![]() |
|
|
||||
|
||||
volgens mij is Bramzel al livery-designer bij Simbin
|
||||
|
||||
Voor Simbin doe ik gewoon grafisch werk. Teken ik vooral echte wagens na. Liveries ontwerpen doe ik vooral voor GTR, voor leagues. Die 550 van Jietse bijvoorbeeld. Ook heb ik de Viper waarmee m'n baas (Roos) voor Zwaans reed in het FIAGT 2004 ontworpen;
![]() (foto: RacingSportsCars.com) |
|
||||
|
||||
GOED NIEUWS!!!
Quote:
http://www.project-lemans.de/ Last edited by Viper GTS-R***; 20-05-2006 at 11:33. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd om die wagen te zien rijden, weer een reden meer om dan naar Spa af te zakken !
|
|
||||
|
||||
Nog wat Spa 24H nieuwtjes:
Daniel Droit Racing maakt plannen om met een Porsche 996 GT3 Cup af te zakken naar Spa om de klasse G3 te betwisten. Piloten zijn nog niet aangeduid en voor geintreseerden: Tel. +33 6 70 44 20 73 of e-mail: sonea@europe.com Cirtek wilt ook deelnemen aan de 24Uren, dat is zeker. Vond volgend stukje: Quote:
|
|
||||
|
||||
Kan dat Duits gedeelte vertaald worden?
Ik ben een complete nul in Duits. Komt die Cup-versie dan in de zelfde klasse als de GT3 wagens? |
|
|||
|
|||
Quote:
EDIT: Wordt met formelerfahrenes formulecoureurs bedoelt? Vader en zoon Piquet hebben samen met Bouchut de Cirtek AM bestuurt in de Mil Milhas begin dit jaar. Last edited by FIRE; 26-05-2006 at 21:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vraag eens: info@race.be
Ik ben echt blij dat CB niet rijdt voor Cirtek maar dan (waarschijnlijk) voor B-Racing. Dan gaat die wagen toch snel! AH! Ik dacht dat de GT3 wagens zich konden inschrijven in G3... Hopelijk krijgen we dan geen enorme G2 en een kleine G3 Last edited by Grig-O; 26-05-2006 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Is er al geweten wanneer er een testdag voor de 24h wordt gehouden op Spa? En heb je dan wel toegang tot de tribunes zonder meerkost?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal gezien is een testdag gratis. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dank je wel voor de informatie! Ik ga van de partij zijn dan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denkt niet dat tegen dan de Lambo zo geëvolueerd zal zijn dat deze er een rol van betekenenis zal kunnen spelen. Was ik CB dan zou ik tijdens dat race weekend toch een ander zitje zoeken bij Phoenix of Cirtek ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 18 (0 members and 18 guests) | |
|
|