![]() |
|
|
||||
|
||||
De Gordon Porsche heeft zopas z'n voorstelling gehad. Programma wordt LMES+ 24u Spa+ 24u Zolder. Benieuwd of Ugeux nog derde piloot is dit jaar.
![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Gelukkig moeten we dit jaar niet gespannen afwachten hoeveel WR's er uiteindelijk mogen deelnemen, tenzij ze zelf forfait geven natuurlijk
![]() Gérard en Rachel, one happy couple ![]() jan |
|
||||
|
||||
maar 1 spyker en maar 1 racing for holland wagen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik (en vele anderen) vind dat LNT het echt wel verdient om met 2 TVRs deel te nemen. Zij staan nog niet eens op de reserve lijst ![]() |
|
||||
|
||||
racing for holland heeft niet meer genoeg geld zoals in 2003 toen ze nog lmes kampioen werden. en spyker die komt er wel na een tijdje. gaat barron conner eigenlijk niets meer dit jaar doen. want is wel raar dat ze die 575 maar 1 jaar gebruiken
Last edited by fish88; 25-03-2005 at 15:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ben het wel met je eens dat een tweede entry voor RFH iets te veel van het goede is. Maar die ene verdienen ze zeker wel, ze komen altijd met een mooi verzorgde en rappe outfit daar de afgelopen jaren. En wat betreft die Spyker, wat varieteit in het GT2 veld is altijd welkom. Last edited by Buzzbomb; 25-03-2005 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dan snap ik eerder niet waarom die Jota Zytek erop staat ipv. de Fabrieks Zytek, heeft die Jota zoveel pace laten zien afgelopen jaar?
Maar goed, die fabrieks Zytek verdient zeker een plaats op de grid. Ik zie nu dat ie nog geeneens bij de reserves staat... vreemd. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Voor wat het waard is, enkele bedenkingen voor de vuist weg:
* Waarom geen Lister Storm LMP, die verdient wat mij betreft toch nog 1 kans, zeker ook omdat hij in 2004 aan het LMES kampioenschap heeft deelgenomen in tegenstelling tot RfH. * De officiële Zytek had er best wel bijgemogen, al was het maar om de druk op Audi wat te vergroten. Liever drie verschillende teams met 1 Zytek dan meerdere teams met twee entries (Dallara, Champion, Belmondo, Intersport, Pescarolo, WR ![]() * Een beetje verrassend: alweer géén GNM Saleen (heeft nog een waterkansje bij de reserven) * Geen PK Sport of Choroq of Freisinger Porsche dit jaar? * Een overdaad aan Courages in LMP2, weliswaar met een variëteit aan motoren. * 1 Spyker en 1 RfH zou inderdaad al volstaan om wat kleur te geven aan het geheel (maar daar is dan ook alles mee gezegd). Zoals steeds, het selectiecomité van de ACO is onberekenbaar, maar op een manier draagt dat net bij tot de charme van LM. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Freisinger is er niet bij omdat die een sabbatjaar nemen. |