![]() |
|
|
View Poll Results: Mogen de Michelin teams ZONDER penalty nieuwe banden gebruiken tijdens de race | |||
JA ... De competitievervalsing is ondergeschikt aan het veiligheidsargument |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 38.00% |
NEE ... Reglement niet naleven is de gevolgen dragen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 62.00% |
Voters: 50. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
De eerste fles is al op de baan gegooid, een rode vlag na 75% wedstrijd?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dit zou wel eens een spannende race kunnen worden...Een strijd tussen Minardi & Jordan voor het podium
Maar een zwarte dag voor F1
|
||||
|
||||
Wat nu toe doen? Doorrijden voor de fans of stoppen? De bridgestone rijders zullen zich ook ongemakkelijk voelen zo, zij zijn er het slachtoffer van
|
|||
|
|||
Aan ene kant vind ik het wel goed dat Michelin dit heeft gedaan. Ze denken aan de veiligheid van hun teams.
Volgens mij kunnen ze echter geen boete krijgen omdat men deel heeft genomen aan de verkenningsronde. Als ze dat niet hadden gedaan reden die 6 nu ook niet. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Ferrari ? Waarom toch weer Ferrari ? MICHELIN heeft hier schuld, eh ? Hallo ? Die chicane extra werd in de eerste plaats door de FIA geweigerd, hé ! Wat verwacht je van Bridgestone, die het hele seizoen al een inferieure band hebben ? Dat ze Michelin de hand toereiken en vriendelijk de puntjes binnenleveren ? De 'geest van de sport' is racen: net dat doen de Michelin teams niet ! Zij rijden de pits binnen. De Ferraris, Jordans en Minardis racen wel. Ik snap gewoon de logica hier niet. Michelin maakt een fout en Ferrari is de schuldige ?! Black Flag this, op een supportersvlag. Hoog tijd. Wat een wansmakelijke cirque. En weer krijgt Ferrari de zwarte piet toegeschoven.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Wie fout is of niet interesseert mij geen ****, dit is een schande voor de sport!
|
|||
|
|||
Quote:
Nu kan je zien wie er proffesioneel genoeg is. |
|
||||
|
||||
Tja, Ferrari kan hier niks aan doen. Helemaal niks.
Kweet niet of ik moet lachen of wenen. De laatste race in de US, dat is zeker.
|
||||
|
||||
kan er niemand een tv screenshot nemen...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Voor mij moet Michelin geweert worden vanaf 2008. niet prof genoeg.
organisatie niet OK. Michelin trek uw conclusie |
|
||||
|
||||
De teams hebben nog een keer duidelijk gemaakt wie de baas is ;-) Einde van de GP in VSA, dat staat vast. Nochtans een belangrijke markt voor Ferrari dus ik snap niet waarom ze niet akkoord zijn gegaan met de andere 9 teams om er een deftige GP van te maken. Een welgemeende fuck you voor hen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() dat het publiek dit niet kan pruimen lijkt me nogal logisch, maar dan moeten die maar gaan klagen bij de Niet starters.
|
||||
|
||||
Schumacher zal in zijn nopjes zijn ..
Wel de schuld van Michelin, maar dit is BELACHELIJK. |
|
||||
|
||||
Quote:
1. Schumacher 2. Barrichello 3. Monteiro 4. Karthikeyan 5. Friesacher 6. Albers (1 pitstop)
|
|