![]() |
|
|
|||
|
|||
Nog ene uit Geel!
Tot morgen |
|
|||
|
|||
Foto's maken kan aan de rea, villeneuve, jacky ickx en eerste linkse. Altijd mooie foto's. Je kan ook van andere plaatsen maar dan is het wat moeilijker.
Aan iedereen die meedoet wil ik nog één ding zeggen, VEEL PLEZIER ![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Ja veel plezier allemaal!
Ik ben er niet bij, hard aan het blokken. ![]() In juli ben ik er ook weer bij! Waarschijnlijk met nog wat extra volk. ![]() Greetz, Pieter-Jan.
|
||||
|
||||
Er waren vandaag een paar hardleerse newbies bij : de tijd nemen om het circuit in je op te nemen is er niet bij : direct "buezze" geven en hoe meer de dag vordert hoe erger de fouten . Je mag het dan nog als begeleider zo goed gezegd hebben (laat genoeg insturen, vol-doende afremmen voor(en niet in) de bocht> naar de koord en dan volledig uitsturen toch zijn er die het allemaal zoveel beter weten... De oranje Corolla die me als Pacecar volgde reed gewoon overal in't midden van de baan zelfs toen mede-instructeur Franky ging aanwijzen waar'm naartoe moest rijden... De kroon werd echter gespand door de "Rainbow-Warrior" Green(not very)Peace(full) Golf die 't zover kreeg dat Andy 'm aan de kant riep en vervolgens door dieselfde kerel foor Swoearte Piet werd uitgescholden... Andy is bijna kwaad geworden (da's een kunst)...
|
|
||||
|
||||
Andy kwaad? Da ka nie!
De Alfa 75 heeft een nieuw record verbroken vandaag; 184 km en 45 liter benzine nodig gehad. Het moet niet gekker worden. Wel big fun geweest vandaag. Nu op de Nederlanders uit Venlo wachten; een kennis van hen had mooie foto's geschoten. Tot 8-7, Roy. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ook ik heb vandaag een super dag gehad! Een beetje druk, maar voor de rest echt weer geweldig! Bedankt Eran Racing! ![]() Groetjes Frans
http://www.ringracing.nl Last edited by E30 Racing; 08-06-2005 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Het was weer een mooie eran dag. Mooi weer en veel volk. Was wel nodig voor ons want we hebben de eerste twee keren in Zolder en in Francorchamps veel te weinig deelnemers gehad om rond te komen maar vorige maand en zeker vandaag maken veel goed.
Een hele reeks nieuwe rijders die toch wel redelijk veel geleerd hebben op de Golf n°29 na. De chauffeur, als we hem deze term kunnen geven, reed enorm roekeloos en gooide de hele baan vol grind. Na een waarschuwing ging hij nog zotter tekeer en belandde zelfs tegen de vangrails. Nog wist hij van geen ophouden. Ik heb hem dan naar huis gestuurd waar hij niet echt blij mee was. Maar laat ons duidelijk stellen, bij eran kan veel maar teveel is teveel. Zo'n klanten hebben we niet nodig. Tijdens de namiddag was het bij momenten heel druk op de piste. Er waren weinig incidenten maar de twee die er waren, de golf over kop in de eerste rechtse en de Calibra boven de tunnel in de muur waren wel jammer. Gelukkig was er niemand gekwetst. hopelijk hebben we de volgende keer opnieuw meeval met het weer. tot volgende keer op vrijdag 8 juli
|
||||
|
||||
Yes . Goe weer . Veel volk .
