![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Quote:
Donderdag 6 april, business as usual ![]() ![]() Op www.circuit-zolder.be zijn de foto's van de laatste werkzaamheden te vinden. Alles af binnen de gestelde termijn!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-04-2006 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Een proficiat voor Circuit zolder en de aannemers natuurlijk, ik kan niet wachten om er rondjes te gaan malen.
Ik had het vanmorgen al moeilijk toen ik de porsches op de aanhangwagens zag voorbijkomen op de E313. Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Inderdaad. Proficiat aan alle betrokkenen. Dit moeten zowat de eerste werken in de Belgische geschiedenis zijn op op tijd klaar zijn.
|
|
||||
|
||||
Heedt iemand gisteren in de vernieuwde pitchicane staan kijken??
Ben wel benieuwd hoe die uiteindelijk op racesnelheid wordt genomen en of er spektakel is te verwachten. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand een lay-out tekening (voor-na) van wat er nu precies allemaal veranderd is, want ik ben het een beetje kwijt...
|
|
||||
|
||||
enkel de chicane voor de berg is verandert wat lay-out betreft.
Te verwachten spektakel : Voor de chicane kan er nu beter uitgeremd worden als voorheen. Waar het zeker spektaculairder gaat worden is in de Villeneuve en de afdaling van de sakramentshelling omdat ze er iets sneller aankomen.
|
||||
|
||||
en rondetijden ???
al enig zicht of het sneller is geworden? volgens mij wel. mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Ben vandaag naar eranracing geweest. En van wat ik heb gezien is het er toch wel sneller op geworden, wetende dat de wagens die vandaag reden nog geen echte racebeesten zijn... (vb. een Mercedes camionette
![]() ![]() ![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
|
|