![]() |
|
|
|||
|
|||
21 juli = officiele datum die door de FIA GT organisatie is gegeven voor de bekendmaking van de entry list.
Dus waarschijnlijk op alle genoemde sites te vinden. |
|
||||
|
||||
Geen uitzending op een Vlaams televisiekanaal...
Wat nu? bron: Pitstop tv |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Heb ik precies op het juiste moment m'n digibox gekocht... Ik neem al jarenlang de uitzendingen op dus zou ik het jammer vinden deze editie te moeten missen. |
|
||||
|
||||
Ah ik doe dat ook al jaren! (van 2001)
Je ziet de start wel live, maar toch wilt ge toch nog eens de uitzending op tv te zien... ? Kun je met zo'n digibox ook programma's opnemen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Amai
![]() Er zijn heel wat goeie dingen aan zo'n digibox, maar de negatieve punten worden wel verzwegen ![]() Aja Zojuist een pakje gekregen van de RACB met het gebruikelijke foldertje (Affiche op voorkant, Timing en nevenkoersen op binnenkant) En bij de deelnemers staan ondermeer een 575, de Lambo, de Panoz en een TVR (ook de Corvette C5 van PSI maar dat wist iedereen al) Ook David Hallyday neemt deel! (zou deel nemen ![]() |
|
|||
|
|||
Scan die deelnemerslijst eens in
![]() |
|
||||
|
||||
Scanner heb ik niet...
En het is ook geen entry list, het is meer een soort 'best of' = >> Maserati MC12 GT1 >> Aston Martin DBR 9 >> Corvette C6 R >> Saleen S7 R >> Gillet Vertigo >> Ferrari 575 M Maranello >> Lamborghini Murcielago >> Panoz Esperante >> Porsche 996 GT3 RSR >> BMW Z4 >> Ferrari 430 GT2 >> Corvette C5-R >> Dodge Viper Competition >> TVR Coupe >> Porsche 996 GT3 RS >> Aston Martin DBR9 Voila! Last edited by Grig-O; 18-07-2006 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Ik kan geen italiaans maar misschien doet de Maserati GranSport Laboratorio ook mee. http://www.motorsportblog.it/categoria/fia-gt
|
|
||||
|
||||
Eens gelezen op Endurance Info (Forum) Zou leuk zijn!
(Eerste voorbeeld) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
babelfish is uw vriend voor alle vertaalproblemen (ook al is het wat hoekig vertaald):
Quote:
|
||||
|
||||
Spijtig... maar 'Non' en 'niente' zeiden al genoeg
Moet je geen member zijn voor HIBN? Last edited by Grig-O; 18-07-2006 at 22:12. |
|
||||
|
||||
da's een gratis registratie zenne
|
||||
|
||||
Ja? Eigenlijk nooit geprobeerd.
EDIT: Hoe doe je da? Last edited by Grig-O; 18-07-2006 at 22:20. |
![]() |