De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-06-2005, 22:21
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

hier ook enkele foto's van de blauwe aston martin
http://www.speedarena.com/gallery/ga...DBRS9&start=24
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 01:03
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert

Voorts is Champ Cars niet mijn specialiteit, wel die van Bert Devies, maar hij zat in Le Mans. Vandaar dat ik inviel en struikelde.

Laten we ook wel meteen maar toegeven dat die Champ Cars tegenwoordig een redelijk dooie mus is. Daar is niks meer aan te zien, het was een sof in Milwaukee, in Portland was het nog erger, met bovendien een regisseur die ook niet meer wist wat nu in beeld te brengen. Er was één inhaalmaneuver, dat van Bourdais op Tracy en dat was het. Voorts ellenlange shots van de leider, de 2de, de 3de, gedurende bijna 2 uur koers. Ik wens het geen enkele commentator toe.

tijdens le mans was je commentaar goed en de champcars regiseur was inderdaad niet echt professioneel bezig meet alleen de actie vooraan, ze zeggen dat de volgende race een spectaculaire is dus hopelijk is het dan wat beter voor de commentatoor
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 01:34
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Op DailySportsCar.com staan foto's van de T2M Porsche die door Xavier Pompidou om een boom is gekruld. Wiel brak af, hij schoot door een gat in de omheining bij Indianapolis (die uitloopstrook rechtdoor) en daar achter stond een boompje. Z'n redding was dat de rechterkant de boom raakte, waardoor hij ongedeerd uit kon stappen. Die wagen zal nooit meer rijden denk ik, die was echt volledig krom en aan 1 kant ongeveer een meter korter.
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 02:09
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Deze? http://www.student.ru.nl/r.ooms/lema...photo_489.html

Inderdaad deskundig tot schroot herleid.
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 02:35
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Yup, die. Een wonder dat hij er zonder een krasje uit is gekomen.
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 08:47
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Op DailySportsCar.com staan foto's van de T2M Porsche die door Xavier Pompidou om een boom is gekruld. Wiel brak af, hij schoot door een gat in de omheining bij Indianapolis (die uitloopstrook rechtdoor) en daar achter stond een boompje. Z'n redding was dat de rechterkant de boom raakte, waardoor hij ongedeerd uit kon stappen. Die wagen zal nooit meer rijden denk ik, die was echt volledig krom en aan 1 kant ongeveer een meter korter.
Die heet nu voortaan Xavier "Paraplu" ...
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 21:26
The Leader's Avatar
The Leader The Leader is offline
De Paddock Rookie

Dit was voor mij mijn eerste Le Mans, en ik ga er direct al bij zeggen zeker niet de laatste. Dit is een race waar niks kan aan tippen, de sfeer, het volk, het deelnemersveld. Echt super goe meegevallen. Zeer goed weer gehad, behalve de woensdag een betje regen maar daarna 4 dagen bakken en braden. Twas echt super goe meegevallen, en ne mobilhome huren voor dit evenement is echt nen aanrader. Wel ni veel belgische numerplaten gezien daar, en belgen al in geheel niet. Wel Engelsen, Denen, Duitsers, Nederlanders en Jappaners en Amerikanen en uiteraard Fransen. Echt Le Mans 2006 staat al met stip in mijn agenda.
Reply With Quote
Old 23-06-2005, 15:15
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE
Ze hebben vandaag enkele keren van neus gewisseld voor extra koeling. Maar jij denkt dus dat ze de orginele neus weer hebben (zonder extra koeling)?
bewijs

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules