![]() |
|
|
||||
|
||||
safari op de wip
Quote:
een WK zonder safari zou ni hetzelfde zijn zene ![]()
|
|||
|
|||
Damn. Dat is mijn favourite rally van het WRC.
Het is wel waar wat ze zeggen. De etappes zijn nog openbare weg als ze de rally houden, en ze komen wel altijd een boer tegen met zijn tracteur op de weg. Die gast denk waarschijnlijk van WTF. Het doet me denken aan die keer dat ik met de Passat in de Rally van Tielt sukkelde, de dag nadat ik mijn Leering-rijbewijs gekregen had. PJ |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Wel. Ik had dus mijn rijbewijs één dag, en in totaal nog geen uur ervaring. Volgens mijn vader was het een goed idee om kleine baantjes te nemen. Dus we waren in Tielt, op boereweegjes aan het rijden toen een Mazda achter de Passat kwam rijden. Hij begon aan een snel tempo te zig-zaggen. Duidelijk geen normale wagen, en na een tijdje van dat was het duidelijk dat hij zijn banden aan het opwarmen was.
Op den duur doken er overal rally wagens op, en tot tweemaal toe reed ik er bijna tegen. Het einde van de weg, was dus het begin van de etappe. En ik met al mijn ervaring daar proberen weg te geraken, terwijl de marschals wild stonden te zwaaien. Ik ben daar trouwens door een stopbord gereden, en bijna ge-T-boned. Tot zover mijn tof verhaal... PJ |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|