneens bij de reserves staat... vreemd.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 15:55
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
daar ben ik mee akkoord, maar als ge ziet wat Spyker in Sebring heeft gepresteerd, en dan nog rekening houdt dat ze waarchijnlijk niet echt gaan testen voor Le Mans...
Old 25-03-2005, 15:58
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Voor wat het waard is, enkele bedenkingen voor de vuist weg:

* Waarom geen Lister Storm LMP, die verdient wat mij betreft toch nog 1 kans, zeker ook omdat hij in 2004 aan het LMES kampioenschap heeft deelgenomen in tegenstelling tot RfH.
* De officiële Zytek had er best wel bijgemogen, al was het maar om de druk op Audi wat te vergroten. Liever drie verschillende teams met 1 Zytek dan meerdere teams met twee entries (Dallara, Champion, Belmondo, Intersport, Pescarolo, WR ......). Ok, voor jullie beginnen te schieten, ik weet ook wel dat als je slechts 1 entry per team toelaat je nooit aan 50 wagens komt.
* Een beetje verrassend: alweer géén GNM Saleen (heeft nog een waterkansje bij de reserven)
* Geen PK Sport of Choroq of Freisinger Porsche dit jaar?
* Een overdaad aan Courages in LMP2, weliswaar met een variëteit aan motoren.
* 1 Spyker en 1 RfH zou inderdaad al volstaan om wat kleur te geven aan het geheel (maar daar is dan ook alles mee gezegd).

Zoals steeds, het selectiecomité van de ACO is onberekenbaar, maar op een manier draagt dat net bij tot de charme van LM.

jan
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 16:16
Buzzbomb's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by jan
Zoals steeds, het selectiecomité van de ACO is onberekenbaar, maar op een manier draagt dat net bij tot de charme van LM.
jan
Genoeg gratis publiciteit door de discussies in ieder geval!
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 16:51
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Dan snap ik eerder niet waarom die Jota Zytek erop staat ipv. de Fabrieks Zytek, heeft die Jota zoveel pace laten zien afgelopen jaar?

Maar goed, die fabrieks Zytek verdient zeker een plaats op de grid. Ik zie nu dat ie nog geeneens bij de reserves staat... vreemd.
Zij hebben wel een volledig LMES seizoen gereden vorig jaar en zijn ook dit jaar weer van de partij. Kan RfH niet zeggen

Freisinger is er niet bij omdat die een sabbatjaar nemen.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 17:45
Jet's Avatar
Jet Jet is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Scapa
Als ik moet kiezen tussen RfH en het FABRIEKS Zytek team weet ik het toch wel. De Nederlanders hebben dit jaar serieus geluk gehad. Er zijn teams die het 10x zo hard verdienen!
Niet alleen de Nederlanders lijkt me, gezien de deelname van G-force/de Bokkenrijders.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules