De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-12-2005, 19:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya

Marshals kunnen nu eenmaal niet constant in de gaten houden of kinderen in de pits/paddock binnen glippen...
Welke marshals op een donderdag? In het weekend krijg je al bijna geen vrijwilligers meer.........laat staan op een door de weekse dag
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 20:42
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Misschien is het goed even het interview te lezen dat ik had met Marc Martens over deze en andere kwesties. Zie je-weet-wel-waar.

In België geldt de leerplicht van 6 tot en met 18 jaar: van joelende kinderen tot jong-volwassenen.

Als ik het negativisme van de meerderheid hier lees, dan kan een organisator blijkbaar beter zijn kop in het zand steken en tegen zijn kont laten schoppen. Zolder steekt zijn nek uit en kijkt op lange termijn.

Laten we alles in een breder kader zien en niet liggen emmeren over details. Baanposten zijn geen details, weet ik wel, maar ook dat zal wel loslopen, ook als sommigen a priori alles maar niks vinden. Door minder race-weekends te organiseren (precies dankzij de Belcar Series) komen er logischerwijze baanposten vrij voor een donderdagse opdracht.

Last edited by Peter Baert; 12-12-2005 at 20:46.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 21:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Door minder race-weekends te organiseren (precies dankzij de Belcar Series) komen er logischerwijze baanposten vrij voor een donderdagse opdracht.
Ook jij snapt het helaas niet op dit punt. Er is een schrijnend gebrek aan baanposten. De redenatie, ik organiseer minder weekends ...........dan zal ik wel meer mensen krijgen klopt van geen kant.

Je moet eerst mensen vinden die bereid zijn voor een appel en een ei hun vrije weekends op te offeren. In de huidige samenleving werkt dat niet meer zo. Iedereen heeft een drukker sociaal leven dan pakweg 10 / 20 jaar geleden. Er is zo goed als geen aanwas meer van nieuwe mensen. Vrije tijd is schaars...........en vaak vult men de vrije tijd op met een extra betaald baantje. Vraag eens aan een 18-jarige of ie 8, 10, 12 of 14 weekends gratis en voor niets zijn diensten willen leveren? Ze hebben de centen hard nodig voor hun mobiel, scooter, ipods en noem maar op.

In 2005 hebben we regelmatig gezien dat er op een vrijdag maar 2 of 3 mensen op een post staan. Let wel, vrijdag is nog de gemakkelijkste dag om verlof te nemen.............als ze al bereid zijn om verlof te nemen voor het circuit. Ik, en zeer velen met mij zijn dat allang niet meer van plan. Dat is het gevolg van de jarenlange fantastische waardering die wij mochten ontvangen van blauwe blazers en mensen met andere kleuren kleding!

Denken jullie nu werkelijk dat iedereen zijn spaarzame vrije dagen gaat opofferen voor een nieuw idee? Ik dacht het niet. Wat voor baanposten geldt, dat is ook van toepassing voor monteurs en medewerkers van teams op vrijwillige basis. Daar kost dit geintje twee dagen. Op woensdag opbouwen en op donderdag scheuren.

Het grootste struikelblok blijft het verlies van commerciële waarde. Normaal gesproken is de buitenlandse trip een verlies van commerciële waarde. Weinig tot geen gasten voor de o zo belangrijke relatiemarketing. In 2006 hebben we dus 2 van de 7 races die niet te verkopen zijn aan sponsors.

Wie komt er nu op een donderdag met zijn fris opgedofte madam naar het circuit voor een natje en een droogje in de Vip-tent? Meneer de sponsor moet gewoon werken in zaak en madam is met haar vriendinnen op stap of bezig met haar wekelijkse golfrondje

Ach, ik zal het weer compleet verkeerd zien of begrijpen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 22:53
De Paddock Regular

Denk je nu echt, Marc, dat ze die donderdag-race zomaar met de natte vinger hebben beslist? Denk je nu echt dat ze daar niet een ietsie-pietsie over hebben nagedacht? Denk je nu echt dat ze het soort reacties, zoals hier te lezen, niet ingecalculeerd hebben? Zouden er achter de schermen niet ergens al contacten zijn geweest met de baanposten-wereld om voorzichtig na te gaan of dat donderdag-idee misschien wel haalbaar is? Of moeten ze nu echt alles overboord gooien en zich alleen laten sturen door de wensen van de baanposten? Jullie zijn inderdaad een conditio sine qua non geworden, en dat laten jullie graag blijken.

Vandaag is het 12 december 2005, die donderdag-race is op 29 juni 2006. Denk je niet dat ze daar in Zolder nogal redelijk veel promotie gaan voeren voor hun donderdag-koers? Bij bedrijven via de netwerken van -ik zeg maar- VOKA, om het netwerk van Paul Kumpen bvb. niet te noemen. Naar de jongeren via -ik zeg maar- JIM TV, dat deel uitmaakt van Vmma TV, waarmee Zolder al jaren een overeenkomst heeft lopen? Nog een paar dagen brainstormen en er ligt een resem voorstellen op tafel om die donderdag-race te promoten. Ze zijn zelfs welkom bij Pitstop.TV ...

Ik schrik van het conservatisme dat hier heerst. Nee, het is geen realisme, het is conservatisme. Huiveren voor vernieuwing. Bang voor risico's. Wie geen risico's neemt, raakt nergens meer. Ik heb enorm veel respect voor ondernemende mensen, die vandaag de dag nog iets durven proberen, die bereid zijn ervoor te gaan en die misschien wel een keer op hun bek zullen gaan. Het zij dan zo. Maar dan hebben ze het toch geprobeerd. Hoed af voor bvb. Eric Qvick die het risico heeft genomen om een Mini om te bouwen, om een Ultima in te zetten ... Qvick had voor een makkelijke oplossing kunnen kiezen en weer een BMW van stal kunnen halen. Nee, Qvick heeft iets ondernomen, hij heeft een risico genomen.

Ik weet niet, Marc, of je het Vlaamse fenomeen "Waregem Koerse" kent. De beroemde steeple-chase van Vlaanderen op een ... dinsdag. Ze zijn er allemaal. Met dunne en vooral dikke portefeuilles. De madammen pronken er met grote hoeden, terwijl manlief op de paarden zit te wedden. Op een dinsdag. Sommige bedrijven geven vrijaf voor die dinsdag.

Maar ook Waregem Koerse is ooit eens moeten beginnen. Wellicht ook met vallen en opstaan. Nu is het een traditie. Op een doordeweekse dinsdag eind augustus/begin september.

Last edited by Peter Baert; 12-12-2005 at 23:03.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 23:19
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Quote:
....Zouden er achter de schermen niet ergens al contacten zijn geweest met de baanposten-wereld om voorzichtig na te gaan of dat donderdag-idee misschien wel haalbaar is?
Ik wil me in dit "gesprek" niet moeien, maar natuurlijk hebben ze nagevraagd voor bk's.
Bij KACB Sport! En die knuppels zeggen natuurlijk altijd: oui, oui keen probleme.
En de arme NKBK kan weer alle moeite van de wereld doen om 7 man en een paardekop te krijgen voor die wedstrijd. En de nog armere postoverste, waarvan ik (tegenwoordig jammer genoeg) eentje van ben, nog meer moeite moet doen om zijn mensen te motiveren.
BK's zijn volgens KACB werkloze of stinkend rijke mensen die wachten om te komen opdraven. Eender welk moment.

Of een donderdag wedstrijd kan lukken Mark? Natuurlijk, waarom niet? Je zou er van verschieten hoeveel er plots komen opdagen.

Verrek, nu spreek ik mezelf tegen!!

Die bk's toch, hé!!

Last edited by Eddy V; 12-12-2005 at 23:22.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 23:25
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Denk je nu echt, Marc, dat ze die donderdag-race zomaar met de natte vinger hebben beslist? Denk je nu echt dat ze daar niet een ietsie-pietsie over hebben nagedacht? Denk je nu echt dat ze het soort reacties, zoals hier te lezen, niet ingecalculeerd hebben? Zouden er achter de schermen niet ergens al contacten zijn geweest met de baanposten-wereld om voorzichtig na te gaan of dat donderdag-idee misschien wel haalbaar is? Of moeten ze nu echt alles overboord gooien en zich alleen laten sturen door de wensen van de baanposten? Jullie zijn inderdaad een conditio sine qua non geworden, en dat laten jullie graag blijken.

Vandaag is het 12 december 2005, die donderdag-race is op 29 juni 2006. Denk je niet dat ze daar in Zolder nogal redelijk veel promotie gaan voeren voor hun donderdag-koers? Bij bedrijven via de netwerken van -ik zeg maar- VOKA, om het netwerk van Paul Kumpen bvb. niet te noemen. Naar de jongeren via -ik zeg maar- JIM TV, dat deel uitmaakt van Vmma TV, waarmee Zolder al jaren een overeenkomst heeft lopen? Nog een paar dagen brainstormen en er ligt een resem voorstellen op tafel om die donderdag-race te promoten. Ze zijn zelfs welkom bij Pitstop.TV ...

Ik schrik van het conservatisme dat hier heerst. Nee, het is geen realisme, het is conservatisme. Huiveren voor vernieuwing. Bang voor risico's. Wie geen risico's neemt, raakt nergens meer. Ik heb enorm veel respect voor ondernemende mensen, die vandaag de dag nog iets durven proberen, die bereid zijn ervoor te gaan en die misschien wel een keer op hun bek zullen gaan. Het zij dan zo. Maar dan hebben ze het toch geprobeerd. Hoed af voor bvb. Eric Qvick die het risico heeft genomen om een Mini om te bouwen, om een Ultima in te zetten ... Qvick had voor een makkelijke oplossing kunnen kiezen en weer een BMW van stal kunnen halen. Nee, Qvick heeft iets ondernomen, hij heeft een risico genomen.

Ik weet niet, Marc, of je het Vlaamse fenomeen "Waregem Koerse" kent. De beroemde steeple-chase van Vlaanderen op een ... dinsdag. Ze zijn er allemaal. Met dunne en vooral dikke portefeuilles. De madammen pronken er met grote hoeden, terwijl manlief op de paarden zit te wedden. Op een dinsdag. Sommige bedrijven geven vrijaf voor die dinsdag.

Maar ook Waregem Koerse is ooit eens moeten beginnen. Wellicht ook met vallen en opstaan. Nu is het een traditie. Op een doordeweekse dinsdag eind augustus/begin september.

Conservatisme is het helemaal niet...

De vergelijking Waregem Koerse - Circuit Zolder gaat helemaal niet op...
Circuit Zolder probeert zich te profileren voor een breed publiek.

Quote:
Circuit zolder website

Circuit Zolder wil de Europese top van auto-, motor-, fiets- en X-sport evenementen en opleidingen op innoverende manier brengen naar een breed publiek en zo meehelpen aan de economische, sportieve en toeristische ontwikkeling van de regio, en dit op een onafhankelijke en integere manier.
Circuit Zolder steunt al jaren op heel gewone mensen - allemaal mensen die een 'gewone job' hebben net als zoveel andere duizende vlamingen. Mensen die niet zomaar eventjes een dagje gaan opofferen om MAAR naar de Belcar te gaan kijken

Waregem Koerse is een society event voor de happy few rich people dat helemaal niet steunt op gewone mensen. Waregem Koerse is een elitaire samenkomst van allemaal wannabee bv's...die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken.

Bovendien Een autorace is nog iets anders als een paardenkoerske.. Marshals staan vrijwillig in voor de veiligheid van de piloten.. Marshals zijn essentieel opdat het evenement kan doorgaan.

