![]() |
|
|
|||
|
|||
Allo,
Hier zijn mijn teasers voor dat wedstrijd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Idd Mark, als je iemand de toegang tot iets weigert is de kick voor diegene waaraan je het verbiedt des te groter om die dingen wel te zien in dit geval nu de foto's van de Mini en BMW.
Heeft er ook iemand foto's vanop het moment toen de GLPK Viper de banden invloog? Of is dit tevens gefilmd? Weet trouwens ook iemand wanneer Guino Kenis eens aantreedt in de Belcar met zijn 1-serie? Wanneer is Moore van plan om aan te treden met zijn 1? Wordt deze ook weer gespoten in de mooie Philips kleuren? |
|
||||
|
||||
Er was sprake om de 1 van G&A mee te nemen naar Spa omdat er te weinig waren in TA. Ze waren er 's donderdags voor de race mee gaan testen in Zolder.
Moore zou, naar het geen ik gehoord heb, met de 24 uur met de 1 gaan rijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik vertel ook alleen maar wat ze my vertelden. Wie weet wat Guino in de 1 heeft gestoken.
|
|
||||
|
||||
3,2 liter...
|
|
||||
|
||||
reeds 464 foto's staan online ondermeer de uitgebrande lotus elise, de porsche van RS, de porsche nr12 na de crash en foto's van de BMW van Moore ook na de crash
@marschal: momenteel lukt het mij niet om hier foto's te plaatsen misschien in de toekomst wel geef niet op ![]() http://linda5097.fotopic.net Last edited by moore; 18-06-2005 at 19:22. |
|
|||
|
|||
Chapeau voor Vanina... Dat ze zoiets voor mekaar heeft weten te krijgen, haar eigen auto op zijn dak en zo erg de wagen van Moore heeft weten te beschadigen, die is nu ook zo krom als iets...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Kan ik die ergens vinden? Nee, heb geoordeeld op basis van de foto's... Niet van filmbeelden... Ik woon namelijk in Nederland en ik kan dus niet de beelden via Pitstop.tv bekijken, wel Pitstop volgen op Kanaal 2...
|
|
|||
|
|||
Mooie foto's Kristof. Doe zo verder!
Mvg |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|