![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdens wedstrijd fotos gepland in PflanzgartenI, T13 en euh Wehrseifen denk ik. Te herkennen als struise gast met grote grijs/rode rugzak en camera ![]() ![]() En volgende wedstrijd ga ik EXTRA superveel fotos nemen ![]() ![]() ![]() Jochen Last edited by Jochie; 21-10-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
in iedergeval veel plezier !!! |
|
||||
|
||||
Sure, vind het zelf ook wel een toffe wagen dus komt in orde.
Maar de laatste wedstrijd ga ik me echt ongezond sterk concentreren op 1 wagen, meer wil ik er niet over kwijt, als het toch niet zou doorgaan ... ![]() Jochie |
|
||||
|
||||
Wheeeee, de Ring blijft toch heersen! Rotweer in de training, maar da betekende ook veel schuivers! Misschien zet ik hier morgen wel wat foto's, uiteraard maar getrokken met een standaardtoestelleke dus niet dezelfde superkwaliteit, ma kom
De speedster was er trouwens niet! |
|
|||
|
|||
De Lambo-Racing Gallardo wint in zijn klasse. Mooi resultaat voor een wagen die nog niet uitgerust is met ABS (niet echt ideaal in de regen).
|
|
||||
|
||||
waarom stond er eigenlijk ook een gele lambo in de pits? In een box zelf, dus ni gewoon in de paddock
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is achter ALLE (finishende) GT3 cups geëindigt. En hij was deze wedstrijd VEEL stiller als de vorige ![]() Er reed nu al een 2e 997 Cup mee, Sabine werd er 4e mee (met die andere dus). Alzen heeft het ook heel goed gedaan met een 996 (voor zover ik zag die waar ze normaal op vrijdag extra klanten mee taxi-en), zat wel niet in de Cup klasse. Verder weer typisch Eifelweer, Practice en Q : regen regen regen regen. Wedstrijd start *zonder* regen op natte baan. Na 2 ronden was het al best om slicks te steken en geen druppel meer gezien. Op naar de laatste wedstrijd maar niet te vlug want er moet nog een en ander geregeld worden ![]() Last edited by Jochie; 24-10-2005 at 15:52. |
|
||||
|
||||
Nog een paar random weetjes
Lucas Luhr heeft de Spyder stickers op zijn helm laten staan, de snob! ![]() Ik voelde me echt niet jaloers toen hij in het monster kroop voor de start gezien de omstandigheden (een Civic in het midden van het veld daarentegen) De snelste Q tijd van zowel de Manthey Porsche als Zakspeed Viper werden geschrapt, zodat de rangorde uiteindelijk gelijk bleef. Reden, snelste ronde gereden in een periode waar er ergens een gele vlag van kracht was. Ik vraag me eigenlijk af of het in q in die omstandigheden mogelijk is om een ronde zonder gele vlag te doen! Manthey Porsche was vlot op weg naar de overwinning toen hij moest opgeven met motorproblemen. Toen het wat droger werd vonden de Pohlen-Pohlen boys het blijkbaar niet glad genoeg meer en dumpten enige liters diesel in Wehrseifen (foto volgt), spektakel gegarandeerd. Gelukkig niet zoveel materiele schade als vorige wedstrijd ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Na een gedeelte van de 24 uur was dit mijn eerste VLN-race maar man, wat mooi! Wat een heerlijk apparaat, die Manthey-Porsche, driftende Cup Porsches (Alzen en Frikadelli vooral) bij Eschbach, etc - alleen jammer van de Alzen Porsche... En dan te denken dat ik eigenlijk naar de vorige race had willen gaan, maar verhinderd was ![]() Trouwens wel erg stoer om één van de Civic Type-R's de volgende dag alweer op Zolder te zien ![]() |
|
||||
|
||||
geen speedster
![]() maar de 2de plaats van de astra v8 maakte het dan toch goed ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En er komt nog wat schoon gerief van de Schall, erg fotogenieke wagen is dat ![]() |
|
||||
|
||||
in Metzgesfeld is er trouwens nog een Opel Corsa geslipt over zijn eigen olie en gecrasht
![]() Hopelijk is hij gemaakt tegen volgende race, da is een vinnig autoke (heeft al meerdere keren dit jaar zijn klasse gewonnen) |
|
||||
|
||||
Hey Smiley
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt me echt wel eens fijn om zo een race te gaan kijken.. ik wet dus al wat er deze winter te doen valt ... men pa opsteuken om nog eens tot de nurburgring te rijden ![]() |
|
||||
|
||||
in de winter wordt er wel ni al te veel geracet
![]() Volgend weekend is de laatste race van het seizoen, en iets anders rijdt daar nimeer rond |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|