Bij waregem Koerse zal het aantal vrijwilligers maar zeer beperkt zijn...

Naar het commercieele aspect dan maar. Je kan en moet de race natuurlijk promoten maar laten we wel wezen het is maar een BELCAR wedstrijd - oké, in Limburg en in de kempen zal de respons vrij groot maar wat met de rest van Vlaanderen...

Op donderdag racen - De races voor het FIA GT kampioenschap indachtig op Vrijdag, het is toch ook geen smash hit é?

Om nog even terug te komen op mijn eerdere post over kinderen en het circuit...Is dan conservatisme... Volgens mij is het eerder wishfull thinking dat een leerkracht 25 uitgelaten kinderen (want begin zomervakantie) even al die kinderen onder controle kan houden...
En een ongeluk is snel gebeurt zeker in de Paddock (Ik herinner mij enkele maanden geleden de discussie over iemand die door een quad was aangereden).
Bovendien zijn de trappen van de esplanade nu ook niet de meest veilige voor kinderen zelfs volwassenen moeten af en toe goed uitkijken ...
Bovendien zijn kinderen nog altijd voor een groot stuk onverspelbaar - zeker jongens als ze autotjes zien rijden...
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 23:59
De Paddock Regular

Sociologie volgens JPM: "Waregem Koerse is een elitaire samenkomst van allemaal wannabee bv's...die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken."

Die kan tellen.

Eén vraagje maar, JPM, maar wel redelijk belangrijk als je een oordeel velt over een evenement.

Ben je ooit al naar Waregem Koerse geweest? Of baseer je je doordringende sociologische analyse op de korte reportages in het TV-nieuws?

Alleen voor happy few? Ik had het ook over "dunne" portefeuilles. Er was 35.000 man dit jaar. Het is een evenement waar "arm" en "rijk" op afkomt.

Nu willen sommigen hier plots dat Zolder blijkbaar moet uitverkocht zijn op die donderdag, anders is het niet goed zo te zien. Als het bij de eerste poging regionaal al aanslaat, is het toch niet slecht begonnen?

By the way, Waregem Koerse bestaat al 155 jaar ...

In het licht van je laatste bijdrage, JPM, moeten we misschien vanaf nu gewoon alle kinderen weren van Zolder. Nog geen 12? Eruit! Er wordt kinderopvang voorzien in de Wheels bij nonkel Andy. En ook al wie niet kan bewijzen dat hij een fanatieke autosportliefhebber is, eruit! De tribunes zouden anders wel eens bevolkt kunnen zijn door mensen "die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken." Weg met die sponsors, weg met die VIPS! Eruit! Verdwijn! Vanaf nu doen we het enkel nog met de piepkleine minderheid die urenlang naar MotorsTV zit te turen of zijn tijd zit te verdoen op autosport-fora op internet ...

Last edited by Peter Baert; 13-12-2005 at 00:09.
Reply With Quote
Old 13-12-2005, 00:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Ik schrik van het conservatisme dat hier heerst. Nee, het is geen realisme, het is conservatisme. Huiveren voor vernieuwing.
Bang voor vernieuwing, absoluut niet. In het vrijgegeven technisch reglement zie ik, als fan/liefhebber, wel een paar leuke nieuwe dingen terug. Daar denken teams en coureurs wellicht anders over maar dat heb je nu enmaal met verschillende belangen en partijen. Dat zal altijd uitmonden op een compromis

Tripje naar Lausitz? Voor het veroveren van wellicht nieuwe markten en klanten kon dat best weleens goed uitpakken. Op de Duitse sites zie je steeds vaker links en nieuws over de Belcar terug. Dat het voor toeschouwers/fans geen leuk circuit is, is dan wellicht een nadeel maar weegt niet op tegen bepaalde voordelen.

Wat betreft die baanposten, voordat jullie daarover spreken.............kijk gewoon eens naar de presentielijsten van de vrijdagen in het jaar 2005. Huilen met de pet op. Dat zijn gewoon feiten, niets anders. Er zal heus her en der wat gevraagd zijn maar deze zin zegt alles:

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Bij KACB Sport! En die knuppels zeggen natuurlijk altijd: oui, oui keen probleme.
Zo'n +/- een jaartje geleden was er hier zwaar kritiek op 2 * 60 Belcar in één weekend. Dat duivelse forum, die criticasters, die azijnpissers en die betweters waren de termen die via omwegen tot ons kwamen..........uiteindelijk heeft die groep "lastigen" wel gelijk gekregen

Wat betreft de vergelijking Waregem Koerse / Belcar, die gaat m.i. volledig mank. Veel te veel tikwerk om dat fundamentele verschil hier duidelijk te maken. Dergelijke society-events zijn niet vergelijken met ordinaire volkse sporten zoals voetbal en autosport.

Heerlijk die discussies, zoiets zouden we eens live moeten doen. Wie durft?
Reply With Quote
Old 13-12-2005, 00:09
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Eén vraagje maar, JPM, maar wel redelijk belangrijk als je een oordeel velt over een evenement.

Ben je ooit al naar Waregem Koerse geweest?

Alleen voor happy few? Ik had het ook over "dunne" portefeuilles. Er was 35.000 man dit jaar. Het is een evenement waar "arm" en "rijk" op afkomt.

Nu willen sommigen hier plots dat Zolder blijkbaar moet uitverkocht zijn op die donderdag, anders is het niet goed zo te zien. Als het bij de eerste poging regionaal al aanslaat, is het toch niet slecht begonnen?

Ben er 2 jaar geleden geweest en ik heb toch heel weinig echt gewone jans met de pet gezien toen..

Bovendien - Waregem Koerse is een eenmalig evenement op het jaar - je was er of niet..

Belcar - ik kan me gerust inbeelden dat mensen zeggen...Pff weeral Belcar daar zijn we een maand geleden al heen geweest...of we zullen we gaan met de 24uren.
Reply With Quote
Old 13-12-2005, 00:18
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Ikke nie , want iedereen heeft voor een deel gelijk en zo kan je geen live gesprek voeren. Maar over één ding ben ik het met Peter deze keer 200% eens: als je niets doet sta je nergens.

Er moest iets gebeuren, wel, er is iets gebeurd. Commentaar en meningen geven mag, moet zelfs, maar geef elk initiatief toch eens kans. Is het niet goed, dan zeg je het gewoon. Is iets goed, dan kan de organisatie verder bouwen en de negatieve kantjes verder wegwerken. Komen er geen marchalls op donderdag, awel, dan gaan ze niet rijden, as simpel as that.

Veel vrouwen gaan content zijn, nu is hunnen man tenminste ne keer thuis in het weekend
Reply With Quote
Old 13-12-2005, 00:18
De Paddock Regular

Inderdaad, Mark, ik vond het experiment met 2 keer 60 minuten niet meteen geslaagd. Ook voor TV was het wringen. Maar Zolder heeft het geprobeerd. Niet geslaagd? OK, dan doen we het niet meer. We proberen iets anders.

In Zolder zit geen bende dommeriken, dacht ik. Wie erin slaagt om het WK wielrennen binnen te halen, zal best wel pienter zijn.

Er is dus het probleem van de baanposten. Blijkbaar gaat er op die donderdag geen BK te vinden zijn. Stel nu nog dat het zo dreigt te zijn. We hebben nog een dikke 6 maanden. Hoe gaan we het oplossen? Wat is er nodig om daar wel baanposten te hebben? Wat kunnen we doen? Wat zijn jullie voorstellen?
Old 13-12-2005, 00:32
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Wat is er nodig om daar wel baanposten te hebben? Wat kunnen we doen? Wat zijn jullie voorstellen?
misschien belachelijk, en niet haalbaar, maar misschien kan Zolder de baancommisarissen de vakantiedag(en?) die BK's moeten opnemen op hun werk moeten opnemen om die dag aanwezig te kunnen zijn, vergoeden?
Old 13-12-2005, 00:49
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Sociologie volgens JPM: "Waregem Koerse is een elitaire samenkomst van allemaal wannabee bv's...die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken."

