![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
De werken gaan in ieder geval door:
Quote:
|
||||
|
||||
Ik lees: "moving the hairpin 100 metres beyond its present location, in order to facilitate major pit and paddock extensions..."
De hairpin wordt dan richting rondpunt Francorchamps verlegd? Dan komt daar toch een serieus groot pitgebouw als je het mij vraagt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Daarvoor vrees ik ook...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Idd, ze zijn het circuit gewoon helemaal kapot aan het maken, enkel maar voor de F1 en de VIP's! Al dat geld wordt er gewoon doorgesluisd, zonder dat er nog maar een kans is dat ooit terug te verdienen. En dat enkel en alleen maar om de prestige!
Awel, sorry dat ik het zeg, maar de Fransen en Nederlanders hebben precies wel gelijk: "domme Belgen!" ![]() ![]()
|
||||
|
||||
de FIA zou beter hier eens een enquête voor opstellen, in plaats van te vragen of ik F1 wil volgen via mijn gsm. Op de plannen komt niets dan kritiek, maar toch blijven ze verder doen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Autosportliefhebbers die de lokale bevolking steunen, onze belangen en motivaties verschillen dan wel...............het uiteindelijke doel niet. Normaal gesproken is de lokale bevolking een vijand van de autosportliefhebber, ditmaal is het: De vijand van mijn vijand is mijn beste vriend ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mark heeft gelijk: met La Source verdwijnt het allerlaatste authentieke stukje Spa. Het is nu misschien voordeliger om het hele terrein van zo'n 10 km² plat te trekken en een nieuw circuit a la Bahrein aan te leggen. Om op de nieuwe titel van de thread te antwoorden: ik vrees van niet. Tegen Waalse arrogantie en stommiteit is geen kruid gewassen. Kijk maar naar het Belgisch nieuws van de dag...
|
|
||||
|
||||
Kan niemand een enquête of petitie maken en daar mee rondgaan op bijvoorbeeld de 24u? Want ik denk dat een elektronische petitie via mail minder overtuigend overkomt.
|
|
||||
|
||||
Het enige wat je de Waalse overheid kan verwijten, is dat ze kost wat kost, de F1 willen houden en daarvoor zelfs bereid zijn om hun moeder te verkopen...
Immers, de F1 zal enkel nog georganiseerd worden op "Thilke-like" circuits, waar een optimale zichtbaarheid van alle sponsoren op de wagens gegarandeerd is. Ieder circuit dat daar niet aan beantwoord, zal ofwel hun lay-out aanpassen, ofwel van de kalender definitief geschrapt worden. Wat er nu met Spa aan de hand is, illustreert dit maar al te goed. Sport primeren boven de commercie? Dan zullen we in de toekomst bij "de liefhebbers" (analogie met het voetbal) moeten gaan kijken. Enige punt is, is dat die spelen op hetzelfde veld als de eerste ploeg. En dat zijn ze nu net om zeep aan het helpen. ipv onrealistische petities betreffende ongelimiteerde snelheden op de autosnelweg op te zetten, zou onze Waalse vriend tijdens de 24h beter een SOCS-SE petitie opzetten "Save Old Circuit Spa - Screw Ecclestone". ![]() 't zal mij ook benieuwen of deze investering deel uit maken van het "Marshall-Plan" van DiRupo. Voor de niet-Belgen onder ons, het Marshall-plan is een investeringsplan om Wallonië er economisch weer bovenop te helpen (genoemd naar analogie met het Marshall plan tijdens de heropbouw na de 2de Wereldoorlog - als ik me niet vergis) Last edited by Guido; 18-07-2006 at 12:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |