![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
Op Circuit Zolder... Soms wel en niet... Ligt eraan of er van die controleurs staan bij de trapjes die je toegang tot de pitbox verschaffen... Ja de RACB moet gewoon ophouden met al die probeerselen... Straks is Belgie zijn spraakmakende mix van GT&Toerisme endurancekampioenschap kwijt... Ik snap niet waarom ze dat willen doen hoor:S!!! Als je kijkt hoe succesvol de Belcar is, er komen steeds meer internationale deelnemers en de kwaliteit verbetert zich jaarlijks. Er is nergens in de hele wereld waar zo'n variatie aan auto's is! En dan nog iets, BCTS sorry dat ik het zeg hoor maar als de RACB het helemaal slim wil aanpakken dan moet men de BCTS-races indelen in de Belcar-weekends, maar van Belcar naar BCTS kan ik je al vertellen... Sorry voor de BTCS-racers maar dan kom ik niet meer hoor! En dan kan je mij ongelijk geven, maar ze moeten het Belcar-kampioenschap wat betreft de formaten van races houden zoals het vorig jaar was! 4 races van 120min., 1 24-uurs race en 1 4uurs-race. De RACB doet alleen zichzelf de das om als ze het naar een soort BCTS-kampioenschap willen omvormen... Men ziet toch ook dat zoiets in Nederland ook niet werkt met races van 1-uurtje. Kijk naar dat deelnemersveld en dat van de Belcar. Nou je mag het niet volledig vergelijk, maar kijk op gebied van internationale deelnemers. Dat worden er steeds meer in de Belcar, omdat het daar aantrekkelijk is om te racen en ook voor de sponsors. Dit is mijn mening over dit onderwerp, veel van jullie zullen het wel niet met me eens zijn
Last edited by MichelRacing; 14-04-2005 at 13:59. |
|
||||
|
||||
Ik ben het wel met je eens.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gaan jullie niet gewoon aan het feit voorbij dat de komende Belcar race slechts in het bijprogramma zit en vanwege tijdgebrek opgesplitst is? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
maar neen, jong, dat is vééél te vergezocht ![]()
|
||||
|
||||
Idd Belcar is dit weekend een van de support-acts. In tijdsgebrek geloof ik niet.............sinds wanneer is dat een issue op Spa
![]() ![]() Door wat te schuiven had de Belcar makkelijk 2 uurtjes kunnen rijden op Spa, zelfs op de zondagmorgen. Vergeet niet, op zaterdag is het reeds om 17.45 gedaan............dat hebben de buren van Spa in jaren niet meer meegemaakt. Een race op zaterdag was al helemaal geen probleem geweest. Mocht het concept slagen van 2 * 60 minuten dan kan een bijkomend voordeel zijn dat het in het seizoen 2006 wellicht makkelijker is om een plaatsje te krijgen op "Circuit Zolder vreemde weekends". Een race van 60 minuten kun je makkelijker inplannen dan een mammoet-race ![]() Nadeel is er ook, indien de wedstrijden op vroege uurtjes plaatsvinden. Probeer maar eens een zo volgevreten VIP of ander plebs volk voor 10.00 uur in je VIP-tent te krijgen. Op sponsor-vlak (of nog erger: relatie-marketing ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Kan je nog maar alleen de tijden rechtstreeks online zien of ook nog altijd de beelden? Want daar vind ik nergens een link van
![]() GEVONDEN ![]() Last edited by RX-7 freakske; 15-04-2005 at 10:59. |
|
|||
|
|||
Ja... Maar dan gaat het stilaan richting een sprint-kampioenschap... Dan verdwijnt het zeer succesvolle endurance-concept. Ik denk dat er de komende jaren steeds meer mensen naar de Belcar-Weekends gaan komen, als het veld steeds sterker wordt. Moet je even een voorbeeld pakken. In welke kampioenschappen heeft er al ooit eens een fabrieks M3-GTR E46 deelgenomen buiten de Langstreckenpokal? Nergens geloof ik.
Maar misschien kraam ik onzin uit. Maar ik vind dat het eigenlijk gewoon een endurance-kampioenschap moet blijven ![]() |
|
||||
|
||||
@MichelRacing
Volledig met je eens. Laat Belcar zijn wat het is. Ik hoor mesen in het buitenland nooit spreken over Dutch Supercars of BTCS. Lees er de buitenlandse pers maar eens op na. Belcar kennen ze wel ! @Fire Is Belcar echt een serie om als bladvulling in een bijprogramma te zitten ? En indien het dan toch bladvulling is ... waarom spreekt men bij RACB dan over een test en een evaluatie naar volgend seizoen toe ? Laat ons dan ook maar direkt de 24 uur splitsen in 3 x 8 uur. Als je uitvalt in de eerste acht kun je dan toch nog de volgende twee uitrijden ... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@Pat: die test en evaluatie zal zijn om te zien of zo een race aanslaat bij het publiek, om eventueel elk jaar zo een race te rijden in dit format. het zal niet voor een heel seizoen zo te rijden zijn, hoor.
|
|||
|
|||
Ik zou het persoonlijk mooier vinden als ze dan bijwijze van spreken de races op een zaterdag doen en dan een LMES -Race op zaterdagmiddag van 12-18uur rijden en dan een Belcar-Race van 18-24uur rijden. Maar dit zal wel niet mogelijk zijn. Maar het zou in ieder geval wel schitterend spektakel zijn.
Maaar ik hoop van diep uit mijn hart, de RACB dit als eerste en tevens laatste keer de coureurs, teams en sponsors zo'n kunstje flikt van 2x60min. |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch heb ik teveel het gevoel dat ze Belcar in het format van BTCS willen duwen. En wat doe je als je twee series hebt die uiteindelijk hetzelfde voorstellen ... Enige "maar ..." die ik in dit geval kan ontdekken is de aanwezigheid van een regionaal gedeelte in de BTCS. Valt dit misschien te koppelen aan de geruchten dat er bij onze Waalse vrienden een nieuwe regionale reeks zou komen à la ZTC ? (Sorry, weet niet meer op welke site ik het gelezen heb) Als je dan even nadenkt, zijn er te weinig auto's over in BTCS, en ze rijden ook meestal 2 x 60'. Welke naam zou RACB dan verkiezen ... ? Ik sluit me dan ook volledig aan bij MichelRacing en hoop dat dit geen vervolg krijgt ! |
|
||||
|
||||
Dat ze BTCS en Belcar dichter bij elkaar willen brengen lijkt me duidelijk... GT's in de Belcar, Tourings in BTCS..... samen in hetzelfde weekend.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|