![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar vind je dat ik vind het nergens in de reglementen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by FIRE; 20-11-2005 at 19:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik het goed begrijp zijn volgens jou alleen de overwinningen van belang en zou diegene die op het eind van het seizoen het meest aantal races heeft gewonnen tot wereldkampioen moeten worden uitgeroepen. Dat iemand doorheen het jaar ook een groot aantal 2e, 3e, 4e, enz... plaatsen heeft behaald, is volgens jou dus volkomen waardeloos. Dat vind ik toch wel een heel eigenaardige visie, hoor. Last edited by Baron; 20-11-2005 at 19:49. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=FIRE]
Waarom zou Huisman race 2 niet mogen starte Voor't absurde inhaalmaneuver op Garcia dat eindigde in de kont van Giovanardi ... Met 1 deelname het hele kampioenschap om zeep helpen, da's vakwerk . |
|
||||
|
||||
Alwéér kritiek voor Duncan Huisman, toch weer op dit forum. Nu zorgt hij voor een mooie prestatie en nu is het nog niet goed. Jullie kunnen Duncan echt niet luchten, geef het toch toe.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Al heeft hij dan maar 1 overwinning achter zijn naam staan, Priaulx is in ieder geval de meest regelmatige piloot - en de prijzen worden maar uitgereikt na een volledig seizoen. Vandaag was hij duidelijk de snelste man op de baan - maar hij heeft de eerste race * begrijpelijk * voorzichtig gereden, en de tweede race heeft hij aan Huisman gelaten...
Een mooi slot aan een mooi seizoen voor Priaulx & RBM @ Smiley - Ik vind die benzineregel ook een beetje - tja - vreemd maar goed, de regels zijn er (zoals ook in de DTM en F1) en zo blijft het ook een teamsport waar de ingenieurs goed moeten rekenen (onder andere) Groetjes, Insanity ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Maar serieus ik heb inhaalactie niet gezien (zijn er uberhaupt wel beelden van uitgezonden?) en kan er dus niet over oordelen. |
|
|||
|
|||
Daar is niet op te zien waarom hij crasht.
|
|
||||
|
||||
Circuitcam. was te zien op site van Macau zelf, slecht beeld eigenlijk precies dia's maar 't was zelfs dan overduidelijk...
Ik heb ook al gezocht of er opname's van waren maar af en toe een shot live in de stijl van hibn-tv . Ik was toevallig de timing live aan't zoeken . |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|