Die kan tellen.

Ben je ooit al naar Waregem Koerse geweest? Of baseer je je doordringende sociologische analyse op de korte reportages in het TV-nieuws?

In het licht van je laatste bijdrage, JPM, moeten we misschien vanaf nu gewoon alle kinderen weren van Zolder. Nog geen 12? Eruit! Er wordt kinderopvang voorzien in de Wheels bij nonkel Andy. En ook al wie niet kan bewijzen dat hij een fanatieke autosportliefhebber is, eruit! De tribunes zouden anders wel eens bevolkt kunnen zijn door mensen "die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken." Weg met die sponsors, weg met die VIPS! Eruit! Verdwijn! Vanaf nu doen we het enkel nog met de piepkleine minderheid die urenlang naar MotorsTV zit te turen of zijn tijd zit te verdoen op autosport-fora op internet ...

Van de sociologische opmerking neem ik akte..maar hier verder over doorbomen is gewoon te ver off-topic...

Over die laatste opmerking voel ik me echter wel genoodzaakt om te reageren... Je geeft een heel eigen draai aan mijn woorden...

Natuurlijk zijn kinderen welkom op circuit Zolder - Ik pleit er gewoon voor om die kinderen niet zomaar los te laten lopen in de Paddock rond het circuit...
MOTORSPORT CAN BE DANGEROUS....
Zonder meer, zonder enige aangepaste begeleiding die kinderen een dag rond het Circuit laten rond hangen is m.i. gewoon om problemen vragen vroeg of laat...
remember deze slogan...

Waar je die woorden haalt dat alleen de die-hards nog mogen worden toegelaten snap ik niet...heb ik niet gezegd...

Ik heb net proberen te wijzen op het verschil tussen WC en CZ...(WC is gewoonweg een meer elitaire samenkomst dan een Belcar race - vgl de prijs tussen een tribunekaartje op de hoofdtribune op CZ (max 20€) en eentje op WC(€50 denk ik) - Je gaat me niet vertellen dat dit hetzelfde volk aantrekt)

Last edited by JPMontoya; 13-12-2005 at 00:56.
Reply With Quote
Old 13-12-2005, 00:51
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

@ Mark laat maar weten waar de live discussie wordt verdergezet
een debat-avond zou leuk idee zijn voor paddock-meetings.
Reply With Quote
Old 13-12-2005, 01:15
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
@ Mark laat maar weten waar de live discussie wordt verdergezet
een debat-avond zou leuk idee zijn voor paddock-meetings.
Heeft geen enkele zin

Het enige wat je kan doen met een groep mensen als Depaddock is een goede enquete samenstellen, deze door de ganse groep laten uitvoeren bij bv 5000 mensen (ook niet autosportliefhebbers) en deze dan gaan afgeven aan de nodige instanties.

Vraag 1 zou bv kunnen zijn:

1) Kent U het Mediagroup Van Dyck Belcarkampioenschap?

2) Bent U ooit op Circuit Zolder geweest?

Op beide vragen neem: einde enquete en infoboekje afgeven van 2006
Op één van de 2 vragen ja en je kan verder gaan. Ik zou zo 50 vragen kunnen verzinnen waar ik eigenlijk wel eens antwoorden op zou willen zien. Als elk lid van Depaddock van 10 mensen een enquete afneemt heb je al een leuke groep.

Doelgroep: tussen 16 en 55 jaar
Wie? Iedereen binnen de doelgroep.

Wie heeft er nog vrije tijd om de enquete op te stellen?
Zoiets kan je binnen de 14 dagen realiseren.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules