De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 31-08-2005, 20:29
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
GP monza

Dit weekend gaan we naar Monza. Volk gaat er ginder niet zijn want ferrari doet het slecht en de ticketverkoop valt tegen. Toch heb ik het gevoel dat er iets aat gebeuren.

Quote:
Friday, September 2 1600 hrs Max Mosley, FIA President
Henri Richard, AMD Executive Vice President
dat klinkt toch als een belangrijke aankondiging niet?

Reply With Quote
Old 31-08-2005, 21:55
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
diskwalificatie van alle michelin teams na het US GP - débacle: enkel de Bridgestone-teams zullen het kampioenschap mogen uitrijden, waardoor Schumacher in extremis nog WK wordt !

Old 02-09-2005, 20:00
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
zozo wie zegt dat we geen nieuws kunnen zien aankomen?

Quote:
AMD has been appointed as the ‘Official Technology Partner’ of the FIA and will provide technology expertise and resources across the range of activities undertaken by the FIA in the automotive and motor sport sectors.

fia press release

Reply With Quote
Old 03-09-2005, 15:03
Petter-Jån's Avatar
Petter-Jån Petter-Jån is offline
De Paddock Rookie

Kimi weer 10 plaatsen naar achteren ...
Old 03-09-2005, 18:25
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Echt wel jammer dat Kimi weeral zijn motor heeft moeten vervangen. Hij stond zowat elke training op P1, benieuwd hoe hij zich morgen een weg kan banen door het veld, al zie ik hem toch niet meteen voor Alonso eindigen. Alonso mag van mij gerust kampioen worden hoor, maar kzou toch liever een spannende strijd hebben tot het laatst.

BAR is wel sterker en sterker bezig tegenwoordig, wat ik niet beklaag met de GP van Spa in't vooruitzicht
Maar na de vrije trainingen had ik dit resultaat toch niet helemaal verwacht. Al was Sato wel knap 3e in VT4.
Voor victorie te kraaien, maar best de strategiën afwachten voor morgen. Al staan ze bij BAR toch niet zo gemakkelijk licht tegenwoordig.

't Zal wel een interessante race worden morgen denk, vooral omdat Kimi vanaf P11 moet vertrekken. Ik gok op Montoya voor morgen, tenzij natuurlijk Kimi tot achter hem zou geraken, dan zullen er ongetwijfeld teamorders komen.
Old 04-09-2005, 02:03
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Moet Kimi alweer 10 plaatsen naar achteren???? Jezus, je houdt het toch niet meer voor mogelijk !! When is the guy ever gonna catch a break...

Had me nochtans weer verheugd op een spannende Kimi-Alonso strijd. Maar wie weet hé...Kimi is er toch in het verleden in geslaagd om terug te komen...weliswaar door de goed uitgekiende pitstopstrategiëen.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 09:34
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Ja, das toch niet meer de eerste keer dat Kimi dat voorheeft, echt wel spijtig en ik vind het eigenlijk een domme regel :s
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 10:41
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

De hoeveelste keer heeft Kimi het al vlaggen dit seizoen ? Het moge duidelijk zijn dat Alonso WK wordt op basis van betrouwbaarheid van de Renault-motor. Ook wel verbazend dat Montoya quasi nooit 10 plaatsen achteruit gestuurd werd.

Monza belooft in ieder geval weer een leuke race te worden, mijn eerste race die ik live kan volgen in 1 maand tijd.
Sterke prestaties van de McLarens, BARs en in feite toch ook Ferrari's. Oké, we moeten wel genoegen nemen met een subtop-positie, maar na de nachtmerrie in Turkije kunnen ze tenminste weer meedoen voor een podiumplaats.
De nachtmerrie blijft voortduren bij Williams. Misschien krijgen ze weinig tot geen hulp meer van BMW ? Of blijkt Webber toch niet die klasse-coureur te zijn, die hij bij Minardi en Jaguar wel leek te zijn. Leuk duo trouwens, dit weekend: Webber-Pizzonia, ex-Jaguar 2003. Als ik me niet vergis hadden de twee toen nogal wat ruzie.

Tot slot ook opvallend: Albers weet zich niet echt raad met Doornbos, die zich toch weer eens sneller kwalificeert. En bij Jordan zou ik toch eerder voor Monteiro kiezen dan de onzichtbare Karthikeyan.
Old 04-09-2005, 12:09
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Finish
Tot slot ook opvallend: Albers weet zich niet echt raad met Doornbos, die zich toch weer eens sneller kwalificeert. En bij Jordan zou ik toch eerder voor Monteiro kiezen dan de onzichtbare Karthikeyan.
Dat verwondert mij nu eens niks se van Albers
Als er volgend jaar nog (maar) één Nederlander in de F1 zou zitten, dan zou ik toch het liefste Doornbos terugzien, zit volgens mij meer in.

En Moteiro is zeker sterk bezig in zijn debuutseizoen, dat had ik dan eigenlijk voor het seizoen niet zo verwacht. Maar hoe meer verrassingen, hoe leuker natuurlijk!
Old 04-09-2005, 12:24
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Ook een leuke uitspraak van McLaren: 'Raikkonen heeft niks meer te verliezen'

Nee, inderdaad. De titel heeft hij al verloren. Nu kan hij enkel nog de pole-posities en zeges verliezen...
Old 04-09-2005, 12:36
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik gok op een raceje treintje rijden, en aangezien ik met wat modellen op een tentoonstelling sta, zal ik dus niet kijken. Hou vooral Button in het oog. Die gaat hoog eindigen mijn gedacht.
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 13:26
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Huudo
Ik gok op een raceje treintje rijden, en aangezien ik met wat modellen op een tentoonstelling sta, zal ik dus niet kijken. Hou vooral Button in het oog. Die gaat hoog eindigen mijn gedacht.
fotomodellen ?

(die de modelbouwautootjes vasthouden..)
Old 04-09-2005, 15:24
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

spanning in de laatste ronden, maar *geeuw* voor de rest van de race.

Puike overwinning voor Montoya, de enige McLaren die 'bijna' niet lijkt stuk te gaan. Ei zo na zat hij net als Raikkonen op de Nurgburgring in de bandenstapels. Raikkonen zelf kan het nu wel zeker vergeten. Voor de rest in feite weinig actie op de baan. Alonso rijdt op cruise-control naar de titel, Fisichella sprokkelt hier en daar wat WK-puntjes als overduidelijke tweede coureur. Huilen met de pet op bij Ferrari: geen punten. Schumacher duidelijk trager dan Barrichello, Button blijft zowat de constante en Red Bull kwam er deze keer niet aan te pas. Pizzonia scoort gek genoeg punten, Webber speelt waaghals in de pits. Toyota leek halverwege het seizoen in slaap gevallen, maar Trulli en Ralfke waren er hier uiteindelijk weer eens. En Monteiro finisht. Weeral.

TOP:
-Montoya: Zit in de McLaren die Kimi zou moeten hebben. Als JP volgend jaar van in het begin mee is, kan hij misschien nog een taaie tegenstander van Kimi en Fernando worden. Gelukkig geen klapband op het einde.
-Raikkonen: hij geeft nooit zomaar op, maar van die McLaren zou je toch wanhopig worden. Nevertheless, hij deed wat hij kon.
-Alonso: controleert rustig. WK op betrouwbaarheid.
-Fisichella: eindelijk nog eens een podium, het tweede na Australië !!!
-Button: blijf maar in die BAR, jenson. Williams is zeker geen stap hoger.
-Barrichello: duwt Schumacher eindelijk achter zich.
-Trulli en Ralfke: Toyota lijkt in ieder geval op de goede weg te zitten.

FLOP:
-McLaren: U weet wel waarom.
-Schumacher/Ferrari: blauwe vlaggen alom, moest Barrichello laten gaan en voerde duels in de achterhoede. Vorig jaar was hij al WK. Helaas.
-Red Bull: geen energy voor Red Bull in Italië. Het kan niet altijd feest zijn.
-Williams: Webber lijkt idd wel de 'hooligan': dat pitstraat-manoeuvre zag er niet echt proper uit. Pizzonia reed blijkbaar ook mee. Aha.

Next: Spa ! Spa ! Spa !

Finish.

Last edited by Finish; 04-09-2005 at 15:27.
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 15:33
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Ik vond het een zeer aangename race om naar te kijken. Jammer dat Kimi weer onverwacht binnen moest, en ik had wel meer van de ferraris verwacht 10 en 12 is niet echt om naar huis over te schrijven.
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 15:37
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Finish

-Montoya: Zit in de McLaren die Kimi zou moeten hebben. Als JP volgend jaar van in het begin mee is, kan hij misschien nog een taaie tegenstander van Kimi en Fernando worden. Gelukkig geen klapband op het einde.
idd, hij had net hetzelfde probleem als Raikonnen aan die band. daarom ook dat Alonso nog zo veel kon inlopen die laatse ronden. Montoya was helemaal niet de wedstrijd aan het controleren, zoals de heren Lammens en Goossens verkondigden.

Quote:
-Williams: Webber lijkt idd wel de 'hooligan': dat pitstraat-manoeuvre zag er niet echt proper uit.
mja, wat Webber daar deed was wel bizar... de lolly-pop was nog naar beneden toen hij op zijn gas stond, dus totaal ongeoorloofd van Webber. ik snap zo onderhand niet meer hoe die ooit als nieuw talent kon bestempeld worden, want hij maakt het absoluut niet waar. en dat ligt niet alleen aan de wagen

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules