![]() |
|
|
||||
|
||||
Het wordt wel tijd dat die wagen eens resultaten gaat neerzetten.
Zeker met piloten als Bouchut enzo... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Er zijn gewoon fundamentele problemen met het Reiter project: het gebrek aan budget en knowhow (in vergelijking met Prodrive en Pratt & Miller), de versnellingsbak (Holinger), de aerodynamica, het foute rubber (Michelin voor front engine) en vooral de motor (Breuer). Audi Sport heeft een analyse gedaan van Lamborghini V12 en is tot de conclusie gekomen dat die nooit een competitief vermogen kan produceren met de (ACO) restrictoren; en daarom ondersteunt Audi het project niet langer. Bij B-Racing RS Line hebben er dit jaar al 3 motoren de geest gegeven. De aerodynamica is ook niet in orde aangezien de FIA Reiter de toelating geeft om met een grotere achtervleugel dan reglementair toegelaten te racen. Ik vraag me echt af waar jij het idee haalt dat Lamborghini dit jaar voor de titel ![]() |
|
||||
|
||||
Bij mijn weten heeft Lambo nog nooit aan alle wedstijden van het kampioenschap deelgenomen... Bovendien denk ik dat ze nog nooit aan de 24uren hebben meegedaan met de Murcielago R-GT...
![]() Dus: voor het kampioenschap gaan met Lambo....NET NIET ![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Le Mans is niet het moeilijkste circuit om te leren ze
|
||||
|
||||
Quote:
'Easy to learn, hard to master.' ![]()
|
||||
|
||||
een z4 voor de 24h ??
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het blijft maar verrassingen regenen voor Spa (met die Mégane ook nog)
Op 4 maand van de race denk ik toch al dat er meer wagens dan vorig jaar zullen rijden ![]() Hoe snel zou die wagen gaan? 2'.30"-2'.35"? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
2'30" is even snel als de Vertigo
|
|
|||
|
|||
De timing staat reeds op de officiële site: www.proximus24hours.com
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Red Racing is van plan hun Lister Storm in te schrijven voor de 24Uren van Spa, ze zijn echter wel nog op zoek naar piloten...
Quote:
Bron: http://www.redracinggt.com/index.php |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 20 (0 members and 20 guests) | |
|
|