![]() |
|
|
|||
|
|||
Zal waarschijnlijk ook afhangen van het budget dat een rijder mee kan brengen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik gok bij deze op Sylvie Delcour ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Sylvie heeft er echter al een positieve test op zitten met de G-Force wagen dus ze mag ook in 't rijtje geplaatst worden hoor.
Mvg |
|
||||
|
||||
Inderdaad, wie weet zien we haar wel tijdens Le Mans...
Ahnee, ze heeft nog geen toelating van de ACO. Ik vrees dus dat je gok niet echt waarheid zal worden, mijn beste Mark ![]() |
|
||||
|
||||
Fotoke van Vanina in actie.
http://membres.lycos.fr/tallydega/Le...5/P6050134.JPG
|
||||
|
||||
De Tour de France is nog niet begonnen of de eerste winnaar van de bolletjes-trui hebben we al te pakken: De "Fabrieks Dome", Jim Gainer Dome S101Hb
![]() Foto: www.n138.com / ten-tenths member Fab
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Is da besmettelijk?
![]()
|
|||
|
|||
Het is duidelijk dat de Audi enorm lijdt onder de kleinere restrictor (30 pk minder) en het extra gewicht (50 pk extra).
In 2003 had de R8 nog een topsnelheid van meer dan 320 km/u: Le Mans Trap Speeds 2003 Tijdens de testdagen haalt de Audi nog maar net 310 km/u: Journée Test : Les vitesses de pointe Naar het schijnt zouden turbomotoren iets harder benadeeld zijn door de wijziging in restrictor voor LMP900 wagens. Ook in topsnelheid is de Pescarolo redelijk dominant. Dit zijn de enige wagens die vlot over 320 km/u gaan. De 4 hybride LMP1 wagens (Pescarolo en Courage) staan duidelijk bovenaan in het lijstje. |
|
|||
|
|||
Gwyllion, het extra gewicht is 50kg en geen 50pk
![]() Het is me ook eigenlijk opgevallen dat de Audi R8 hard lijdt onder de kleinere ristrictor en het extra gewicht. Maar iedereen weer dat ze heel betrouwbaar zijn en dat is misschien wel in hun voordeel tegen de Pescarolo en de Courage wagens. Mvg |
|
||||
|
||||
Besten,
zoals beloofd heb ik de mooiste fotos op het net geplaatst: http://users.skynet.be/bk258442/PicsLeMans20050605/ Allemaal, was gekkenwerk, het zijn er meer dan 300. Als iemand een foto wil op origineel formaat, dan laat maar horen. Race-groeten, Jo Smets |
|
|||
|
|||
Knappe foto's Jo, proficiat. Hoe was de sfeer in de pitlane?
Mvg |
|
||||
|
||||
Thomaske,
De sfeer ginds in de pitlane was vrij gespannen vond ik, maar dat kan ook een gedacht zijn. Er hangt natuurlijk veel vanaf he, als de rookies nog moeten kwalificeren. Vooral als er dan problemen zijn met de wagen, zoals bij de Courage van Gforce. Maarja, thats racing zeker. Voor de rest was het in de paddock rustig vertoeven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit tot nu toe het mooiste en meest interessante event vind dat ik ooit bijgewoond heb. Maar dat ligt ook aan het prachtige circuit en het feit dat we "Concurrent"-tickets hadden, dus full access. Ook het uitzicht in de loge was prachtig. DTM komt ook in de buurt. PS: mag ik vragen wat jouw connectie met GLPK is? Race-groeten, Jo |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Met wat hulp heb ik gisteren de gallery geupdate met een serie nieuw foto's van afgelopen zondag. http://www.planetlemans.com/index.ph...=slideshow.php Zoals eerder gemeld was de sfeer in de pitlane idd erg gespannen, op zaterdag was je niet altijd even welkom in de boxen. Er is mij twee keer gevraagd of ik foto's voor Courage aan het maken was ... ![]()
|
|