Toch flink kunnen doorfietsen . Tot er een reep rubber uit de band scheurde . Vroegtijdig moeten stoppen dus . Moest enkel de GT3 laten gaan , gaf toch voldoening dus . . . M-Tastisch ! Bedankt Eran ! Op 8 juli zijn we er opnieuw ! |
|
||||
|
||||
Het was gisteren ook voor mij een geslaagde dag! Prachtig weer
![]() ![]() Eerst tussen 2 & 3 wat fotookes aan't maken geweest. Wie toen reed en graag foto's zou hebben: geef me een beschrijving van je wagen. Als ik er foto's van heb kan ik je deze de volgende keer met plezier bezorgen op een CD-tje. Zo kan ik die foto's in zeer hoge kwaliteit leveren (6 megapixel), iets wat via internet of E-mail moeilijker is. Om drie uur zijn we dan zelf de piste opgegaan. ![]() Tot slot wou ik nog zeggen dat ik hoop dat een paar idioten (zoals die ene die in de voormiddag zijn Golf voor een buldozer hield ![]() Maar goed, kort samengevat: Merci Eran! 't was plezant! ![]()
|
||||
|
||||
Een superdag,
Het is al 8 jaar geleden dat ik nog eens aan het vrij rijden heb meegedaan. (motorfiets) Ik heb me enkele weken geleden een snel auto'tje aangeschaft en gisteren was de eerste keer dat ik het ding eens echt heb kunnen testen. Bleek al snel dat dat autoke veel sneller is dan ik rijden kan maar niettemin ontzettend veel plezier gehad. Bedankt Eran voor een hele toffe dag. Volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn. Ik had ook een camera op mijn auto gemonteerd en heb snel een kleine compilatie gemaakt. Zolder_8_juni_part1 Een langere versie komt er zeker ook nog. Groetjes Lode Last edited by lode; 22-08-2005 at 20:56. |
|
||||
|
||||
Besten,
weer een toppie dag gisteren. heb niet zelf kunnen rijden, maar heb wel een aantal rondjes met Jurgen Vanhoover in de Yaris gereden. amai szeg, dat gaat niet slecht. Fantastisch gereden vond ik, alleen een beetje erg aggressief. Heb me wel kostelijk geamuseerd en heb veel bijgeleerd. Tot 8 juli, weer met de Mini Nogmaals bedankt Jurgen, Pascual en de rest van VAMO Racing Race-groeten, Jo Smets |
|
|||
|
|||
Wij van GM RACING reden taxi voor sponsors en de mensen aan boord hebben waar voor hun geld gehad, soms was het "verry close" (met vb. gele trage Ferrari 355) welke me met 2 wielen het gras indreef of 't was "koekenbak"
![]() Voor de rest was het zeer tof en een zeer goede training voor ons (Louisette en mij) om situatie inschattingen te maken, maar volk dat er was ! Zoveel te beter voor de organisatie en proficiat met deze geslaagde opzet Andy ! Hopelijk komen de "nieuwe trend" straatracertjes hier ooit eens terecht om tot het nederig besef te komen dat ze nog veel kunnen (bij)leren aan wagenbeheersing en en op deze manier er de noodzaak van inzien iets minder de wegen onveilig te maken en andere mensen (weggebruikers) nodeloos te betrekken in domme ongevallen. Rechtdoor kan elkeen rijden tot de limiet van de kilometerteller en de wagen, zodoende wint altijd de krachtigste wagen het van een ander minder krachtig exemplaar.....maar op een echt circuit, hola, dan komen ze echt tot besef van de beperkingen van zowel de wagen als piloot..... Na 9 jaar racen leer ik persoonlijk nog bij en gaat het steeds een tikkeltje sneller .... om maar te zeggen dat je nooit volleerd bent. Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Zoals eerder reeds aangegeven, heeft Peter gisteren behoorlijk wat foto's gemaakt.
Ik heb ze op onze website online gezet. http://www.ringracing.tk -> Foto's -> Zolder Juni 2005 . Groetjes Frans
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tzou goed kunnen dat'k op 8 juli (oftewel in Augustus) nog eens kom ![]() Het kriebelt weer. Zitten nieuwe bandjes op alvast ![]() |
|
||||
|
||||
@ Frans; foto's en filmpje zien er prima uit. Nogmaals bedankt!
Ciao, Roy. Last edited by Roy Hartgerink; 09-06-2005 at 17:33. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|