![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
HHF heeft eindelijk door dat zijn wagen deuren heeft! 3de plaats mooi voor opel en HHF
![]() ook mooi voor audi ![]() mercedes een beetje tegenvallend maar toch 4de en 5de.. wel mooi hoe paffett ,green inhaalde ![]() Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst. 1. 1 Ekström/SWE 30 58:52.558 58:52.558 2. 5 Kristensen/DEN 30 58:52.846 00.288 3. 10 Frentzen/GER 30 59:17.252 24.694 4. 3 Paffett/GBR 30 59:21.061 28.503 5. 21 Green/GBR 30 59:23.555 30.997 6. 14 Abt/GER 30 59:27.113 34.555 7. 6 McNish/GBR 30 59:27.373 34.815 8. 19 Stippler/GER 30 59:28.660 36.102 9. 4 Alesi/FRA 30 59:35.844 43.286 10. 18 Capello/ITA 30 59:36.210 43.652 11. 20 Spengler/CAN 30 59:47.599 55.041 12. 15 Kaffer/GER 30 59:48.492 55.934 13. 8 Häkkinen/FIN 30 1:00:03.085 1:10.527 14. 2 Tomczyk/GER 30 1:00:28.728 1:36.170 15. 9 Fässler/SUI 30 1:00:29.879 1:37.321 16. 11 Aiello/FRA 29 59:46.466 1 lap 17. 17 Margaritis/GRE 27 54:14.249 3 laps 18. 12 Reuter/GER 21 42:50.780 9 laps 19. 16 Mücke/GER 12 24:26.983 18 laps 0. 7 Schneider/GER 00.000 30 laps Last edited by smiley; 05-06-2005 at 15:23. |
#17
|
||||
|
||||
"wel mooi hoe paffett ,green inhaalde"
Jep, Paffett ging al op even weergaloze wijze voorbij Jean Alesi ![]() |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Kristensen is trouwens zwaar in de running voor de titel. Als hij in Hockenheim niet door Aiello in de eerste bocht eraf gepegeld was, had hij meer punten dan Ekstrom. In alle andere wedstrijden stond hij altijd op het podium: * Hockenheim: Ekstrom 5, Kristensen 0 rondjes gereden * Lausitz: Ekstrom 4, Kristensen 2 * Spa: Ekstrom 2, Kristensen 3 * Brno: Ekstrom 1, Kristensen 2 |
#19
|
|||
|
|||
Volgende keer zal het waarschijnlijk nog een stuk spannender zijn: Mercedes +10 kg, Audi +10 kg en Opel -20 kg.
Ik vraag me af wat Mercedes had kunnen doen als ze minder pech gehad zouden hebben: Paffett doet een jumpstart, Schneider wiel dat wat uit de richting stond en Hakkinnen (tamelijk onbegrijpelijk) zeer snel een platte band. Last edited by gwyllion; 05-06-2005 at 18:21. |
#20
|
|||
|
|||
De snelste ronde stond trouwens op de naam van Tomczyk, die zeer veel pech had tijdens zijn eerste pitstop (hij moest een 2de keer binnenkomen een wielbout vast te zetten).
|
#21
|
||||
|
||||
amaai ik heb genoten van die eerste 15 ronden.. eerste 10 ronde een opel echt aan de leiding.. sinds zandvoort 2003 geleden.. en dan nog de strijd tussen hhf en kristensen.. echt mooi de andere 15 ronden zat ik met angst afte wachten.. ik dacht dat hhf een probleem had. die audi's reden zo snel van hem weg.. als mcnish geen drivetrough had gehad was het nog meschien een 1-2-3 geworden voor audi..
wel jammer dat het de 3 andere opel mannen niet zo mee zat.. reuter verloor redelijk wat plaatsen en viel daarna nog uit.. fassler is er eens voor de verandering na een crash afgevlogen (3 op 4 ![]() en met aiello zat het ook niet echt mee.. ![]() hetzelfde bij benz.. jumpstart.. platte band crash ==> geen podium !! dat zal haug plezant gevonde hebbe ![]() volgende race opel nog steeds met -20 ,mercedes +10 en audi +10.. vorig jaar opel 3de audi 1-2.. mercedes een beetje pech ,ik wacht vol spanning af wat het dit jaar gaat worden !! en dan nog het kampioenschap.. het lijkt wel een beetje op 2004 paffet en ekstrom zijn nog steeds aan de top.. maar dit keer zijn ook mika en kristensen daar !! abt gaat nog wel bij gehaalt worden door de 2005 wagens. green,schneider,mcnish en tomczyk meschien nog vs de opels voor plaats 6 of 5 ?? wie weet maarja het seizoen is nog maar 4 races ver.. (wel al 4verschillende winaars race 5 is het de beurt aan een opel ![]() |
#22
|
||||
|
||||
Aiello zijn tactiek snapte ik (net als de duitse commentators) ook niet hoor. Als ge twee pitstops moet maken, waarom uw eerste pas half de race, en dat op een circuit dat veel van de banden vraagt?
Jammer dat Hakkinen zo vroeg is lekgereden, moest hierdoor nog een 3e keer binnenkomen. Anders had hij misschien nog een puntje kunnen pakken, maarja, that's racing!
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
|
#24
|
||||
|
||||
Ligt het nu aan mij dat DTM de laatste tijd ontzeeeettttend boring is??
![]() |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
Neenneen, dat ligt helemaal aan u zelle ![]() |
#26
|
||||
|
||||
welke race heb jij dan gezien? Ik zag toch uit elkaar spattende banden. duwende wagens, pitstiops van 4seconden.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#27
|
||||
|
||||
kwee nie hoor. M'n ogen vielen dr bij dicht en dat heb ik als oprechte raceliefhebber niet snel. Vind het al gauw mooi. Maar misschien heb ik toen juist wel de goede momenten gemist. hehehe
Sorry vrienden, het kon mij gewoonweg niet bekoren. Toch leuk dat ITR aan de Opel van Frentzen dit keer de juiste software heeft verstrekt, ze moesten ook wel anders zou Opel wel eens eerder vertrokken kunnen zijn dan voorzien. |
#28
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#29
|
||||
|
||||
Ach ja. Vergeet dat laatste maar aub. het is hier geen politiek forum. Heel soms zeg ik dingen die niet kunnen en waarbij ook geen verwijzing voorhanden is. Sorry allen.
zooow, ben weer wakker! |
#30
|
|||
|
|||
Quote:
Je zou bijna denken dat het is omdat Albers geen DTM meer rijdt, echter dat kan het niet zijn omdat ik absolutt geen fan van hem ben. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|