De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 5.00 average.
  #46  
Old 07-06-2005, 13:27
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Sander,

Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... Waren ze toch tevreden over de nieuwe ophanging?

En team Jota?
Reply With Quote
  #47  
Old 07-06-2005, 13:31
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Nederland
Posts: 101
Quote:
Originally Posted by gwyllion
Sander,

Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... Waren ze toch tevreden over de nieuwe ophanging?

En team Jota?
Ik had Jan zondag in de auto nog even aan de lijn. Hij was tevreden met het systeem. Op sommige plaatsen was de afstelling nog niet goed waardoor de wagen de grond raakte.

Gisteren heb ik geen tijd gehad om een stukje te schijven vanwege een sollicitatie, ik zal hem vanavond even bellen en proberen wat op papier te zetten voor de RfH site, idem voor Sam Hignett van team Jota!
__________________
visit planetlemans.com for the best Le Mans and GT photo's!
Reply With Quote
  #48  
Old 08-06-2005, 13:28
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Nederland
Posts: 101
Quote:
Originally Posted by gwyllion
Sander,

Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... Waren ze toch tevreden over de nieuwe ophanging?

En team Jota?
't stukje staat erop Gwyllion.
__________________
visit planetlemans.com for the best Le Mans and GT photo's!
Reply With Quote
  #49  
Old 08-06-2005, 21:36
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by vandijk
't stukje staat erop Gwyllion.
Ja, ja, ik zag het. Goed geschreven Wat voor tijden draaide ze in de namiddag? Veel trager dan in de voormiddag?
Reply With Quote
  #50  
Old 08-06-2005, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE
Corvette in de race veel sneller is omdat ze hebben zitten sandbaggen tijdens het testen en kwalificatie.
Op autosportradio zijn ze niet mis in hun beweringen. DSC's Cracknel die wat leuke opmerkingen opmaakt. Eentje in de trant van: De teamleden van Corvette hebben het reglement gelezen...........maar gaf aan dat AM ook niet alles heeft laten zien. David Brabham van AM is ook niet mals in zijn bewoordingen over Corvette.

Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman Lijkt wel Nederland-Duitsland. Heikel punt gaat worden: Kan Audi één rondje meer rijden op 1 tank dan Pescarolo?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #51  
Old 08-06-2005, 22:08
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Mark
Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman Lijkt wel Nederland-Duitsland.
Yupyup, de 100-jarige oorlog laat nog sporen na.
__________________
Reply With Quote
  #52  
Old 08-06-2005, 22:21
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark
Op autosportradio zijn ze niet mis in hun beweringen. DSC's Cracknel die wat leuke opmerkingen opmaakt. Eentje in de trant van: De teamleden van Corvette hebben het reglement gelezen...........maar gaf aan dat AM ook niet alles heeft laten zien. David Brabham van AM is ook niet mals in zijn bewoordingen over Corvette.

Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman Lijkt wel Nederland-Duitsland. Heikel punt gaat worden: Kan Audi één rondje meer rijden op 1 tank dan Pescarolo?
Waarom pissig op Pescarolo? I zou het hem wel gunnen als hij wint.
Reply With Quote
  #53  
Old 08-06-2005, 22:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE
Waarom pissig op Pescarolo? I zou het hem wel gunnen als hij wint.
Engelsen hebben een hekel aan Fransen, dat zit er vanaf de geboorte al in Voor mij persoonlijk is die ouwe Henri eentje van de echte oude stempel, ze doen het voor de sport
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #54  
Old 09-06-2005, 08:37
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Mark
Heikel punt gaat worden: Kan Audi één rondje meer rijden op 1 tank dan Pescarolo?
Moeilijk te zeggen: Audi +50 kg -30 pk en -10 liter tankinhoud. Minder vermogen betekent lager verbruik, meer gewicht betekent hoger verbruik, FSI betekent lager verbruik en minder tankinhoud betekent kortere stints (lager verbruik betekent natuurlijk langere stints). Tamelijk wat parameters om rekening mee te houden.

Ik had de indruk dat Oreca net iets langer stints kon maken in Spa; maar dat was tamelijk onoverzichtelijk met al die safety car situaties en de regen.

De Audi teams zullen het vooral van strategie moeten hebben: maximaal profiteren van safety car/veranderende weersomstandigheden. En ook wat hopen op pech van de Pescarolos. Het wordt niet simpel om op het bovenste schavotje te staan.
Reply With Quote
  #55  
Old 09-06-2005, 08:44
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Mark
Op autosportradio zijn ze niet mis in hun beweringen. DSC's Cracknel die wat leuke opmerkingen opmaakt. Eentje in de trant van: De teamleden van Corvette hebben het reglement gelezen...........maar gaf aan dat AM ook niet alles heeft laten zien. David Brabham van AM is ook niet mals in zijn bewoordingen over Corvette.
Blijkbaar hebben Corvette en Aston Martin dat fameuze artikel uit het ACO reglement (over die 3.55 rondetijd) anders geinterpreteerd. Bij AM gaan ze ervan uit dat er pas volgend jaar beperkingen opgelegd zullen worden en dat ze dus nu er volop voor mochten gaan.
Reply With Quote
  #56  
Old 09-06-2005, 14:46
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
't Is niet dat het enkel AM is die onder de 3.55 gedoken is he. Ook de Larbre 550 en één vd Corvettes is onder die tijd gedoken! Misschien mogen ze ook die tijd eens aanpassen tegen volgend jaar, of gaan ze iedereen beperkingen opleggen?
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #57  
Old 09-06-2005, 22:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Incident tijdens de trainingen, nog nergens iets van gelezen.......iemand van jullie?





Foto's: www.virages.net / Olivier Beroud
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #58  
Old 09-06-2005, 23:42
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Ja, de Welter Racing was stilgevallen en de marshalls waren hem aan het wegslepen toen Toni Seiler er aan kwam rijden, schrok omdat hij de gele vlaggen niet had gezien en ook spinde. Tegen de WR aan. Beetje een erg domme actie van Seiler, had beter van hem verwacht gezien zijn ervaring. Dit is in mijn optiek een incident dat de intrekking van het startbewijs van Seiler rechtvaardigd, hier hebben een paar marshalls heel veel geluk gehad.
Reply With Quote
  #59  
Old 10-06-2005, 07:15
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Die marshalls hebben zeker een engelbewaarder. Ik zou in hun plaats wel een schrik gepakt hebben op dat moment hoor.

Bramzel, een intrekking van zijn startbewijs is wel iets te snel gezegt volgens mij. Is het al bekend waarom dit allemaal is gebeurd? Ik bedoel ermee, vanwaar waren ze bij geel aan 't zwaaien enzo. Als dat net voor de gespinse WR is dan heeft Seiler misschien iets te snel gereageert met verkeerde gevolgen.

Mvg
Reply With Quote
  #60  
Old 10-06-2005, 19:16
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Lucchini heeft zich teruggetrokken vanwege onoplosbare versnellingsbak problemen.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.