![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Merci! Tot vrijdag.
|
||||
|
||||
Hoogstwaarschijnlijk kom ik ook,en dan sleur ik Flame vanachter zijn fritketels uit om mee te komen.
|
|
||||
|
||||
Ik ga er spijtig genoeg niet geraken. Ben in mijn huis bezig en kan dus niet komen
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
ha,zo gaat dat achter m"n rug,zalt onthaaven zulle!!!
|
|
||||
|
||||
Even resumeren wie er allemaal gaat zijn:
- Racer - Walter - Pat - Dominique - Nismo (late arrival) - MFahrer - gulfclk - Sennake - Danny - Tom21 - Lester - Big Attack - starmodel - flame - Huudo Even tellen... 15 man, niet slecht om het seizoen af te sluiten voor we allemaal in zomervakantie te vertrekken. We zullen dat gepast doen, met, naar goede gewoonte bij het afsluiten van het seizoen, "e quiz'ke" ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik zal er ook zijn vanavond. Groetjes, joka-1 |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik zie juist de Lester ook komt, ik zal een compie van de bouwbeschrijving voor de M1 Pooh-Jeans meebrengen. Groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Euh huudo, ik denk niet dat ik het ga halen. We zijn in ons huis bezig, en denk niet dat ik daardoor kan komen. Van hoe laat tot hoe laat is het weer? Misschien kan ik nog wel iets regelen...
Tom |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn. (was vergeten te bevestigen
![]() |
|
|||
|
|||
Mensen die op voorhand laten weten dat ze laat zullen zijn, zijn verontschuldigd van dat rondje zeker?
Bij deze... maar alleszins tot straks... G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Vrachtwagen op z'n zijkant in Oostkamp maakt het echt lastig voor ons...
Lester en MFahrer |
|
||||
|
||||
Mooie terugrit ...
Tussen Liezele en Dendermonde, op 5 clicks van huis, prachtige klapband. Gigantisch gat in de zijkant van een achterband. Ik kon er mijn vinger insteken. Ik was dus NOG wat later thuis ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|