De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-11-2005, 11:36
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Baron
En daarbij, Albers-Duval lijkt mij een sterke combinatie.
In 'Brokken maak ik het snelst' wel ja.
Reply With Quote
Old 19-11-2005, 13:29
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Toch gezellig iemand altijd afbreken. Maar ja dat zal de huidige tijdsgeest wel zijn zeker?

Reply With Quote
Old 19-11-2005, 17:04
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Persoonlijk hoop ik dat "onze" jongens goed gaan scoren.

Wat ik in elk geval wel zeker weet: Mij gaan ze ginder in Parijs niet meer zien. Vorig jaar ben ik met een goede vriend speciaal naar Parijs geweest voor de "Race of Champions" en eigenlijk was het niet de moeite.

Wat was er zoal "fout":
- Frans evenement op Franse bodem. Als Belg werd je gewoon als s****t behandeld.
- Weinig tot geen spanning. De piste is te klein voor deftige snelheden en soms was het zeer moeilijk om in te schatten wie de snelste was. De oude locatie op Gran Canaria was hiervoor volgens mij beter geschikt.
- Zeer verdachte strafpunten. Wij hadden een zeer goed overzicht op de volledige piste. Wij zagen dikwijls contact met de kant waar geen straftijd voor volgde, maar een zekere M. Schumacher won wel zijn eerste heat dankzij straftijd voor de tegenpartij (terwijl er geen enkele fout te zien was!).
- Waarom kan een F1-piloot niet eens een heat rijden met een WRC. Bij Schumi kwam het door sponsorverplichtingen. Hij mocht zijn (rally)duel met Loeb enkel met de buggy's uitvechten. Zeer jammer!
Old 23-11-2005, 21:24
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

"Oudjes" Bernd Schneider en Armin Schwarz gaan de Duitse driekleur verdedigen. Bron: autosport.com
Reply With Quote
Old 24-11-2005, 10:12
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by McLarenboy
Duval z'n palmares kan wel niet op tegen die van Albers, ik vraag mij ook af wat onze Belg daar gaat doen
Bij mijn weten ,heeft duval al eens meegedaan en heeft daar zelfs het junior kampioenschap gewonnnen...
Reply With Quote
Old 26-11-2005, 15:54
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

duval en loeb waren voor hun WRC carriere ook wel de smaakmakers van het super 1600 kampioenschap ...
Old 03-12-2005, 17:31
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Wat een rare organisatie. 2 landen moeten een 1/8ste finale rijden de rest niet. Fransen mogen tegen elkaar rijden, zo zit er zeker 1 in de1/2 finale.

Reply With Quote
Old 03-12-2005, 22:22
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

loeb is de verdiende winaar geworden !! vooral de laatste race met de megane's was mooi.. zeker hoe loeb daarmee won !!
met de meganes vond ik eigelijk het mooiste.. maar de porsches waaren ook niet slecht..

wel een zeer tegenvallende prestatie voor duval en albers..
Reply With Quote
Old 04-12-2005, 00:40
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Vanop de site van Albers:
Saturday evening's Race of Champions ended early for Christijan Albers. In the 1/8 finals Albers faced four-time NASCAR champion Jeff Gordon. During the race Albers showed his competitiveness by being faster than the US driver, but when the gearbox locked Albers crashed the buggy car into the tyre walls unfortunately.

Kheb het niet gezien, maar hij had dus technische problemen ?
En ook jammer dat Duval in ne ROC moest rijden ipv ne Xsara.
Old 05-12-2005, 00:40
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by smiley
loeb is de verdiende winaar geworden !! ...
Volgens mij was het al van in het begin een uitgemaakte zaak dat Loeb zou winnen. Alhoewel er vier verschillende wagens te rijden waren, mocht Loeb toch elke keer in zijn alledaagse Citroën WRC aantreden. Toeval ?

ps: het indrukwekkendst vond ik de minuut stilte voor Richard Burns. Nog nooit heb ik zulke ontzagwekkende stilte meegemaakt. En dat in een nokvol stadion. Anders hoor je wel de een of andere idioot, maar nu kon je een speld horen vallen. Indrukwekkend. Dit bewijst nog maar eens dat racefans de beste fans op de hele wereld zijn.

Last edited by ac.cobra427; 05-12-2005 at 00:44.
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 20:40
McLarenboy's Avatar
McLarenboy McLarenboy is offline
De Paddock Rookie

ja, twas inderdaad een mooie ervaring - volgend jaar ga ik zeker terug. Toch wel een machtige sfeer, die fransen mochten inderdaad juichen voor wat ze allemaal gepresteerd hebben dit jaar.

Het beste moment veruit was die gast die tegen Loeb mocht rijden. Knal rechtdoor in de eerste haarspeld en over kop!!! Jaja, in het echt is het toch nog iets anders dan op de playstation.
Virtueel kon hij de druk ook niet weerstaan en ging twee keer zwaar van de baan. Maar het was wel nipt, 3 seconden verschil.

En toch hé, Duval kon wel de toeschouwers doen glimlachen maar de organisatie vond zijn toeren maar niets. Het was niet zo aangenaam om die reacties van de fransen te horen (hoewel ze toch gelijk hebben); ah ja, zo kennen we hem - hij zal het nooit kunnen......
Old 05-12-2005, 20:42
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by ac.cobra427
Volgens mij was het al van in het begin een uitgemaakte zaak dat Loeb zou winnen. Alhoewel er vier verschillende wagens te rijden waren, mocht Loeb toch elke keer in zijn alledaagse Citroën WRC aantreden. Toeval ?
maar loeb had kristensen toch wel ingemaakt met de megané
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules