![]() |
|
|
||||
|
||||
zitten jullie niet in de verkeerde thread?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Gaan ze weer die weg op enzo het kampioenschap weer verkl*ten voor de Saleen?
Mvg... |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook een spijtige zaak, maar ja ...
|
||||
|
||||
Ik vind het eigenlijk een beetje vroeg in het kampioenschap om nu al die beslissing te maken. En bovendien kwamen nog auto's in de buurt van de Saleen qua tijden (GLPK had de pole te pakken in Silverstone bijv.). Zo overdreven dominant is Zakspeed toch niet (niet zoals we bijv. in de Belcar zien bij de top
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En zoals eerder gevraagd, zullen de fabrieksastons erbij zijn? Heb er precies nog niks over gelezen. Ik hoop echt van wel want de testdag komt al dichterbij.
|
|
||||
|
||||
Is er al nieuws of Oreca met een Saleen gaat meedoen?
@ Belle, geen idee, ik denk eigenlijk van niet, omdat BMS grotendeels de FIA GT taak van AMR heeft overgenomen.
|
||||
|
||||
Komt Ebimotors dan met twee Porsches?
Er is denk ik wel dat er kans is dat Oreca komt aangezien ze nog geen 24 uren race gereden ebben wordt het nu tijd en 'k denk wel dat Oreca zich eens zou moeten meten met de wereldtop... Last edited by Grig-O; 18-06-2006 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Ebimotors rijd volledige FIA GT seizoen met 2 Porsches dus wss in Spa ook.
Nu Aston Martin niet heeft gewonnen in LeMans bestaat er kans dat ze komen naar Spa. Want of BMS nu rijd als 'half officeel team' maakt niets uit denk ik. De BMS Aston's zijn naar mijn mening geen potentiele kandidaat winnaars voor Spa, dus hoop ik dat Aston Martin ook met hun beide exemplaren komen om wraak te nemen op LeMans. En ivm ORECA... zijn ze nog wel van plan om 24uurs races te rijden? Dat was hun begindoel maar nu ze zo goed op weg zijn tijdens de 'kortere' races kan het zijn dat ze niet meer van plan zijn om hun Saleen endurance gericht te maken... Daarvoor zullen we nog enkele weekjes moeten wachten en dan zal er wat meer duidelijk worden. Die ACEMCO Saleen die zou ik wel graag in SPa zien rijden maar daar is nog minder kans op ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
En gaan het dan de vertrouwde Manthaey piloten zijn die erop gaan rijden? Is toch ook wel raar dat Manthaey ze krijgt die nieuwe 997's. Oké ze zijn zeer close bij Porsche betrokken maar Ebimotors is toch niet voor niets dit jaar het 'officiele' gesteunde Porsche team?? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 16 (0 members and 16 guests) | |
|
|