De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 5.00 average.
  #31  
Old 06-06-2005, 16:40
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Zal waarschijnlijk ook afhangen van het budget dat een rijder mee kan brengen.
Reply With Quote
  #32  
Old 06-06-2005, 16:44
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by The Interceptor
In een berichtje op pitstoptv.be worden ook nog de namen van Kumpen, Saelens en Hart vernoemd. Maar als ge het mij vraagt, is Marc toch de beste optie ik hoop alvast dat hij nog een zitje kan vinden!
Volgens mij is Hart de beste optie, wegens budget
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #33  
Old 06-06-2005, 17:06
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Volgens mij is Hart de beste optie, wegens budget
Heeft die ervaring in een LMP? Denk zelf dat Kumpen een kans maakt.
Reply With Quote
  #34  
Old 06-06-2005, 17:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Martijn
niettegenstaande


Ik gok bij deze op Sylvie Delcour
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #35  
Old 06-06-2005, 17:30
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Sylvie heeft er echter al een positieve test op zitten met de G-Force wagen dus ze mag ook in 't rijtje geplaatst worden hoor.

Mvg
Reply With Quote
  #36  
Old 06-06-2005, 17:34
Martijn's Avatar
Martijn Martijn is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2003
Location: Vosselaar
Posts: 120
Inderdaad, wie weet zien we haar wel tijdens Le Mans...

Ahnee, ze heeft nog geen toelating van de ACO.

Ik vrees dus dat je gok niet echt waarheid zal worden, mijn beste Mark .
Reply With Quote
  #37  
Old 06-06-2005, 19:03
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Roeselare
Posts: 607
Fotoke van Vanina in actie.
http://membres.lycos.fr/tallydega/Le...5/P6050134.JPG
__________________
Reply With Quote
  #38  
Old 06-06-2005, 19:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
De Tour de France is nog niet begonnen of de eerste winnaar van de bolletjes-trui hebben we al te pakken: De "Fabrieks Dome", Jim Gainer Dome S101Hb



Foto: www.n138.com / ten-tenths member Fab
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #39  
Old 06-06-2005, 20:18
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Is da besmettelijk?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #40  
Old 07-06-2005, 09:05
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Het is duidelijk dat de Audi enorm lijdt onder de kleinere restrictor (30 pk minder) en het extra gewicht (50 pk extra).

In 2003 had de R8 nog een topsnelheid van meer dan 320 km/u: Le Mans Trap Speeds 2003
Tijdens de testdagen haalt de Audi nog maar net 310 km/u: Journée Test : Les vitesses de pointe
Naar het schijnt zouden turbomotoren iets harder benadeeld zijn door de wijziging in restrictor voor LMP900 wagens.

Ook in topsnelheid is de Pescarolo redelijk dominant. Dit zijn de enige wagens die vlot over 320 km/u gaan. De 4 hybride LMP1 wagens (Pescarolo en Courage) staan duidelijk bovenaan in het lijstje.
Reply With Quote
  #41  
Old 07-06-2005, 09:15
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Gwyllion, het extra gewicht is 50kg en geen 50pk vergissen is menselijk hé.

Het is me ook eigenlijk opgevallen dat de Audi R8 hard lijdt onder de kleinere ristrictor en het extra gewicht. Maar iedereen weer dat ze heel betrouwbaar zijn en dat is misschien wel in hun voordeel tegen de Pescarolo en de Courage wagens.

Mvg
Reply With Quote
  #42  
Old 07-06-2005, 09:32
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Besten,

zoals beloofd heb ik de mooiste fotos op het net geplaatst:
http://users.skynet.be/bk258442/PicsLeMans20050605/

Allemaal, was gekkenwerk, het zijn er meer dan 300.

Als iemand een foto wil op origineel formaat, dan laat maar horen.

Race-groeten,
Jo Smets
Reply With Quote
  #43  
Old 07-06-2005, 09:49
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Knappe foto's Jo, proficiat. Hoe was de sfeer in de pitlane?

Mvg
Reply With Quote
  #44  
Old 07-06-2005, 12:13
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Thomaske,

De sfeer ginds in de pitlane was vrij gespannen vond ik, maar dat kan ook een gedacht zijn.

Er hangt natuurlijk veel vanaf he, als de rookies nog moeten kwalificeren. Vooral als er dan problemen zijn met de wagen, zoals bij de Courage van Gforce. Maarja, thats racing zeker.

Voor de rest was het in de paddock rustig vertoeven.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit tot nu toe het mooiste en meest interessante event vind dat ik ooit bijgewoond heb. Maar dat ligt ook aan het prachtige circuit en het feit dat we "Concurrent"-tickets hadden, dus full access. Ook het uitzicht in de loge was prachtig. DTM komt ook in de buurt.

PS: mag ik vragen wat jouw connectie met GLPK is?

Race-groeten,
Jo
Reply With Quote
  #45  
Old 07-06-2005, 12:54
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Nederland
Posts: 101
Quote:
Originally Posted by gwyllion
www.planetlemans.com en www.speedpics.nl hebben altijd wel mooie foto's.
Dank u

Met wat hulp heb ik gisteren de gallery geupdate met een serie nieuw foto's van afgelopen zondag.

http://www.planetlemans.com/index.ph...=slideshow.php

Zoals eerder gemeld was de sfeer in de pitlane idd erg gespannen, op zaterdag was je niet altijd even welkom in de boxen. Er is mij twee keer gevraagd of ik foto's voor Courage aan het maken was ... .
__________________
visit planetlemans.com for the best Le Mans and GT photo's!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.