![]() |
|
|
||||
|
||||
2005 GP Brazilië
Prima prestatie van Tiago Monteiro in de Midland-Jordan tijdens de kwalificaties. P13 met een dergelijke "under-funded" wagen is knap te noemen. Die gast is sowieso bezig aan een degelijk seizoen.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
yup
![]() en zeggen dat niemand hem als rookie of the year tipte. op één iemand na ![]() ![]()
|
||||
|
||||
En Klien die de 6e tijd neerzette, tegenover Coulthard slechts 16e. Ook heel erg knap te noemen.
Alonso had wel het perfecte rondje gereden precies. Kimi kon mss wel iets sneller, maar 't zal zowieso nipt geweest zijn denk. Nadat Kimi uitstapte ging hij meteen zijn linkervoorband inspecteren. Ben ook eens benieuwd of dat remmaneuver hem geen parten gaat spelen morgen, want dan is't wel helemaal over. Barrichello heeft ook een keertje zijn wiel geblokkeert.
|
||||
|
||||
als er een flat-spot op de band is, moeten ze toch vervangen?
|
||||
|
||||
ik denk dat we weten waarom kimi niet zo geconcentreerd was
![]() http://www.hln.be/hln/cch/det/art_126562.html
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 25-09-2005 at 13:53. |
|
||||
|
||||
Mooie startplaats ook voor Button
![]() |
|
||||
|
||||
De ontknoping van't kampioenschap in uitgesteld relais op Sporza waar ze Ketnet-time wel opofferen voor een ordinaire competitiematch voetbal : goe bezig bij de Vrt !
|
|
||||
|
||||
zo'n ordinaire competitiematch trekt wel nog steeds +/- 10x zo veel kijkers als een F1-wedstrijd
|
||||
|
||||
kan wel zijn Marcel, maar dan moeten ze maar de rechten van de F1 laten aan andere zenders.
Ze weten dat toch op voorhand dat er races zijn in Brazilie, Canada en USA? tgaat er gewoon om dat autosportfans gewoon gediscrimineerd worden. We worden verdorie behandeld als een onderdrukte minderheidsgroep. Het gaat verdorie om een Wereldkampioenschap hier. En het alternatief is een gewone competitiematch, van een sport die al iedere dag te zien is op tv de laatste 14 dagen... Dat een GP in de namiddag plaats zou moeten ruimen voor het WK wielrennen, daar kan iedereen inkomen, maar voor een competitiematch?? Soit, ik kijk al jaren RTBF. Daar heeft men tenminste wel een 'autosportminded' tv-aanbod. |
|
||||
|
||||
Ze zijn daar dit weekend toch ook slecht bezig met de tennis ze... Wat niet wegneemt dat ik je 100% gelijk geef, en ook al lang RTBF kijk.
|
|
||||
|
||||
De GP van Brazilië is dit jaar één grote gaap- en geeuwsessie. Ik kijk wel naar de samenvatting ofzo.
|
||||
|
||||
voila, Alonso WK, op basis van het uitvallen van de McLarens in het begin en midden van het seizoen.
Voor de rest simpele McLaren één-twee. Vreugde van Alonso en het 'Schumacher-who' t-shirt waren wel de hoogtepunten van deze énorm zwakke GP. TOP: -Alonso: verdiend. Net als Raikkonen, in feite. -McLaren: heeft eindelijk de betrouwbare wagen te pakken. Volgend seizoen vanaf Australië erbij, alsjeblief. -Ferrari: wint de strijd met de Toyota's wat betreft constructeurs. Of dit 'TOP' is...achja. -Monteiro voor het zo lang blijven finishen. Het is hem eindelijk fataal geworden ![]() FLOP: Wiliams: pech. en eigenlijk voor de rest niet veel meer te vertellen. De race heeft werkelijk niks kunnen bieden, buiten die startcrash van Pizzonia. nu nog even droogjes naar Turkije en China, en McLaren en Ferrari mogen het hoofd buigen over hun plannen voor 2006, waar ze de concurrentie willen wegvegen en hun vernedering in het seizoen 2005 eervol kunnen vergeten. (Ferrari al wat meer dan McLaren, natuurlijk). Finish
|
||||
|
||||
Een koers waar ik de eerste en de laatste 15 rondes van gezien heb. Wat ik mooi vond, is dat Montoya gewonnen heeft. Jean-Pol begint zijn draai te vinden bij McLaren en Kimi is hiermee officieel gewaarschuwd voor de komende jaren.
![]() De voorbereidingen voor 2006 zijn natuurlijk al een tijdje aan de gang en owv de nieuwe ingrijpende reglementen, zal het seizoen zeer open beginnen. 't is niet omdat Mclaren, Renault nu de dienst uitmaken aan de top, dat dit ook een zekerheid zal zijn volgend jaar. Verre van zelfs. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat niet wat overdreven wat 1994 betreft? En qua 1995: om iemand eruit te rijden, moet je er eerst achter rijden denk ik. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|