![]() |
|
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit , heb zelf die pickup ook nog ligge maar zal nog ni voor direckt zijn denk ik
|
|
||||
|
||||
oh mister moderator, bedankt om mijn post te veranderen van naam, had eerst de "posting regel" moeten lezen, waarvoor mijn excuus!! ma ja je kent dat he, eens mens wil zijn werk tonen en 't kan da niet vlug genoeg gaan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
awel voila #4 is klaar, ok de kas kon beter, zo gekocht op ebay voor een appelke en twee eitjes
![]() ok, loisy shots, dringend gaan sparen voor een nieuwe digi cam ![]() OP het chassis enkele nieuwe dingen uitgeprobeerd, moet nog wat "verfijnd"worden, ik wou eigenlijk een "verbrande" uitlaat weergeven, weet wel roodgloeiend geweest en dan weer afgekoeld, moet een +/- blauwe indruk geven ![]() ben anders best tevree met het resultaat, achterkant stond "à la Starsky and Hutch", maar heb de veren wat afgeknipt, 2 mm en nu staat ie perfect, weer al iets bijgeleerd!!!!!! ![]() ![]() motor weer een pareltje ![]()
Blue Oval rules Last edited by fomoco90; 22-03-2005 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Die mannen in Nascar hebben van de heerlijk vette motoren. Echte pareltjes soms.
Ziet er goed uit. Laat de volgende maar komen.
|
||||
|
||||
heb niet stil gezeten, hoor is er weer eentje bijna af, alleen iets raars voor ge had met de decals, merk Slixx(big name in de states), zoooo dun dat ze gewoon kraken.. dus cijfer en een sponsor naar de haaien.. heb dan voor nog een appeltje en enkele eitjes enekel ouwere modellen gekocht, waren ok, maar laat die nu allemaal oevrlakken met echet autolak bij ons in de carrosserie, result komt er aan
|
||||
|
||||
Tadaaa veel te lang geleden, heb niet stil gezeten, en ja mijn collectie groeit en groeit, heb er wel ondertussen een 7tal verkocht, resten me er nu wel nog een 10tal om te maken, na de Duval focus komt er eentje van de Mcdonalds Thunderbat van '98, daarna eentje van 'Dodge 04 #42, up and coming man jamie Mcmurray, zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer knap en lastig
![]() Nu enjoy, comments graag!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Collectie fotoke ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Stoere bolides é op da met kant afgewerkte kleedje
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zien er leuk uit hoor. Je hebt er precies al een hoop ineen gestoken.
die sluitingen op de kapot voorraan zijn da decals ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en ja op die zwarte(Smirnoff) zijn de motorkap bevestigingen decals op de Dewalt zijn het onderdelen. Bedankt voor de comments, tips kunnen altijd he ![]()
|
||||
|
||||
zeer mooi
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|