De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #76  
Old 06-03-2006, 20:53
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Een schans misschien? Als ze die op de goede manier nemen, komen ze voorbij de Q8-brug weer netjes op hun pootjes neer.
Reply With Quote
  #77  
Old 06-03-2006, 21:28
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Waterafvoer? Net als die rode aansluiting iets verder in de grindbak?
Die aansluiting in de grindbak staat precies wel erg ongelukkig..net in de uitloopstrook als je de bocht mist of eruit getikt/gedrukt wordt.
Hopelijk stoppen ze die later nog diep genoeg onder de grind. Tenzij je fabricant/leverancier van bodemplaten of diffusers bent, kan je daar aardig wat geld kwijtspelen....
Reply With Quote
  #78  
Old 06-03-2006, 22:38
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally Posted by Pat
... nieuwe plaats voor de Maes keet ... ?
schenken ze geen Martens Pils in Zolder?

Wat maakt het uit Martens & Maes zijn beiden afwaswater
Reply With Quote
  #79  
Old 06-03-2006, 22:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by fordje
Hopelijk stoppen ze die later nog diep genoeg onder de grind. Tenzij je fabricant/leverancier van bodemplaten of diffusers bent, kan je daar aardig wat geld kwijtspelen....
Daar zullen ze de "projectleiders" van CZ heus wel aan gedacht hebben Zo'n wandeling is nu eenmaal leerzamer dan al die berichten op het net. Ooit wel eens wagen uit het grind moeten trekken? Mocht je daar ervaring in hebben dan weet je ook dat een wagen niet wegzakt in het grind.

Een wagen die in een grindbak terecht komt "drijft" eigenlijk op al dat grind c.q. zand. Alleen de wielen zakken weg en hebben geen grip op al die korreltjes zand. Vandaar dat ze geen meter vooruit komen in het grind nadat ze hebben stilgestaan in het grind.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #80  
Old 07-03-2006, 00:39
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally Posted by Mark
Een wagen die in een grindbak terecht komt "drijft" eigenlijk op al dat grind c.q. zand. Alleen de wielen zakken weg en hebben geen grip op al die korreltjes zand. Vandaar dat ze geen meter vooruit komen in het grind nadat ze hebben stilgestaan in het grind.

Tnx voor de comment. Handig zo'n "ervaringsdeskundige" . Ik zie die gasten er altijd alleen maar invliegen..eruit is niet altijd zo aantrekkelijk .

Weer een zorg minder dus...

Andere vraag: Was het nu ook de bedoeling de rest van het circuit te herprofileren? Ik veronderstel dan toch dat ze de niet heraangelegde stukken eerst gaan herfrezen en de asfalt en niet bovenop gaan gooien.
Waarom dat nu al niet doen terwijl de heraanleg bezig is? Zo spaar je toch enkele dagen tijd uit?
Reply With Quote
  #81  
Old 07-03-2006, 00:53
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
maar je bent er wel een aantal arbeiders aan kwijt
__________________
Reply With Quote
  #82  
Old 07-03-2006, 10:24
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Niet echt he, die manen die zulk werk leveren zijn niet diegene die de rest van de taken uitvoeren. 1 Freesmachine en een paar vrachtwagenchauffeurs doen wonderen...

Maar goed, laten we de planning en organisatie van iemand anders niet maken. Alles zal zijn redenen wel hebben en zal zeker goed zijn bekeken.

We kunnen alleen maar hopen dar er niet teveel "winterdagen" meer komen die de werken in de war sturen. Wanneer alles af is zullen we wel zien hoe het is verlopen. Qua aannemingswerk heeft Zolder in elk geval kennis genoeg in (of rond ) het huis rondlopen zeker...
Reply With Quote
  #83  
Old 07-03-2006, 17:11
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by El Torro
Wat gaat dit worden in de nieuwe chicane ?
De nieuwe 'stop and go' plaats.
Reply With Quote
  #84  
Old 07-03-2006, 19:01
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2005
Location: hulshout
Posts: 150
ik erger mij soms aan van die domme opmerkingen.
laten we het serieus houden, oke.
Reply With Quote
  #85  
Old 08-03-2006, 10:45
serge serge is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Sint-Niklaas
Posts: 244
Quote:
Originally Posted by strepper
ik erger mij soms aan van die domme opmerkingen.
laten we het serieus houden, oke.
wow, wat ne serieuse mens !!!!
Het leven is al serieus genoeg, als we hier ook al niet meer mogen lachen...
Reply With Quote
  #86  
Old 08-03-2006, 14:24
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Verrek ja, ik wou net schrijven dat ze daar een smeerput bouwen. Of was het nu toch een drainage systeem?
Reply With Quote
  #87  
Old 08-03-2006, 15:26
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Misschien iets zoals in de busstop in Spa ?


Bron : http://www.f1roro.co.uk
__________________
Reply With Quote
  #88  
Old 08-03-2006, 20:13
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Quote:
Originally Posted by strepper
ik erger mij soms aan van die domme opmerkingen.
laten we het serieus houden, oke.
tja, over domme opmerkingen gesproken ...
Reply With Quote
  #89  
Old 09-03-2006, 20:59
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Ik kan me ondertussen nog altijd niet van de indruk ontdoen dat de nieuwe bandenmuur na de Jacky Ickx ontzettend snel en dicht bij de baan komt. Als er daar ene die door de nieuwe configuratie wat te overmoedig is quasi frontaal inknalt, denk ik dat de risico's voor wagen en infrastructuur groter zijn dan vroeger.
Reply With Quote
  #90  
Old 09-03-2006, 22:45
kazan's Avatar
kazan kazan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: vlaanderen
Posts: 36
ik heb ook zo mijn bedenking over de verbouwing en zeker op het vlak van
veiligheid
Nu alle muren van beton verdwenen zijn hou ik mijn hart vast op 9 en 10 september als de Q8 Trucks komen, die vlammen toch los door en over de nieuwe vangrails en FIA draad
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.