De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-04-2005, 17:00
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Pascal
Ten tweede was er slechts één vrije qualif van 30 ' en twee timed qualifs van 30 '. Dat is ruimschoots minder dan wat we gewoon zijn.
vrijje training was inderdaad minder lang. Qualifying was even lang voor de teams hoor anders rijden ze ook 2x30 min. alleen doen ze het dan in 2 groepen en nu allemaal samen.

Reply With Quote
Old 18-04-2005, 17:00
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Ik heb hier alles zo eens gelezen, en eigenlijk heeft iedereen wel ergens gelijk volgens mij... volgens mij is de Belcar toch het toonaangevende kampioenschap hier in België, waarom de BTCS dan ook GT's toelaten is mij dan ook een raadsel, moest men van het principe uitgaan van enkel toerisme wagens en dit dan ook toepassen dan volg ik, maar gelijk men het nu uitvoert in de BTCS lijkt het meer op rechtstreekse concurentie tov de Belcar. het Belcarprincipe lijkt mij ook dat het een endurance kampioenschap is, dit kan je moeilijk zeggen van 2x 60min wedstrijden. Kortom ik vrees dat hier weer typisch Belgische "krachten" bezig zijn, samenwerken zou moeten kunnen, maar dan lijkt het mij allezins logisch dat men meer kijkt naar het kampioenschap dat er al het langste is, en nog altijd het populairste is.
Reply With Quote
Old 18-04-2005, 20:55
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

geef mij toch maar de volle 125 minuten
Reply With Quote
Old 19-04-2005, 00:21
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by raceboy
vrijje training was inderdaad minder lang. Qualifying was even lang voor de teams hoor anders rijden ze ook 2x30 min. alleen doen ze het dan in 2 groepen en nu allemaal samen.
Dat is voor mij natuurlijk niet nieuw. Maar :

Ten eerste zie ik als toeschouwer in totaal 30 minuten minder kwalificaties.
Ten tweede heb je als deelnemer normaliter 15 minuten per kwalificatie minder "verkeer". Op de lange piste van Spa speelt dat misschien wat minder maar op de 4 kilometer van Zolder heb je daar wat meer last van. Vooraleer je weer begint met kritiek weet ik dat heel de situatie voor elke deelnemer gelijk is. Maar ik vind het veiliger en doeltreffender en bovendien leuker om naar te kijken...

Ik zit hier weer te veel woorden aan vuil te maken. Je weet goed genoeg wat ik bedoel...

C U
Reply With Quote
Old 28-04-2005, 20:59
936lover 936lover is offline
De Paddock Rookie

veel trallala en miserie voor weinig koers. ben er gewest en publiek zou twee keer moeten afkomen, en dan nog op ne zondagmorgend om 9h, voor niks. Bij de meeste teams ook niks dan klachten. 4 paddocks, slepen met materiaal, gn boxen,..., ga zo maar door.
Reply With Quote
Old 29-04-2005, 15:57
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by 936lover
veel trallala en miserie voor weinig koers. ben er gewest en publiek zou twee keer moeten afkomen, en dan nog op ne zondagmorgend om 9h, voor niks. Bij de meeste teams ook niks dan klachten. 4 paddocks, slepen met materiaal, gn boxen,..., ga zo maar door.
Vorig jaar met de WS waren er ook geen boxen. Dus dat zal de zaak niet maken. En waarom zeg je dat diegene die zondag kwamen voor nix zijn komen zien? Er was toch een race te zien of niet soms?
Old 29-04-2005, 16:36
Snellen Eddy Snellen Eddy is offline
De Paddock Rookie

Mijn persoonlijke mening:

2 races van 60 minuten ja, moet kunnen.
Verplichte pitstop ja, is spannend.

2 races op 2 verschillende dagen, neen, dan pas ik voor 1 dag.

1 x 60 minuten in de voormiddag, 1 x 60 in de namiddag.
Alle trainingen en qualis op zaterdag en iedereen is weer tevreden dat ze vrijdag kunnen gaan werken en niet op Zolder hoeven te zijn.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules